Cortinarius rubellus Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg får ikke kommet før neste helg pga. den stygge legen min som har ferie:( Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Hvilken lengde anbefaler dere på CPU-rør som skal brukes til tørris? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Rundt 15cm, se hva de kommersielle rørene har. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. august 2008 Forfatter Del Skrevet 9. august 2008 *strappe rør på X48 og E8500* Detta blit kews! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Rundt 15cm, se hva de kommersielle rørene har. Jeg endte opp på ca 25 cm. Jeg holder på å lage rør av Intel kjøler, og er det ikke du som har gjort det før? Jeg skal ihvertfall ut på mandag å kjøpe rør isolasjon og litt sånt. Dette blir min første gang jeg skal overklokke med tørris, så hvordan bør man isolere hovedkorte? Endret 9. august 2008 av aleksanderro Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Ang isolering, En stor plate under hovedkortet, 10*10cm En stor plate rundt sokkelen, så stor du får den innenfor vregs. 2cm tykt rundt hele røret, minst. Litt aceton i bunn av røret, øker effektiviteten av isen noe enormt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. august 2008 Forfatter Del Skrevet 10. august 2008 Hvor mye aceton pleier dere å bruke? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvor mye aceton pleier dere å bruke? 4 cm i bunnen Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kanskje det er det jeg gjør feil, burde bruke mer. Men har følelsen av av isen blir borte fortere med med aceton. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Kanskje det er det jeg gjør feil, burde bruke mer. Men har følelsen av av isen blir borte fortere med med aceton. Det har du rett i, men det er en god ting. Lavere og mer stabil temperatur under load. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Man må leke litt for å finne den mengden som passer best for ditt rør=) For å få lavest og mest stabil temp. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Hvor får man tak i sånn aceton? Men trenger man ikke å isolere hovedkorte? Har hørt at man bør smøre neglelakk på hovedkorte. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Aceton fåes på Jernia og malebutikker. Isopropanol går også, det er det samme som kondensfjerner, som man får på alle bensinstasjoner. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det best å gå for et maxi eller midi tower når en skal ha en ryddig maksin? Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 (endret) kommer jo helt ann på hvordan toweret er bygd opp det kom med hvordan tower du tenker deg så man hjelpe EDIT: du postet i hardwarecafén, altså det er ikke akkurat stedet for kabinettsnakk Endret 10. august 2008 av Exentler Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Er det best å gå for et maxi eller midi tower når en skal ha en ryddig maksin? Mest mulig ryddig kabinett = tomt kabinett Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet når Lenovo kommer med Centrino 2? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det best å gå for et maxi eller midi tower når en skal ha en ryddig maksin? Etter å ha gått i fra et lite (Lian Li PC65b) kabinett til en dobbel kabinett sak så synes jeg det er lettere å gjemme kabler o.l. i et lite kabinett... Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Noen som har erfaring med Xigmatek kjølere? Bestillte en HDT-SD964 her forleden. Forventes i posten rundt Onsdag. www.frostytech.com rangerer denne 92mm kjøleren til 9.ende plass på beste kjølere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå