Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

CPU ~ 800,-

Kjøler ~ 300,-

P5Q ~ 650,-

4850 ~ 500,-

5770 ~ 700,-

RAM ~ 250,-

Vifter ~ 300,-

Et veldig grovt overslag.

What a cruel world this is... Får vel kanskje se om jeg bare degraderer den til en HTPC.

Teac: anta at det er 27"-imac og du ser lett hvorfor det frister.

2560x1440 ips-skjerm, med en fantastisk maskin innebygd, til en grei pris - det er unikt.

Du traff spot-on her, blir nok en 27".

kan anbefale dell 3008wfp ;)

ekstremt deilig skjerm :p

Når skjermen alene koster mer en 27" imac så synes jeg det blir litt drøyt, de 3" ekstra tommene spiller ikke så stor rolle.

Endret av 2mmy91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den kan være lettere å få solgt om du deler opp. Prisen vil ikke presses opp uansett, men mange som ser nytten i eldre HW. Hadde jeg fått tilbud på et billig P5Q, hadde jeg ikke sagt nei takk, ene og alene fordi det er et sinnsykt godt kort.

Lenke til kommentar

Har eit kjapt spørsmål, og gidd ikkje lage ny tråd for det sjølv om det kanskje er feil plass å spørre.

Får ikkje logga meg på msn. Trykte feilsøk, og nøkkelporter og proxyserver kjem opp som årsaka. Har brukt Your Freedom, og det f*cka kanskje opp .. Men eg avinstallerte det, men ingenting skjer. Anyone?

thx

Endret av Scarn
Lenke til kommentar
Er bare til å formatere den til NTFS så er problemet løst. Pleier selv å overføre store hd filmer. Gjerne på 8-10 gb i en fil fra stasjonær til laptop. Fungerer fint det :)
Får gjøre det, ja. Er en 5gb 720p-film jeg skulle overføre ja. ;)

Edit: Da var det gjort. 3 sekunder i Kjør. Kunne ikke blitt lettere.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Er bare til å formatere den til NTFS så er problemet løst. Pleier selv å overføre store hd filmer. Gjerne på 8-10 gb i en fil fra stasjonær til laptop. Fungerer fint det :)
Får gjøre det, ja. Er en 5gb 720p-film jeg skulle overføre ja. ;)

Edit: Da var det gjort. 3 sekunder i Kjør. Kunne ikke blitt lettere.

Bruker selv et 8 gb SDkort + adapter av klasse 6 til alt mulig. Overføring av filer og installering av windows.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ok. WD Elements 1tb. Når den kjører idle lager den en svak lyd som når den overfører masse filer, sånn ca.

Andre med samme problem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...