KKake Skrevet 3. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 3. januar 2010 Noe vits er det ikke nei, men, er fett om S-ATA kablene står i stil til de andre kablene. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Mulig det Det værste jeg ser er folk som sleever slangene på vannkjølinga. Det ser grusomt ut, i mine øyne. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Haha, må jo se helt latterlig ut. DET er å dra stikken for langt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Slike er stygge IMO: http://www.performance-pcs.com/catalog/ind...a60d88d11191c74 Fjortizzzzz :!: Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Nå er jeg ingen vannkjølingsekspert, men hadde ikke slik sleeving en fordel med å forhindre knekk eller noe? Mener å ha hørt noe sånt tidligere her en gang. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jamen, det er da bare newbs og fjortisser som knekker rør? Edit: RØR, ikke ledninger.. Endret 4. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jamen, det er da bare newbs og fjortisser som ikke vet at de greiene du postet link til er for å forhindre knekk på rør og ikke ledninger. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) O fuck, pwnt *legge seg til å sove* Endret 4. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Jamen, det er da bare newbs og fjortisser som ikke vet at de greiene du postet link til er for å forhindre knekk på rør og ikke ledninger. Det er da de pr0 kommer inn og klarer å bøye rørene uten slike... Ting... som ligner på sex-leketøy. Endret 4. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Antiknekk og sleeving er to vidt forskjellige ting. Og Anti-knekk kan være lurt det, men sjeldent nødvendig. Det kan også se OK ut om det blir brukt riktig Men i utgangspunktet enig, det er ikke like fint som slanger in the nude. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 hvis man har mange blokker og skal ha slangene perfekt ( altså ingenting til overs ) så kan det være greit. Og har man et prosjekt så kan de være en fin detalj, men alt med måte:) Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Hvordan funker denne tror dere? Den PSUen der skal jeg ha i riggen, jeg skal bare bestille samtidig. Har et par 200w PSUer hjemme som sikkert fungerer fint. Skal, som tittelen sier, brukes som filserver. Ikke noe heavy-stuff, bare en enkel HTTP server til meg selv. Lar den stå på et bord elns. helt åpent. Gidder ikke noe lite og varmt kabinett. http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...DB-7CB4987D4753 Endret 4. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 200W fungerer knall til den lille PCen der. Btw: Du må advare om slike epilepsi-linker for dem som er fotosensitive. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 .............what Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Signaturen din. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Ahahah, åja. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Men bare bruk 200W-PSUen om den ikke bråker ekstremt mye, slik som PSUer fra den tiden pleier å gjøre. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Bråker litt, men skal nok overleve. Laptopen pleier å stå og surre om natten. Hvis ikke flytter jeg den ut på kontoret og kjører nettverkskabel fra den stasjonære maskinen der ute som bruker wi-fi. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Noen som har erfaringer med LED-LCD pc-skjermer? Tenkte kanskje jeg skulle skaffe meg en slik Endret 4. januar 2010 av oldboy Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har en gammel Rapid 10 000rpm harddisk i den gamle PCen, er det verdt å putte den i den nye PCen som har en vanlig 7200rpm harddisk? Tenker da på om det er verdt å måtte formatere, installere og koble opp og alt sånt. Vil jeg merke forskjell på hvor fort programmene starter o.l? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå