Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Så fettete stress og skru av og på hele tiden bare for og kanskje stille volten bitte litt etc :p

Det er sånn det er å klokke, bare å bli vant med det først som sist.

Lenke til kommentar
Så fettete stress og skru av og på hele tiden bare for og kanskje stille volten bitte litt etc :p

Helt enig, med mindre jeg kjenner prosessoren så restarter jeg gjerne 20-30 ganger før jeg er fornøyd med klokken.

Lenke til kommentar

Tja... Med et evga kort kan man bruke eleet programmet for å stille på det meste av volt på hovedkortet i Windows :) Så man trenger ikkje å restarte hele tiden.

Man kan også bruke et program som heter setfsb.

Lenke til kommentar
Fant denne og..,

Rundt 45 grader ++ på idle :O

Er det stabilt? Tenkte jeg skulle klokke min i5 opp til 4ghz når jeg får Noctua D14 imorgen. Dersom vifta ikke støyer for mye.

Mm det fungerte helt perfekt når jeg testet :)

Du får si hva du syntes om D14 i I5 tården eller somewhere, så jeg vet om 700 spenn er verdt brydderiet :)

Det kan jeg gjøre. Kjøpte egentlig vifte for og få ned støyen. Når stockvifta bikker 3k rpm under spilling bråker den som et hangarskip.

Lenke til kommentar

Dere fant sikkert mini-ITX.com for leeeeenge siden, men jeg fant det nå nettopp, og liker det jeg ser. Får nesten lyst til å prøve noe slikt med 'servern' som snart skal kjøpes. Ikke noe avansert, da. Pappeske-PC kanskje, men det er vel litt lite originalt.

@KK/Jack: Nye C2D, Core i3 og 2-kjerne i5 er gode alternativ til de som ikke har behov for 4 kjerner.

Endret av Benny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...