lockdog Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Når jeg plugger ut og inn strømmen på serveren min må jeg inn i BIOS og velge klokkehastighet på CPU'en (AMD XP2000+). Tyder på at BIOS batteriet er død? Hovedkortet er av type Asus A7V8X Edit; Noe som er forbanna upraktisk da serveren står igjen på østlandet hos mor og far, og har verken skjerm eller tastatur Endret 6. januar 2010 av lockdog Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Spørsmålet er vel egentlig hvorfor du skulle ta ut strømmen i utgangspunktet Lenke til kommentar
tingo Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Hadde jeg bare hatt bruk for flere kabinetter... http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=41084# Noen som vet hvor mye viftene i det kabinettet støyer? Det er jo ikke oppgitt nivå i tektsten der. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Da var pakken fra Dustinhome kommet! Rask (og gratis for studenter) levering og alt stemte Skal lage en kort review av Antec Veris, da dette var etterspurt. Dukker opp i brukeromtaler (hvis den blir godkjent) og da legger jeg selvfølgelig ut link! Kan forøvrig nevne at Klipsche S4 er verdt å sjekke ut for de som ser etter in-ear propper og ønsker god lyd for en billig penge Lenke til kommentar
Teac Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Da var pakken fra Dustinhome kommet! Rask (og gratis for studenter) levering og alt stemte Skal lage en kort review av Antec Veris, da dette var etterspurt. Dukker opp i brukeromtaler (hvis den blir godkjent) og da legger jeg selvfølgelig ut link! Kan forøvrig nevne at Klipsche S4 er verdt å sjekke ut for de som ser etter in-ear propper og ønsker god lyd for en billig penge Stilig sak det der. Er det bare meg eller er Dustin Home sine sider forferdelig trege? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Var ekstremt treigt der idag ja. Tok meg over 1 minutt før jeg kom inn på en av sidene der. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 hvordan får man epostadresse hos skolen? 0_o Vil ha gratis frakt Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Gjelder ikke for VGS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 hvordan får man epostadresse hos skolen? 0_oVil ha gratis frakt Det gjelder studenter. Ikke elever ved videregående skoler. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Aha.. Neidaså :] Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Da var pakken fra Dustinhome kommet! Rask (og gratis for studenter) levering og alt stemte Skal lage en kort review av Antec Veris, da dette var etterspurt. Dukker opp i brukeromtaler (hvis den blir godkjent) og da legger jeg selvfølgelig ut link! Flott! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nå er nytt kabinett på vei til meg <3 CORSAIR FULLTOWER OBSIDIAN 800D EATX BLACK Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Gratulerer! Jeg tviler på at du blir skuffet! Endret 7. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nå er nytt kabinett på vei til meg <3 CORSAIR FULLTOWER OBSIDIAN 800D EATX BLACK Jeg hater deg litt nå.. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nydelig kasse, men gud så dyr den er. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Koster å være kar! Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nydelig kasse, men gud så dyr den er. Men det rare er at den er verdt det! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nydelig kasse, men gud så dyr den er. Men det rare er at den er verdt det! Ja. En slik kasse har man i årevis, et skjermkort f.eks koster ofte det samme og det bytter man gjerne ut hvert eller annethvert år. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nja, tittet faktisk på Corsair kassa, og kom til konklusjonen om at det ville bli for trangt for Classified og for stort for mindre bruk. Den ser så himla meg trangt ut, riktignok lettere å strekke kabler enn Lian Li kabbisen min og gjemme dem, men jeg er litt lei Peugeot skruing Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Nydelig kasse, men gud så dyr den er. Men det rare er at den er verdt det! Ja. En slik kasse har man i årevis, et skjermkort f.eks koster ofte det samme og det bytter man gjerne ut hvert eller annethvert år. Samme med gode strømforsyninger. Jeg får etter all sansynlighet Enermax Revolution 85+ 1250W i posten i morgen Jeg valgte å kjøpe den selv om man kunne lukte overkill flere kilometer unna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå