CorporalClegg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 25-27 grader, i 3-4 timer. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Det burde være null problem. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Noen som har ei trådløs mus for bruk til laptop å anbefale? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Litt off-topic, men ville ikke en rettetang funket til å krympe krympeplast med? Jo, det vil fungeree. Du vil dog risikere å få plastikk på rettetanga om du er litt uforsiktig. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hmm.. Da skal jeg prøve det neste gang jeg sleever. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Du vil også risikere at plastikken blir "flat", og ikke drar seg rundt det du sleever. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hårføner kanskje? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Jeg bruker lighter eller fyrstikker. Whatever comes to mind som avgir mye strålevarme(?). Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hårføneren vi har i huset er for svak og med lighter blir jo bare krympeplasten svidd. Men låne en loddebolt jeg bruker for tiden, og nå vet jeg jo at rettetang også funker så. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Får du til å svi krympeplast med lighter gjør du noe feil. Hold lighteren i bevegelse, sveip den langs krympestrømpen med moderat fart om krympestrømpen er lang, veiv den fram og tilbake i luften under krympestrømpen om det er bare en liten bit. Hold litt avstand - husk at lighteren varmer også litt unna flammens utgangspunkt. Det er som når man bruker enhver annen punkt-kilde som avgir varme, hold varmekilden eller det du varmer opp i bevegelse for å spre varmen. Som f.eks når man stryker klær, holder man strykejernet på samme plass så brenner man hull. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) krympeplast i dårlig kvalitet er null problemo og få merker på av lighter;) Endret 1. februar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Mulig det er der problemet ligger da. Har to forskjellige krympeplaster, en sort og en hvit. Den sorte virker til å være i bedre kvalitet og blir ikke svidd så lett, mens den hvite blir svidd så fort jeg tenner lighteren nesten. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Kanskje noe med at du ikke ser svimerker på den svarte krympeplasten, det blir fort merker på alt som er hvitt vettu. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Får jo også veldig billige varmepistoler da. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Funker billige varmepistoler noe godt da? Har ikke de ganske dårlig varme-kontroller, enten SUPAH-HOT eller lunket... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Bare fyre på med "SUPAH-HOT" det bare holde den litt lenger unna blir veldig mye bedre resultat med varmluft en med flamme eller varme ting. Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Takk, da skal jeg prøve det nestegang. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Fyrstikk og lighter funker supert. På svart strømpe er det jo heller ikke noe problem om man svir den litt. Min erfaring er at hårføner suger. Skikkelig varmepistol med endestykke som er beregnet på krympestrømper er dog det aller beste. Jeg bruker fyrstikk eller stearinlys hvertfall Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Ser for meg at fyrstikk blir unødvendig rotete.. De få gangene jeg sleever kabler bruker jeg varmepistol. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 Alt går på kvalitet, man får hvite krympestrømper som du kan bruke lighter på uten at det blir antydning til misfarging;) Varmepistol er et must hvis du skal sleeve mye og koster ikke stort på Chlasern heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå