Eirik Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Det er så sant så sant. Best å gå for kvalitet med en gang, med mindre det er snakk om budsjettmaskiner Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg kjøpte meg en 1000w for et par år siden da det enda var billig, betalte vel 1000kr for den nå koster 850W utgaven 1100 eller noe 1000W av denne Men kassa er egentlig ikke så dyr siden det er med raid docking osv. Endret 7. januar 2010 av Dovito Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Spørsmålet er vel egentlig hvorfor du skulle ta ut strømmen i utgangspunktet Strømmen gikk i jula Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Har en 750w som ser ut til å holde en stund til. Her blir det kun Corsair eller Enermax, da jeg er en smule fanboy Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Har kjørt dualboot W7 og XP en stund på laptopen min, men har formatert hele W7 disken nå. Men likevel så kommer valget om hvilket OS jeg vil boote ved oppstart, hvordan får jeg fjernet dette, slik at den går rett inn i XP? Her er det som står i boot.int filen: ; ;Warning: Boot.ini is used on Windows XP and earlier operating systems. ;Warning: Use BCDEDIT.exe to modify Windows Vista boot options. ; [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(3)\WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional (on Volume 3)" /NOEXECUTE=OPTIN /FASTDETECT Hva skal jeg fjern får å unngå å få opp valg om å velge OS og boote rett inn i XP? Lenke til kommentar
johome Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hos meg er 3 tallet et 1 tall ,altså jeg har bare en partisjon på min SSD. Foreslår at du sender en PM til hårek for å være på den sikre siden. boot.ini filen er ikke til å spøke med. Kødder du med den risikerer du at dataen nekter å boote. Hva viser diskbehandlingen din ? Endret 7. januar 2010 av johome Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hva skal jeg fjern får å unngå å få opp valg om å velge OS og boote rett inn i XP? Høyreklikk på My Computer -> Advanced -> Startup and Recovery Fjern haken ved "Time to display list of operating systems" Jeg tror du gjør det samme ved å slette timeout=30 men jeg er ikke helt sikker. Fjerner du haken fikser windows det for deg. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nydelig kasse, men gud så dyr den er. +1 Også, for mitt vedkommende, så er den unødvendig schvær. Kan ikke Corsair komme med et m-ATX-kabinett da? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Lian Li har jo noen m-atx-kasser som får karen mellom beina til å reise på seg Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Haha, ja, de har noen lekre kasser. Men jeg er egnetlig fortsatt like glad i mitt Antec P180 Mini. Klør i fingrene etter å modde det litt da (hva med sort plexiglass i sidedøra? ), men, økonomien styrer. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Har ikke du et hvitt? Det får du ikke lov til å røre. Det er for lekkert. Eller, hadde ikke du en sidedør med noe humbug fra før? Du kan jo bruke den, så hvis det failer så gjør det ikke noe Endret 7. januar 2010 av Wikipedersen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Har den grå/svarte versjonen jeg. Mortis her på forumet har den hvite versjonen. Prøver dog å få kompisen min, som skal ha ny PC til å kjøpe P180 Mini i hvitt. Har en sidedør med riper og faenskap i ja, som jeg kan prøve meg litt ut på. Ikke så farlig om den går til helvette liksom. Og om det faktisk, på et hvis går bra, så kan jeg prøve meg på den fine døra. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Lakk det i høyglans hvitt da! Slik lakk er billig på europrice, og legger man litt arbeid i pussing og korrekt lakkering blir resultatet fantastisk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Eller du kan totalherpe det, så har du en unnskyldning til å kjøpe dette. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Tja, kunne faktisk stått i stil med navnet for hva jeg tenkte skulle bli på dette evtuelle prosjeket da. Black'n'white. Temaet ville jo da blitt sort og hvitt, der kabelstrømpene ville være sorte og hvite, viftene sorte og hvite, og forhåpentligvis sort HW. Men kjenner jeg meg selv rett forblir det nok et luftslott. Men, nå er det natta for meg, så da sier jeg god natt til mine med-geeks! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Slik lakk er billig på europrice, og legger man litt arbeid i pussing og korrekt lakkering blir resultatet fantastisk. Men det er ikke i nærheten av å være like motstandsdyktige som lakk fra en ordentlig fabrikk. Dessuten er det svært dyrt, 5-600 kroner går fort, ikke mange hundrelapper skal til så kan du sette det bort for ordentlig lakkering Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Morsommere å gjøre selv. Og man skal jo ikke slite på det. Lakkerte kassa mi med ett lag vanlig lakk fra europris, og den holder enda. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Da har du vært bra forsiktig med det regner jeg med. Det kan jeg ikke akkruat si jeg har vært med mine tidligere lakkerte kasser. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 Er det noen som kjeder seg? Jeg har satt opp min første CS 1.6 Deathmatch server Den kjøres på linuxserveren min og er koblet på 100/100 linja mi Regner med at pingen er rimelig grei. Iallefall de som er tilkoblet NIX 217.14.14.112:27016 #marksmen - #1 DEATHMATCH Åpen for alle hw noobs Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2010 I don't have 1.6 Er bænna fra CS fordi jeg var snill nok til og låne bort accounten til lille bror i 2 sek.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå