Meh. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Forresten noen som vet om dette headsettet er noe særlig? Sennheiser PC 151 (Dustinhome.no) Lurer litt på om det ligger utenpå ørene eller om det er såpass store "kopper" at de går rundt. Om det er like stort som PC161 tror jeg det vil gå rundt øret, men jeg er ikke sikker... Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Forresten noen som vet om dette headsettet er noe særlig? Sennheiser PC 151 (Dustinhome.no) Lurer litt på om det ligger utenpå ørene eller om det er såpass store "kopper" at de går rundt. Om det er like stort som PC161 tror jeg det vil gå rundt øret, men jeg er ikke sikker... Okay, takk for svar! Jeg tenker jeg bestiller det, ettersom det har fått mye skryt og koster veldig lite på Dustinhome Vil forresten dette kortet: Passe i slotten helt til høyre her? Og er det et brukbart kort? Den slotten er nemlig ledig, i motsetning til alle pci slottene. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 PCI-e er PCI-e. Den vil passe i alle PCI-e-slottene. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jepp, PCI-E er som sagt PCI-E... Bare veld den sloten det passer i og som du ser tøffest ut, noe mer trenger du ikke å tenke på det. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Da blir det nok den øverste, ettersom det blir over skjermkortet, er relativt trangt og slikt på undersiden. Den lille svarte Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Feil, Asus sin øverste port godtar kun medfølgende skjermkort lydkort. Det er hvertfall min erfaring. Endret 4. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Feil, Asus sin øverste port godtar kun medfølgende skjermkort lydkort. Det er hvertfall min erfaring. Har du testet en harddiskkontroller der da? Jeg har enda tilgode å se en pci-e port som ikkje fungerer med harddiskkontrollere iallefall. Dette er altså nyere hovedkort enn nVidia 680i. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Forresten noen som vet om dette headsettet er noe særlig? Sennheiser PC 151 (Dustinhome.no) Lurer litt på om det ligger utenpå ørene eller om det er såpass store "kopper" at de går rundt. Om det er like stort som PC161 tror jeg det vil gå rundt øret, men jeg er ikke sikker... Okay, takk for svar! Jeg tenker jeg bestiller det, ettersom det har fått mye skryt og koster veldig lite på Dustinhome Vil forresten dette kortet: http://i.testfreaks.com/images/products/34...-556.973927.jpg Passe i slotten helt til høyre her? http://pan.fotovista.com/dev/6/1/03335816/l_03335816.jpg Og er det et brukbart kort? Den slotten er nemlig ledig, i motsetning til alle pci slottene. Jeg har et slikt kort liggenede, og jeg kan absolutt ikke anbefale det. Dårligere produkt enn det skal du lete lenge etter... Ser ikke ut som jeg er den eneste. Endret 4. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Feil, Asus sin øverste port godtar kun medfølgende skjermkort lydkort. Det er hvertfall min erfaring. Har du testet en harddiskkontroller der da? Jeg har enda tilgode å se en pci-e port som ikkje fungerer med harddiskkontrollere iallefall. Dette er altså nyere hovedkort enn nVidia 680i. Nei, har ikke det. Kun andre lydkort og trådløskort. Desutten er trådløskortet det linkes til alt for langt, og vil gå borti kjøleren. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Funka helt fint med andre lydkort her. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Er det ikke slik at Asus noen ganger bruker en proprietær port til sine medfølgende lydkort, og ikke en PCI-E -port? Endret 4. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Det er helt riktig. Det er en PCI-e-port, men kun dems XFi-kort som fungerer i det. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Aha, tåpelig av dem isåfall. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 et par ganger ja, prøv og sitt en måned du;) Har jo holdt på en stund da Men er jo makabert at noe som funket før nå fryser.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Er det som er så "morsomt" med pc:P Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 enig i den ;P Hadde ikke vært morro om man ikke hadde noe man kan forbedre eller tukle med etter man har funnet en feil eller pc'en klikker, det er liksom litt av sjarmen med å være litt HW-nørd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg skal ærlig innrømme at det kan bli for mye av det "gode", men det og skru, teste osv. er litt av sjarmen. Og hvis man har slitt lenge og plutselig klarer å finne problemet så sitterm an med en god følelse etterpå. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Liker ikke restarte hele PCn for hver minste lille Volt jeg stiller på. Tar jo flere år å bli ferdig jo ! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Tenker du på at den ikke er stabil under et stress-program og dermed må restarte for å sssette opp volten? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Etter hva jeg har sett har de deler av lydkort komponentene lagt til den porten... MEN! Den funker å bruke som PCI-E også! Står i allefall det i ASUS manualen, har ingen kort å teste med for hånden akkurat nå (Har kun PCI-E X16 kort, altså skjermkort liggende) Ellers skal det funke fint med hva som helst, men! Du kan IKKE sette lydkortet til hovedkortet i en annen PCI-E slot! Ellers når det gjelder spenninger, da spesielt Vcore, er det bare å ta i litt, se om den blir stabil, så senke den etter feelingen i etterkant. Endret 4. februar 2010 av 007CD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå