Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Husk vi er her hvis det er noe:D Kanskje du er en avde som blir opphengt i å sleeve;) Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bruker jeg binders til å løsne på 3-pinskontakten da? Jeg har hørt at de der verktøyene har en tendens til å knekke. Hvor kjøper dere sleeving? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) http://www.mdpc-x.com/ Hvordan man fjerner de forskjellige kontaktene finner man i mange guider på nettet:) Hvis du ikke finner så rop ut. Endret 1. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Da man ser de sleevene der så blir man jo forelsket, får liskom lyst til å bygge en PC i alle regnbuens farger (hvertfall de fargene MDPC har En skikkelig Hippie-PC Da jeg så alle de freshe fargene der så ble jeg litt sur over at PC'en min er Rød og Svart Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sleeving er uansett gøy. Det er ikke stress, det bare tar lang tid Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Sleevingene til MDPC er helt rååå, men er ikke noe jeg kunne tenkt meg å bruke laaaaang tid på x] Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Verste av alt er at etter par dager så kan du gjøre det like rått selv;) Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror nok ikke at jeg blir til å bestille fra MDPC-X med det første, jeg tenkte å begynne med å sleeve et par viftekabler først. Jeg ser etter en butikk hvor jeg kan få 1m svart sleeving, så billig som mulig. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Tror jeg skal bestille litt sleeves fra MDPC-X da jeg ser hvordan PC'en blir og hva som trengs å sleeves! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Chilledpc.co.uk har billige sleeves av grei kvalitet Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 (endret) Ganske grei størrelse på en 8gb minnepenn... Endret 2. februar 2010 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Oij oij, ikke gale Men tror aldri jeg kunne hatt en sånn minnepenn, hadde rotet den vekk etter 1 dagen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Mindre enn bluetooth-adapteren min jo. GIEF! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Minnekortleser + microSDHC Denne kortleseren heter HAMA 91099. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Note to self: bruker man fyrstikker til krympestrøme blir det sot. Bruk der for ikke fyrstikker på krympestrømper på ledninger rett over kjøkkeninnredningen/opp under taket. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Rått da, nesten så jeg vil skaffe meg noen lignende. Hvor store microSDHC-kort får man? Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Ganske grei denne også, men ikke like liten http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11394 Rått da, nesten så jeg vil skaffe meg noen lignende. Hvor store microSDHC-kort får man? 16gb. Leseren er kjøpt på Elkjøp. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Har en PNY-pinne på 4GB som er litt større, og den bruker jeg aldri fordi jeg aldri vet hvor den er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå