kloningen Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Støy er nok det minste problemet her.. Bygges for mamma og gubben nede i stua, de sitter alltid med en gassovn midt i stua som bråker noe sykt uten at de bryr seg... Støy har strengt tatt ikke SÅ mye å gjøre med cpu å gjøre.. heller med type kjøler. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 I en typisk liten og fin htpc er det kun en ting som har noe å si for støynivået; effektforbruket. Men er ikke støy viktig så kan man putte omtrent hva som helst inn i en htpc. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Har kjørt dualboot W7 og XP en stund på laptopen min, men har formatert hele W7 disken nå. Men likevel så kommer valget om hvilket OS jeg vil boote ved oppstart, hvordan får jeg fjernet dette, slik at den går rett inn i XP? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 http://ask-leo.com/how_do_i_remove_boot_ch...onger_want.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Men uansett - bryr du deg om støy så velger du en annen cpu. Siden htpc-er ofte står i rom som brukes av andre bør du også forsikre deg om at det går bra med støy for de også, om det er aktuelt. Vet at jeg hadde fått problemer om jeg hadde satt en htpc med vifte i stua her Pappa bestilte HTPC fra komplett for noen år siden, den støyet så mye at vi endte opp med å plassere den i rommet som var bak veggen der TVen står, og så borre hull i veggen så vi fikk trukket kabel til TVen. Ironiske er, den PCen brukes nesten aldri, og ihvertfall ikke som HTPC. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Wee jeg skal bygge HTPC :] Beste av alt er vel at jeg ikke betaler noe for den. Lucky you! Endret 5. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) . Endret 9. desember 2017 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 Han sa fra seg tråden, kunne ikke oppdatere den lengre.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 5. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) . Endret 9. desember 2017 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Haha, skrudde på laptopen rett etter jeg kom inn fra kulden. -2 grader. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Nice temp! Har hatt CPU-en på den stasjonære nede i 8 - 10 grader etter at jeg glemte å lukke vinduet på vinteren før jeg stakk på skolen. Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Rette været om man vil klokke nå ja. Termometeret har vist -30 i snart et døgn nå. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Når vi snakker om det: Tenkte å kjøpe et slikt langt og bredt rør/slange, og legge det fra ventilen på rommet mitt og ned til PCen. Det MÅ jo bli bra. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Eller ikke. Tenkt på kondens og slik? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Kondens fikk jeg ikke når hele PCen stod i vinduet en gang. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Kondens skal man være forsiktig med. Plutselig så får man problemer. Bruk heller pc-ens varme til noe fornuftig; oppvarming av luften som allerede er i rommet. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Neinei. Hadde en lignende idé selv, og ble frarådet det pga. kondens og slik. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Neeeida, går så fint så. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Er det minus 30 ute og den luften går rett inn i pcen din så risikerer du kondens, og det skjer om du vil eller ikke;) Om du får kondens eller ikke varierer utifra tempraturen i rommet. Og det behøver absolutt ikke og skje 1 dagen. Endret 6. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Da var de nye i7 riggen oppe å gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå