Gavekort Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 De blir koblet i parallell, altså vil du ha full spenning på begge to. Viktig at du ikke drar dette for langt, da overbelaster du komponentene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Liker ikke helt det jeg ser når jeg sorterer etter "popularitet" på skjermkort @prisguide: http://old.prisguide.no/skjermkort.html Nå må nvidia komme med noe snaaaart! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Haha, ATI eier. agreed ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg er ingen ATI-fanboy, men det er herlig å se ATI storme forbi nVidia for en gangs skyld. Tror ikke ATI har vært så overlegne siden RV3xx-kortene. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Men som alltid.. At the end of the day, nvidia wins Planlegger å selge; C2D E8400 4 GB 1066 OCZ DDR2 Ram DFI Lanparty UT T2RS x48 Antec Quattro 850w For en sammenlagt pris på 4000,- Eller blir det i meste laget ? Nypris; 5000-5500 ish spørs hvilke butikker man velger. Skal kjøpe i7 920 Evga X58 Sli Corsair dominator 6gb DDR3 Corsair HX1000W 7000-7500ish spørs hvilke butikker man velger. Endret 29. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Neida. Har hørt et rykte om at nVidia har fått Intel på tottene, noe som neppe kan være bra. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Nvidia taper så det koster etter nå. Med ingen GT 200 kort ute så har de ingenting de kan stille opp med mot ATi, de er for tiden totalt overkjørt og knust. Om Fermi flopper så ligger de tynt an, den må slå an både på ytelse og pris, priser de seg ut så går det nedenom. ATi er på storoffensiv for tiden. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Men som alltid..At the end of the day, nvidia wins Planlegger å selge; C2D E8400 4 GB 1066 OCZ DDR2 Ram DFI Lanparty UT T2RS x48 Antec Quattro 850w For en sammenlagt pris på 4000,- Eller blir det i meste laget ? Nypris; 5000-5500 ish spørs hvilke butikker man velger. Jeg vil si at det er alt for mye. Tipper 2000kr. Halv pris ville vel være normalt, men igjen, det er få som gidder å betale noe særlig for brukte pc-komponenter. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Skriver du "Bra gaming-pc" på Finn kan du få ganske mye for den. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Liker ikke helt det jeg ser når jeg sorterer etter "popularitet" på skjermkort @prisguide:http://old.prisguide.no/skjermkort.html Nå må nvidia komme med noe snaaaart! Episk, morro at ATI gruser nvidia så til de grader.. Men nå burde det vel snart vært blåst litt liv i GPU-markedet igjen.. Endret 29. januar 2010 av Corporal Clegg Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 er det noen her som har erfaring med hitachi desktar 2tb? ingen ? vurderer å kjøpe tre stykk Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 er det noen her som har erfaring med hitachi desktar 2tb? ingen ? vurderer å kjøpe tre stykk Det jeg vet om disse, er at de fungerer perfekt med Areca kontrollere Disse er billige som f.. Tilbud på ps.no og er rimelig raske. Jeg ville iallefall anbefale dem Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) oki, takk da bestiller jeg tre stykk da var det bestilt Endret 30. januar 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg vil si at det er alt for mye.Tipper 2000kr. Halv pris ville vel være normalt, men igjen, det er få som gidder å betale noe særlig for brukte pc-komponenter. Tja, vet. Men har en som ihvertfall er villig for 3000 uten strømforsyningen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 er det noen her som har erfaring med hitachi desktar 2tb? ingen ? vurderer å kjøpe tre stykk Det jeg vet om disse, er at de fungerer perfekt med Areca kontrollere Disse er billige som f.. Tilbud på ps.no og er rimelig raske. Jeg ville iallefall anbefale dem Temmelig billig ja 0_o Men jeg sverger lojalt mot Western Digital. Uansett. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Men som alltid..At the end of the day, nvidia wins Samme som: "etter stygt vær, kommer det fint vær" Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 er det noen her som har erfaring med hitachi desktar 2tb? ingen ? vurderer å kjøpe tre stykk Det jeg vet om disse, er at de fungerer perfekt med Areca kontrollere Disse er billige som f.. Tilbud på ps.no og er rimelig raske. Jeg ville iallefall anbefale dem Temmelig billig ja 0_o Men jeg sverger lojalt mot Western Digital. Uansett. Perrsonlig hater jeg WD etter at de tok bort "Time-Limited Error Recovery (TLER)" fra desktopharddiskene sine, slik at man ikkje kan bruke dem med raidkontrollere. Harddiskene vil da bli droppet fra arrayet. Man må da altså kjøpe de overprisa enteprise diskene til WD om man skal ha raid. Det funket bra med wd black en lang stund, helt til de kom med black disker med ny firmware. Latterlig spør du meg. F.eks Samsung og hitachi har ikkje dette problemet. Nå skal det sies at jeg kun bruker raid til lagring, OS også for den slags skyld. Lenke til kommentar
Agrophel Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) er det noen her som har erfaring med hitachi desktar 2tb? ingen ? vurderer å kjøpe tre stykk Det jeg vet om disse, er at de fungerer perfekt med Areca kontrollere Disse er billige som f.. Tilbud på ps.no og er rimelig raske. Jeg ville iallefall anbefale dem Temmelig billig ja 0_o Men jeg sverger lojalt mot Western Digital. Uansett. Perrsonlig hater jeg WD etter at de tok bort "Time-Limited Error Recovery (TLER)" fra desktopharddiskene sine, slik at man ikkje kan bruke dem med raidkontrollere. Harddiskene vil da bli droppet fra arrayet. Man må da altså kjøpe de overprisa enteprise diskene til WD om man skal ha raid. Det funket bra med wd black en lang stund, helt til de kom med black disker med ny firmware. Latterlig spør du meg. F.eks Samsung og hitachi har ikkje dette problemet. Nå skal det sies at jeg kun bruker raid til lagring, OS også for den slags skyld. hehe helt ening der. Skullet hatt 6 disker til med TLER. Men tror kommer kjøpe HP SAS Expander og hitachi 2TB disker HP SAS Expander ligger vel på 200-300$ på ebay for 24 disk plasser http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1484614 om HP SAS Expander quote fra hardforum: You're right about Areca performance, and where they really outrun everything else is in array build / rebuild / verify times. 19 hours to build a 20 x 2Tb Raid6 = WIN Endret 30. januar 2010 av Agrophel Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Noen som trenger fler USB-porter? :!: http://www.thanko.jp/product/usb_80port/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå