Gavekort Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er ikke alle enheter som støtter ExFAT, men vil tro at de nyere tingene gjør det. Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bruker Gigabyte Award BIOS i alle sine hovedkort ? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Kan jeg konvertere minnepennen min til FAT32 igjen? Jeg vil ikke ha den som NTFS, når jeg ikke får koblet den til PS3 / DVD-spiller. (Jeg har prøvd samme som jeg gjorde når jeg gikk til NTFS, som var Start > Kjør > convert k: /fs:ntfs.) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bare høyreklikk på pennen inne i "My Computer" og vel "format". Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Bare høyreklikk på pennen inne i "My Computer" og vel "format". Man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er ikke så veldig opplagt at den funksjonen finnes, tok meg en stund før jeg også oppdaget den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Det er ikke så veldig opplagt at den funksjonen finnes, tok meg en stund før jeg også oppdaget den.Jævlig kjipt at ikke FAT32 takler filer over 4GB alene. Takler exFat det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ExFAT gjør det ja, men det er et relativt nytt system som noen plattformer trolig ikke støtter. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 ExFAT gjør det ja, men det er et relativt nytt system som noen plattformer trolig ikke støtter.Kjipt.. Da må jeg se blurayfilmene direkte på PC-skjermen min.. Eller streame da. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå har jeg ikke PS3 selv, men det er vel støtte der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå har jeg ikke PS3 selv, men det er vel støtte der.Da prøver jeg det. Kommer tilbake med svar om det funker. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Funket dårlig med exFat også.. Jaja, får bare leve med at når jeg skal se filmer over 4gb på TV-en, så får jeg brenne ut. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Funket dårlig med exFat også.. Jaja, får bare leve med at når jeg skal se filmer over 4gb på TV-en, så får jeg brenne ut. Eller dele opp filene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2010 Bruker Gigabyte Award BIOS i alle sine hovedkort ? Ja, ser sånn ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Funket dårlig med exFat også.. Jaja, får bare leve med at når jeg skal se filmer over 4gb på TV-en, så får jeg brenne ut. Eller dele opp filene? Ja, det vil jeg gjerne gjøre, siden DVD-spilleren min faktisk ikke klarte å kjøre denne brente DVD-rippen. Spesielt, for det har alltid gått før. Hvordan deler man opp? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 http://lmgtfy.com/?q=split+video+files Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 http://lmgtfy.com/?q=split+video+filesJada, jeg googler og leter, men alltids greit med direkte hjelp også. Taper ingenting på å spørre her. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Google gir deg 15 000 000 resultater, og de første 30 sidene inneholder nok relevante resultater, vil du ha mer spesifik hjelp må du nesten oppgi hvilket format det er snakk om Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Google gir deg 15 000 000 resultater, og de første 30 sidene inneholder nok relevante resultater, vil du ha mer spesifik hjelp må du nesten oppgi hvilket format det er snakk om Det er faktisk en .mkv-fil. Lasta det ned det første programmet google anbefalte, og den kunne _så klart_ ikke dele opp .mkv's. Får lete litt videre, om du ikke har noen eksakte tips i farta. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Prøv noen av disse: http://tinyurl.com/yzpyxz2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå