Eirik Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Da har du vært bra forsiktig med det regner jeg med. Det kan jeg ikke akkruat si jeg har vært med mine tidligere lakkerte kasser. Jeg kaster ikke rundt på den, for å si det slik Selvfølgelig, på steder hvor det er metall mot metall blir det riper, men det blir det nesten uansett Endret 8. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Tenkte litt på å kjøpe ny switch, kanskje ikke helt rett sted å spørre men det går vel. Er Cisco Small Business Unmanaged Switch SD2008 noe å satse på? http://www.dustinhome.no/pd_5010066679.aspx Eller er det noen andre "unmanaged switcher" i prisklassen ca 500-700 kroner som er verdt å ta en titt på? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Hva tror dere om støynivået Noctua NH-D14 vs Noctua NH-U12P SE? Er ute etter en stille prosessorvifte. Må bytte ut stockvifta som bråker som et hangarskip når den passerer 3k rpm. Tenkte litt på å kjøpe ny switch, kanskje ikke helt rett sted å spørre men det går vel. Er Cisco Small Business Unmanaged Switch SD2008 noe å satse på? http://www.dustinhome.no/pd_5010066679.aspx Eller er det noen andre "unmanaged switcher" i prisklassen ca 500-700 kroner som er verdt å ta en titt på? Hva du skal bruke den til og hvor mange porter? Endret 8. januar 2010 av Teac Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Teac: Tenkt å brukes i hjemmenettverk "bak" en hub så jeg får nok porter nede i kjelleren. Bruken det er snakk om er 2-4 pc'r og en playstation på nett. Bruk blir nedlastning, spilling, et og annent "kompislan" i ny og ne. Trenger ikke mer enn 8 porter i grunn. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Teac: Tenkt å brukes i hjemmenettverk "bak" en hub så jeg får nok porter nede i kjelleren. Bruken det er snakk om er 2-4 pc'r og en playstation på nett. Bruk blir nedlastning, spilling, et og annent "kompislan" i ny og ne. Trenger ikke mer enn 8 porter i grunn. Ok. Jeg kjøpte meg en slik en for et halvt år siden ca. Bruker den til å switche et tv-uttak til to dekodere. Den fungerer utmerket. Har aldri koblet ut strømmen eller hatt noe feil med den. Den klarer fint to tver som er på hd-kanaler samtidig. Endret 9. januar 2010 av Teac Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 noen som har erfaring med Sennheiser pc 350? ? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 noen som har erfaring med Sennheiser pc 350? ? Ja disse synes jeg er veldig gode å ha på hodet og så har den veldig bra mic Lyden er også veldig bra synes jeg. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke egen erfaring fra det settet, men har hørt fra andre gamere at de er gode. Sennheiser og Beyerdunamic lager gode headsett, foreks. Qpad sitt er laget av Beyerdynamic. Så går man for Sennheiser eller Beyerdynamic så skal det litt til for og bomme, ihvertfall på de litt dyrere modellene:) Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 ok, takk da blir det nokk et slikt på meg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke egen erfaring fra det settet, men har hørt fra andre gamere at de er gode.Sennheiser og Beyerdunamic lager gode headsett, foreks. Qpad sitt er laget av Beyerdynamic. Så går man for Sennheiser eller Beyerdynamic så skal det litt til for og bomme, ihvertfall på de litt dyrere modellene:) Det kan jeg bekrefte! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Har ikke egen erfaring fra det settet, men har hørt fra andre gamere at de er gode.Sennheiser og Beyerdunamic lager gode headsett, foreks. Qpad sitt er laget av Beyerdynamic. Så går man for Sennheiser eller Beyerdynamic så skal det litt til for og bomme, ihvertfall på de litt dyrere modellene:) Det kan jeg bekrefte! x2 Det headsetet som ble nevnt tidligere er er veldig bra til gaming, dog står ikke musikkdelen i stil med gamingdelen mtp lydkvalitet. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 jeg hører ikke mye på musikk men må ha headsett til spilling så det passer veldig bra Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Nærmeste jeg kommer headset er de to subbene jeg har på hver side av skjermen her, god lyd er viktig. Headset er når du går til skolen og ikke har annet, men er jeg hjemme så er det ikke noe ipod ørepropper nei. Kun anlegg ! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Nærmeste jeg kommer headset er de to subbene jeg har på hver side av skjermen her, god lyd er viktig. Headset er når du går til skolen og ikke har annet, men er jeg hjemme så er det ikke noe ipod ørepropper nei. Kun anlegg ! Med mindre du bor i leilighet, og naboen din på 150kg muskler fra russland kommer og banker på døra, da er det headset som gjelder (Skjedde i går kveld ) Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Nærmeste jeg kommer headset er de to subbene jeg har på hver side av skjermen her, god lyd er viktig. Headset er når du går til skolen og ikke har annet, men er jeg hjemme så er det ikke noe ipod ørepropper nei. Kun anlegg ! Med mindre du bor i leilighet, og naboen din på 150kg muskler fra russland kommer og banker på døra, da er det headset som gjelder (Skjedde i går kveld ) Ok da skjønner jeg hvorfor Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Eller man har samboer og må ta hensyn...ikke alle som er ungdom og bor hjemme Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Nærmeste jeg kommer headset er de to subbene jeg har på hver side av skjermen her, god lyd er viktig. Headset er når du går til skolen og ikke har annet, men er jeg hjemme så er det ikke noe ipod ørepropper nei. Kun anlegg ! Med mindre du bor i leilighet, og naboen din på 150kg muskler fra russland kommer og banker på døra, da er det headset som gjelder (Skjedde i går kveld ) Ok da skjønner jeg hvorfor Mistenker at basseffektene i intro-scenen på Saving Private Ryan sprer seg ganske godt i blokka, og ikke er så kult kl 11 på kvelden Så de som har soverom rett over meg kom ned og sa hyggelig men bestemt i fra at de ikke skulle høre på det en natt til, men at det bare var å bruke det på dagen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Har alltid sagt at når jeg flytter for meg selv, så skal jeg ha et hus uten naboer med kontakt til huset. Jeg liker ikke å bli forstyrret, og jeg liker ikke å forstyrre. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Teac: Tenkt å brukes i hjemmenettverk "bak" en hub så jeg får nok porter nede i kjelleren. Bruken det er snakk om er 2-4 pc'r og en playstation på nett. Bruk blir nedlastning, spilling, et og annent "kompislan" i ny og ne. Trenger ikke mer enn 8 porter i grunn. Litt overkill switch til det bruket, du trenger ikke mer enn en enkel gigabit switch til det du bruker den til. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319528 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 9. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2010 Teac: Tenkt å brukes i hjemmenettverk "bak" en hub så jeg får nok porter nede i kjelleren. Bruken det er snakk om er 2-4 pc'r og en playstation på nett. Bruk blir nedlastning, spilling, et og annent "kompislan" i ny og ne. Trenger ikke mer enn 8 porter i grunn. Litt overkill switch til det bruket, du trenger ikke mer enn en enkel gigabit switch til det du bruker den til. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319528 Det samme tenkte jeg. Den billigste gigabit switchen bør gjøre susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå