Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Blah, jeg hater å være vinglepetter til tider, sitter og sikler på en av disse nå: http://www.homehifi.co.uk/PP/Special_Edition_DAC.html Jeg trenger en DAC, jeg har pengene, men klarer ikke bestemme meg om jeg har lyst til å bruke i underkant av 3k på en DAC med toll, frakt og annet tull. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Blah, jeg hater å være vinglepetter til tider, sitter og sikler på en av disse nå:http://www.homehifi.co.uk/PP/Special_Edition_DAC.html Jeg trenger en DAC, jeg har pengene, men klarer ikke bestemme meg om jeg har lyst til å bruke i underkant av 3k på en DAC med toll, frakt og annet tull. Hvorfor ikke Cambridge Dacmagic? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 homehifi.co.uk Uheldig navn. Jeg leser 'homofili' hver gang Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Leste det jeg også... Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Ditto. De bør kanskje vurdere domenebytte. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Blah, jeg hater å være vinglepetter til tider, sitter og sikler på en av disse nå:http://www.homehifi.co.uk/PP/Special_Edition_DAC.html Jeg trenger en DAC, jeg har pengene, men klarer ikke bestemme meg om jeg har lyst til å bruke i underkant av 3k på en DAC med toll, frakt og annet tull. Den der er knallgod da, har lenge hatt lyst til å bestille meg en beresford. EDIT: DO IT!!!!!! Endret 13. januar 2010 av Revolution Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Blah, jeg hater å være vinglepetter til tider, sitter og sikler på en av disse nå:http://www.homehifi.co.uk/PP/Special_Edition_DAC.html Jeg trenger en DAC, jeg har pengene, men klarer ikke bestemme meg om jeg har lyst til å bruke i underkant av 3k på en DAC med toll, frakt og annet tull. Hvorfor ikke Cambridge Dacmagic? Denne skal ifølge tester være hakket bedre, og den har en innebygd hodetelefonforsterker, noe som passer meg utmerket. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Kjøpte meg et XFX HD4770 for jeg trengte et nytt skjermkort i begynnelsen av Juli. Det funket fett, og taklet BF2 og CoD4 på høyere oppløsning enn 8400GS i laptoppen klarte. Så, etter et par måneder, begynte det å dukke opp masse streker i logon skjermen i Vista. Det spredte seg, og begynte å dukke opp i andre programmer. Det er altså streker som kommer frem i feks msn-vinduet, følger vinduet når jeg drar det rundt. Men hvis jeg skriver noe, forsvinner de. Jeg trodde det kunne være støv, men den var nesten helt rein inni. Jeg reformaterte, og hev samtidig innpå W7. Driverene lastet jeg ned fra XFX sin side. Alt funket bra. Helt til nå. Nå har det begynt å skje igjen. Jeg prøvde noen vanlige drivere, helt nye. Men er der fremdeles. Musepekeren legger seg oppå strekene. Noen som har sett det før? Jeg har også problemer med oppsettet mitt med 2 skjermer. Avogtil faller Acer x243HQ skjermen ut, som er primærskjermen, og den sier Input out of range, mens sekundærskjermen funker. Ingen ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Nå står mitt nye kabinett hjemme, gleder meg virkelig til å bygge i det på søndag Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ja, prøvd de fra XFX og de fra ATI. Ingen OC Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Hent driverne fra Ati. Det er ikke alltid de nyeste som er de beste. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Hadde en ny type "det gikk til helvete" klokk nå. Har ikke klokket på lenge bare latt I5en stå på standard bios. Men hvertfall da, begynte med at jeg fant mitt gode gamle 4,01GHz print screen bilde. Så skrudde jeg opp viftene og fyrte opp Prime95, full test. Så åpner jeg klokk software og setter samme som jeg hadde på skjermdumpet. 1,320V og 190MHz x 21. I det jeg trykker "Apply" så smeller det som faen i høytalerene her, skjermen flimrer og mister signal og et sekund følte jeg at det var rett før hele maskina skulle gå i lufta xD... Kan umulig tro at dette er bra for prossesoren, snarere at den blir tregere :/ Men siden dette har funket helt PERFEKT før så er det jo rart. Når jeg klokka hadde jeg dog W7 Enterprise ikke at det skal si noe bortsett fra at det var mye mye bedre en full versjonen av W7. Men kanskje det hadde noe med og gjøre at Prim95 kjørte? Kan ikke se for meg noe annet hvertfall. Som regel når en overklokk går scheize så har enten alt fryst eller så har det vært blåskjerm. Men nå mistet skjermen signal og ble svart. Endret 13. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow ! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 (endret) Du klarer nok ikke å klokke så høyt da, skru ned. Tipper minnebrikkene dine svikter. Endret 13. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Mhm kanskje, men jeg har jo tross alt hatt samme verdier før. Prøver en gang til. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 > clock software.. Bruk bios. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Software er kun for tweaking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå