Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Forresten noen som vet om dette headsettet er noe særlig? Sennheiser PC 151 (Dustinhome.no)

Lurer litt på om det ligger utenpå ørene eller om det er såpass store "kopper" at de går rundt.

 

Om det er like stort som PC161 tror jeg det vil gå rundt øret, men jeg er ikke sikker...

Okay, takk for svar! Jeg tenker jeg bestiller det, ettersom det har fått mye skryt og koster veldig lite på Dustinhome :)

 

Vil forresten dette kortet:

d-link-dwa-556.973927.jpg

 

Passe i slotten helt til høyre her?

l_03335816.jpg

 

Og er det et brukbart kort? Den slotten er nemlig ledig, i motsetning til alle pci slottene.

Lenke til kommentar
Feil, Asus sin øverste port godtar kun medfølgende skjermkort lydkort.

 

Det er hvertfall min erfaring.

 

Har du testet en harddiskkontroller der da?

 

Jeg har enda tilgode å se en pci-e port som ikkje fungerer med harddiskkontrollere iallefall. Dette er altså nyere hovedkort enn nVidia 680i.

Lenke til kommentar
Forresten noen som vet om dette headsettet er noe særlig? Sennheiser PC 151 (Dustinhome.no)

Lurer litt på om det ligger utenpå ørene eller om det er såpass store "kopper" at de går rundt.

 

Om det er like stort som PC161 tror jeg det vil gå rundt øret, men jeg er ikke sikker...

Okay, takk for svar! Jeg tenker jeg bestiller det, ettersom det har fått mye skryt og koster veldig lite på Dustinhome :)

 

Vil forresten dette kortet:

http://i.testfreaks.com/images/products/34...-556.973927.jpg

 

Passe i slotten helt til høyre her?

http://pan.fotovista.com/dev/6/1/03335816/l_03335816.jpg

 

Og er det et brukbart kort? Den slotten er nemlig ledig, i motsetning til alle pci slottene.

Jeg har et slikt kort liggenede, og jeg kan absolutt ikke anbefale det. Dårligere produkt enn det skal du lete lenge etter... Ser ikke ut som jeg er den eneste.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Feil, Asus sin øverste port godtar kun medfølgende skjermkort lydkort.

 

Det er hvertfall min erfaring.

Har du testet en harddiskkontroller der da?

 

Jeg har enda tilgode å se en pci-e port som ikkje fungerer med harddiskkontrollere iallefall. Dette er altså nyere hovedkort enn nVidia 680i.

Nei, har ikke det. Kun andre lydkort og trådløskort. Desutten er trådløskortet det linkes til alt for langt, og vil gå borti kjøleren.
Lenke til kommentar

Etter hva jeg har sett har de deler av lydkort komponentene lagt til den porten... MEN!

Den funker å bruke som PCI-E også! Står i allefall det i ASUS manualen, har ingen kort å teste med for hånden akkurat nå (Har kun PCI-E X16 kort, altså skjermkort liggende)

Ellers skal det funke fint med hva som helst, men! Du kan IKKE sette lydkortet til hovedkortet i en annen PCI-E slot!

 

Ellers når det gjelder spenninger, da spesielt Vcore, er det bare å ta i litt, se om den blir stabil, så senke den etter feelingen i etterkant.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...