Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, får ikke lagret når jeg bruker software. Bruker den som regel til og finne en klokk jeg liker så setter jeg det inn i bios etterpå. Så fettete stress og skru av og på hele tiden bare for og kanskje stille volten bitte litt etc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så fettete stress og skru av og på hele tiden bare for og kanskje stille volten bitte litt etc Det er sånn det er å klokke, bare å bli vant med det først som sist. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så fettete stress og skru av og på hele tiden bare for og kanskje stille volten bitte litt etc Det er sånn det er å klokke, bare å bli vant med det først som sist. Helt enig, med mindre jeg kjenner prosessoren så restarter jeg gjerne 20-30 ganger før jeg er fornøyd med klokken. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Så fettete stress og skru av og på hele tiden bare for og kanskje stille volten bitte litt etc Det er sånn det er å klokke, bare å bli vant med det først som sist. Tja... Med et evga kort kan man bruke eleet programmet for å stille på det meste av volt på hovedkortet i Windows Så man trenger ikkje å restarte hele tiden. Man kan også bruke et program som heter setfsb. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Bruker programmet som fulgte med hovedkortet fra MSI. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, får ikke lagret når jeg bruker software. Bruker den som regel til og finne en klokk jeg liker så setter jeg det inn i bios etterpå. Så fettete stress og skru av og på hele tiden bare for og kanskje stille volten bitte litt etc Da burde du ikke drivfe med klokking :!: Gevinsten er når man er ferdig og stabilt Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Den var stabil, men var noe som skjedde nå :/ Eneste er at jeg trenger en kjøler for den ligger på 70 grader på full load.. @4ghz Endret 13. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Det er jo ingen temperatur å snakke om Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fant denne og.., Rundt 45 grader ++ på idle :O 4_01GHz_OC._1.bmp Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fant denne og..,Rundt 45 grader ++ på idle :O Er det stabilt? Tenkte jeg skulle klokke min i5 opp til 4ghz når jeg får Noctua D14 imorgen. Dersom vifta ikke støyer for mye. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fant denne og..,Rundt 45 grader ++ på idle :O Er det stabilt? Tenkte jeg skulle klokke min i5 opp til 4ghz når jeg får Noctua D14 imorgen. Dersom vifta ikke støyer for mye. Mm det fungerte helt perfekt når jeg testet Du får si hva du syntes om D14 i I5 tården eller somewhere, så jeg vet om 700 spenn er verdt brydderiet Lenke til kommentar
Teac Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Fant denne og..,Rundt 45 grader ++ på idle :O Er det stabilt? Tenkte jeg skulle klokke min i5 opp til 4ghz når jeg får Noctua D14 imorgen. Dersom vifta ikke støyer for mye. Mm det fungerte helt perfekt når jeg testet Du får si hva du syntes om D14 i I5 tården eller somewhere, så jeg vet om 700 spenn er verdt brydderiet Det kan jeg gjøre. Kjøpte egentlig vifte for og få ned støyen. Når stockvifta bikker 3k rpm under spilling bråker den som et hangarskip. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Prøve denne kansje? :O http://www.overclockers.com/forums/showthread.php?t=621978 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skjer med ny Core 2 Duo -cpu? http://www.dustinhome.no/pd_5010373935.aspx Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Mhm så det her om dagen, de har lagd i5 i 2 kjerne og -.- Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Dere fant sikkert mini-ITX.com for leeeeenge siden, men jeg fant det nå nettopp, og liker det jeg ser. Får nesten lyst til å prøve noe slikt med 'servern' som snart skal kjøpes. Ikke noe avansert, da. Pappeske-PC kanskje, men det er vel litt lite originalt. @KK/Jack: Nye C2D, Core i3 og 2-kjerne i5 er gode alternativ til de som ikke har behov for 4 kjerner. Endret 13. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hva er det for noe ? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Dårlig med plass til disker i den der. m-ITX er dog veldig sexy for HTPC. Den så jo ikke dum ut Kongen. Endret 13. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Skjer med ny Core 2 Duo -cpu? http://www.dustinhome.no/pd_5010373935.aspx Produksjonsprosess 32 nm Kanskje den klokker noe inni hekkefjell? Kan være en artig cpu å overklokke Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Wikipedersen: Nå mente jeg selve web-siden og ikke det som er på framsiden dems. Ta en titt i høyre kolonne. Masse bra mini-ITX prosjekter der. Edit: Kopierte ord fra pedersen sitt innlegg.. Fjernet. Endret 13. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå