Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper den passer inn i kabinettet :p

Om du mener Corsair 800D tror jeg nok den skal få plass, men jeg vil gjerne se bilder etter du har mottatt den ;)

Det skal kunne la seg gjøres. Ser at den ikke er på lager hos dustin home. Må nok vente et par dager. Sånn som jeg har forstått det så skal 140mm vifta være mindre støyende enn 120mm.

Satse på og sette vifta på det laveste eller ant laveste og klokke prosessoren opp mot 4 ghz.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg et XFX HD4770 for jeg trengte et nytt skjermkort i begynnelsen av Juli.

Det funket fett, og taklet BF2 og CoD4 på høyere oppløsning enn 8400GS i laptoppen klarte. Så, etter et par måneder, begynte det å dukke opp masse streker i logon skjermen i Vista. Det spredte seg, og begynte å dukke opp i andre programmer.

Det er altså streker som kommer frem i feks msn-vinduet, følger vinduet når jeg drar det rundt. Men hvis jeg skriver noe, forsvinner de.

Jeg trodde det kunne være støv, men den var nesten helt rein inni.

Jeg reformaterte, og hev samtidig innpå W7. Driverene lastet jeg ned fra XFX sin side. Alt funket bra. Helt til nå. Nå har det begynt å skje igjen.

Jeg prøvde noen vanlige drivere, helt nye. Men er der fremdeles.

Musepekeren legger seg oppå strekene.

Noen som har sett det før?

Jeg har også problemer med oppsettet mitt med 2 skjermer. Avogtil faller Acer x243HQ skjermen ut, som er primærskjermen, og den sier Input out of range, mens sekundærskjermen funker.

Lenke til kommentar
Håper den passer inn i kabinettet :p

Jeg kjøpte meg en ganske stor CPU kjøler, og den passet ikke i mitt forrige kabinett (Antec 900). Jeg måtte klippe av vifte feste på sidedøra for at den skulle passe, og det var akkurat at det gikk.

Men etter at jeg fikk Corsair 800D, så har jeg fortsatt mye å gå på, så den passer nok helt garantert. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...