KKake Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ser for meg at det kunne blitt ganske fett ja. Skal prøve å få tak i et billig P180 Mini i hvitt, også skal jeg bytte om på panelene. Også setter jeg de grå delene på ramma fra det hvite kabinettet og mekker en server elns. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg gleder meg til å se hvordan det blir! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg også. Tror det blir rimelig fett. Eneste kjedelige er de 800,- det koster for enda et Antec P180 Mini. Penger jeg ikke har atm, og som jeg helst skulle brukt på ny CPU når stipendet kommer. Menmen, fetere med litt casemodding enn ny CPU. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 (endret) Bestilt meg en Mionix Naos 5000 nå :] (MEGA-stiv pris. sammelagt 788kr med frakt) Endret 22. januar 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Kan du skrive litt om den etter du har fått testet den skikkelig? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det skal jeg prøve å få gjort vettu :] Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ikke nødvendigvis, BIOS vil gi stopp om den ikke finner IGP/VGA. Om det f.eks. er et innebygd skjermkort i hovedkortet i tillegg til det han skal fjerne, vil det nok gå helt fint... lockdog, hvilke hovedkort er det snakk om? Asus P5WDH Deluxe, så har ikke noe integrert skjermkort. Hvis jeg får disablet stopp ved skjerkortfeil, vil jeg kunne logge inn viá Remote Desktop da, eller vil Windows (7) bli noe sinsforvirret? Tester forsåvidt uansett når jeg kommer hjem fra jobb. Fungere flott å disable "Halt on POST error", men Windows 7 ble sinnsforvirret og starte opp noe recovery-greier da det ikke fant skjermkortet. Noen mulighet å disable slik recovery-shajt? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Det skal jeg prøve å få gjort vettu :] Takk! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nei, hva sier dere? Skal jeg gi bængen i å bytte Vertex Turbo i X-25, og heller kjøpe en ekstra OCZ og sette i RAID0? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nei, hva sier dere? Skal jeg gi bængen i å bytte Vertex Turbo i X-25, og heller kjøpe en ekstra OCZ og sette i RAID0? Misfornøyd med ytelsen? Hvor stor har du. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nei, men sliter med å få solgt. Og ytelsen til Vertexen er jo endel høyere enn Intel. Greia blir 60 vs 80 gb, og at det blir 500 kr dyrere. 30GB atm Blir jo 60 ved Raid0 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nei, men sliter med å få solgt. Og ytelsen til Vertexen er jo endel høyere enn Intel. Greia blir 60 vs 80 gb, og at det blir 500 kr dyrere. 30GB atm Blir jo 60 ved Raid0 Ser det problemet. Selv har jeg 80gben til Intel og har fortsatt overkant av 30gb ledig. Da har jeg lagt inn alle programmene jeg trenger. Så jeg tror nok 60gb egentlig bør holde. Men har egentlig SSD i raid-0 så mye for seg. Virker som det blir en sånn benchmark greie der det viktigste er å få mest poeng. Tviler på at åpning av 60 programmer på 3.4 sekunder kontra 5.2 sekunder er så viktig. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Viktig og viktig. Jeg må ha mer enn 30gb, og hvis jeg får ekstra ytelse med på kjøpet så sier jeg ikke nei-takk Stresset ved å selge en Vertex er større enn det ved å kjøpe en ekstra. Pengene tar det meg ikke fryktelig lang tid å skaffe, så jeg tror det er den beste løsningen. Det blir også en fin måte å utvide kunnskapsfeltet sitt på, når jeg må sette meg inn i RAID osv Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Herlig at Logitech Illuminated ikke klarer shift + w + spacebar. Tastaturet klarer faktisk ikke å registrere spacebar når man holder shift + w inne. Med andre ord helt ubrukelig. Synd det ikke finnes en smart fiks, ettersom tastaturet ellers er genialt! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det fungerer hos meg. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Okay, merkelig. Kan du gjøre meg en tjeneste? Åpne notepad eller lignende, hold inne shift og trykk så W. Sånn at du får mange W'er etter hverandre, og prøv å stopp dette ved å trykke inn spacebar. Det fungerer på alle bokstaver hos meg, bortsett fra W. Leste litt rundt og det er flere som har samme problem. Mulig det holder å bytte, iom at du ikke sliter med det Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det fungerte helt fint. WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Wee! Nettopp hentet kabinett, hovedkort og grafikkort til HTPC Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Da setter jeg meg ned å venter på bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå