KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tenker jeg går til innkjøp av varmepistol når jeg virkelig kommer i gang med prosjektet mitt og sleeving av PSU. Btw, hvilken diameter bør jeg ha på sleevingen for å sleeve hver enkelt ledning på f. eks 24-pinen? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bestill fra murdermod;) http://www.murdermod.com/ Beste strømpene som er på markedet mener nå jeg. Størrelsen står der også. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Sexy sleeving. Men ser ut til at de kun har sort sleeving. Trenger både hvit og sort. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) http://www.mdpc-x.com/ Samme eierne, søsterside;) Mer utvalg innen strømper. Og kjempeservice. Endret 1. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Eierene av Million Dollar PC ja, da MÅ produktene deres være bra. Endret 1. februar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) mhm, meget hyggelig folk. Pluss de har de beste strømpene, samme hvilken farge du har under hvit foreks. så vises det ikke. Kvaliteten gjelder også krympestrømpene. Endret 1. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Faktisk side nummer 300 her, Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Og prisene? Ser du på sidene Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har ikke sagt de er billige:P Men de er noe av de beste du får, som var hele poenget:) Men det går på hvor viktig du syns utseende er osv. da. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Har faktisk liggende krympestrømper som er beregnet på bruk i jagerfly Der har du kvalitet, men de er så store og kraftige at de blir ubrukelig på en PSU Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Frister litt med sleeving og slik fra MDPC, men så er det jo prisen da. Virker som ordentlige saker hvertfall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kan si med sikkerhet at sleever du som du skal så får du et utrolig bra resultat;) Tar tid, koster penger...men det blir pent;) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg mener uansett at sleeving er noe av det viktigste om noe er ment å se pent ut. Kabler er ikke stygge hvis de ser fine ut Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Jeg vurderer å sleeve kablene til et par vifter. Er det vanskelig/dyrt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Vansklig....egentlig ikke, etter et par vifter så sitter det:) Dyrt.....varierer, men det er prikken over ien og gjør mye med utseende. alt etter hva man syns er viktig, men skal man først sleeve så syns jeg man ka nlike godt gjøre det sikkelig:) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) Det kan være vrient i starten, spesielt hvis du ikke vil lodde. Spesielt ATX og PCI-e kontakter har en vrien teknikk, og krever mye tid. Vifter er det enkleste. For noen meter med grei krympestrømpe og sleeves blir det ikke dyrt. Du får en meter for mellom 8 og 10 kroner. Men som Fluesopp sier, det blir litt ekstra om man vil ha 'the finishing touch'. Verdt det? Utvilsomt. Endret 1. februar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Atx24, 8pins og de er tricky, vifter er det beste og starte med for da kan du lære deg de teknikkene du trenger. Men tro meg, når du først ser hvordan pcen ser ut ferdig sleevet og du tenker på alt arbeidet du har lagt i det så er det digg:) Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Tviler ikke, gruer meg virkelig til å sleeve ass, kommer til å ta evigheter, men blir vel seende bra ut tilslutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå