Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Når jeg plugger ut og inn strømmen på serveren min må jeg inn i BIOS og velge klokkehastighet på CPU'en (AMD XP2000+).

Tyder på at BIOS batteriet er død?

Hovedkortet er av type Asus A7V8X

Edit;

Noe som er forbanna upraktisk da serveren står igjen på østlandet hos mor og far, og har verken skjerm eller tastatur :p

Endret av lockdog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var pakken fra Dustinhome kommet! Rask (og gratis for studenter) levering og alt stemte :)

Skal lage en kort review av Antec Veris, da dette var etterspurt. Dukker opp i brukeromtaler (hvis den blir godkjent) og da legger jeg selvfølgelig ut link!

Kan forøvrig nevne at Klipsche S4 er verdt å sjekke ut for de som ser etter in-ear propper og ønsker god lyd for en billig penge :)

Lenke til kommentar
Da var pakken fra Dustinhome kommet! Rask (og gratis for studenter) levering og alt stemte :)

Skal lage en kort review av Antec Veris, da dette var etterspurt. Dukker opp i brukeromtaler (hvis den blir godkjent) og da legger jeg selvfølgelig ut link!

Kan forøvrig nevne at Klipsche S4 er verdt å sjekke ut for de som ser etter in-ear propper og ønsker god lyd for en billig penge :)

Stilig sak det der. Er det bare meg eller er Dustin Home sine sider forferdelig trege?

Lenke til kommentar

Nja, tittet faktisk på Corsair kassa, og kom til konklusjonen om at det ville bli for trangt for Classified og for stort for mindre bruk.

Den ser så himla meg trangt ut, riktignok lettere å strekke kabler enn Lian Li kabbisen min og gjemme dem, men jeg er litt lei Peugeot skruing :D

Lenke til kommentar
Nydelig kasse, men gud så dyr den er.

Men det rare er at den er verdt det!

Ja. En slik kasse har man i årevis, et skjermkort f.eks koster ofte det samme og det bytter man gjerne ut hvert eller annethvert år.

Samme med gode strømforsyninger. Jeg får etter all sansynlighet Enermax Revolution 85+ 1250W i posten i morgen :dribble: Jeg valgte å kjøpe den selv om man kunne lukte overkill flere kilometer unna :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...