Alt-Ctrl Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. Selges for? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. Jeg er også perfeksjonist - en liten skramme som det der hadde jeg ikke taklet. Mitt Lian-Li PC-V1010 står heldigvis mot veggen, og dermed ikke utsatt for riper eller skader. Endret 20. januar 2010 av Onyx Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. Selges for? Skal jeg ha et nytt kabinett, og jeg ikke finner noe å bruke kabinettet til, så kan jeg selge det til deg for 350,- plus frakt elns. Koster jo ikke mer enn 700-800 nytt så. :o Kan ta kontakt på PM om jeg skal selge det, og jeg husker deg? Onyx: Haha, ja, er hardt å være perfeksjonist. Lurer på hva jeg skal ha meg nå da. Noen tips til gode m-ATX-kabinetter mellom 500 og 1000,- folkens? Endret 20. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Haha, ja, er hardt å være perfeksjonist. Det er sant... Jeg har selv en bitteliten ripe i lakken som er på skilleplata over PSU-en i Corsair 800D Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Invester i kabinett som er lett å lakkere; kjøp fancy og fin spraylakk hos lakkspesialist, og bruk tid på laget med klarlakk. Invester deretter i billig poleringsutstyr for lakk, og man kan ta seg av riper uten å bytte kabinett + har man, evt. kommer man til å ha bil i fremtiden så kan man allerede hvordan man skal få lakken fin. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. Fikk en liten skrape på mitt 800d. Brukte permanent sprittusj. Voila. Borte Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hvilke del av kabinettet var det? Hvilke sprittusj brukte du? Endret 20. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Invester i kabinett som er lett å lakkere; kjøp fancy og fin spraylakk hos lakkspesialist, og bruk tid på laget med klarlakk. Invester deretter i billig poleringsutstyr for lakk, og man kan ta seg av riper uten å bytte kabinett + har man, evt. kommer man til å ha bil i fremtiden så kan man allerede hvordan man skal få lakken fin. Neh, det gidder jeg ikke. Liker kabinettet med børstet aluminium/stål -finish, og de funker det dårlig å lakke på. Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. Fikk en liten skrape på mitt 800d. Brukte permanent sprittusj. Voila. Borte På mitt kabinett vil det vel bare se styggere ut. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Program som finner feil på disk mer detaljert en chkdsk ? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Hvilke del av kabinettet var det? Hvilke sprittusj brukte du? Var på døren helt oppe langs kanten. Knapt synbart. Bygget pcen i stua hvor vi har en hvit "stein vegg". Brukte helt vanlig svart sprittusj. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Oki, da får jeg håpe jeg har en "helt vanlig" svart sprittusj som gjør jobben for min lille ripe Endret 20. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. Selges for? Skal jeg ha et nytt kabinett, og jeg ikke finner noe å bruke kabinettet til, så kan jeg selge det til deg for 350,- plus frakt elns. Koster jo ikke mer enn 700-800 nytt så. :o Kan ta kontakt på PM om jeg skal selge det, og jeg husker deg? Den er grei, ikke sikkert jeg går for det i tilfelle. Men kjekt å ha et ekstra kabinett, just in case. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Enig der! Skulle gjerne hatt et ekstra selv. Jeg regner med at det siste ordet ditt var ment bokstavlig talt Endret 20. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen datakyndige som kan gi en grønnskolling en hånd? Jeg kjøpte meg en ny HDD tidligere i dag, men aner ikke hvorvidt min kjempegamle maskin har USB 2 eller ei. Hvordan kan jeg finne ut av dette? Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Program som finner feil på disk mer detaljert en chkdsk ? Ultimate Boot CD.com -> Hard Disk Diagnostic Tools. Garantert noe nyttig. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Noen datakyndige som kan gi en grønnskolling en hånd? Jeg kjøpte meg en ny HDD tidligere i dag, men aner ikke hvorvidt min kjempegamle maskin har USB 2 eller ei. Hvordan kan jeg finne ut av dette? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Koble til usb 2.0 utstyr, se om windows sier at du burde oppgradere til usb 2.0 for å få optimal hastighet. Mest noob måten Ellers er det bare å søke opp produktnavn på hovedkortet på nett, eller sjekke i enhetshåntereren hva det står. 1,5Mb/s er vel heller på 1.0 EDIT: Og det burde vel egentlig være snakk om Mb ikke MB... Windows oppgir overføring i MB/s, derfor ser jeg ingen grunn til å blande inn Mb i det hele, og nei, usb 1.1 har nøyaktig 1.5MB/s maksimal overføringshastighet. I praksis ligger hastighetene sjelden over 1MB/s Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fæen! Har fått en stygg ripe i sidedøra på mitt vakre Antec P180. På tide med ny kasse da, gidder ikke styre med nye sidedører, igjen. Selges for? Skal jeg ha et nytt kabinett, og jeg ikke finner noe å bruke kabinettet til, så kan jeg selge det til deg for 350,- plus frakt elns. Koster jo ikke mer enn 700-800 nytt så. :o Kan ta kontakt på PM om jeg skal selge det, og jeg husker deg? Onyx: Haha, ja, er hardt å være perfeksjonist. Lurer på hva jeg skal ha meg nå da. Noen tips til gode m-ATX-kabinetter mellom 500 og 1000,- folkens? JA! : Antec p180 mini :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Lian Li og Silverstone har et par som jeg kunne tenkt meg selv. Skulle så gjerne hatt bruk for massevis av maskiner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå