Eirik Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Da blir det vel i5 og nytt skjermkort på Cleggen. SSD er ikke noe must, selv om det er ganske så kjekt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 SSD er så dyrt at det ikke er verdt det.. 1000 spenn for 32Gb osv? LOOOL ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) SSD er så dyrt at det ikke er verdt det.. 1000 spenn for 32Gb osv? LOOOL ! Du glemmer selvfølgelig å se på fordelene med SSD? De trekker langt mindre strøm, de bråker ikke, og de tåler langt mer enn det en vanlig disk ville gjort? Dette er fordeler de med laptop vil sette størst pris på, for de av oss som skal bruke SSD i en stasjonær maskin har en fordelen ved at de ofte er langt raskere enn det en snurredisk er. Jeg synes prisen på SSD er grei nok, med tanke på hva en får for pengene. Dog, skal en ha mye lagringsplass er de ikke rette valget. Endret 2. januar 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Captn, det er verdt det. For deg? Kanskje ikke. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Tja si hva dere vill jeg mener uansett at en tusen lapp for 32Gb er helt på trynet Har en HDD i laptopen min, hører aldri disken, den trekker ikke støm og den er udødelig. Jeg kan miste PC'n ned fra alt mulig uten at den tar skade Når vi snakker mer som 1000 spenn for 250 Gb kan jeg heller vurdere det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Hvis du kjøper SSD så er det ikke lagringsplass du er ute etter. Disken i laptopen din lager lyd, og den trekker strøm og den blir langt fortere skadd enn en SSD ville blitt. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Har hvertfall hatt denne laptopen i over 3 år uten og høre en lyd fra HDD så vet ikke hva du babler om, CD-rommen kanskje? For og være realistisk så trekker en vanlig HDD ekstremt lite strøm, vet ikke åssen du har, kanskje en disk på størrelse med kjøkkenbordet ditt eller? Og på de tre åra har jeg som sagt utsatt disken for mye brutalt og den er like fin som ny. Såå xD Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) SSD er så dyrt at det ikke er verdt det.. 1000 spenn for 32Gb osv? LOOOL ! 1000 spenn for 64GB er vel mer riktig... https://prisguiden.no/produkt/111561 https://prisguiden.no/produkt/111563 Endret 2. januar 2010 av 2B'1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Dunno husker ikke hva butikk det var men jeg og en satt og lo av en annonse med 32Gb SSD'er til lett over 1000 kroner -.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Har hvertfall hatt denne laptopen i over 3 år uten og høre en lyd fra HDD så vet ikke hva du babler om, CD-rommen kanskje? Laptopdisker lager lyd, det er ikke mye, men avhengig av hvordan laptopen er konstruert kan det fort bli irriterende mye lyd. For og være realistisk så trekker en vanlig HDD ekstremt lite strøm, vet ikke åssen du har, kanskje en disk på størrelse med kjøkkenbordet ditt eller? Spar deg for morsomhetene. Jeg vet ikke med deg, men jeg sier ikke nei takk til laptoper med lengre batterilevetid. Og på de tre åra har jeg som sagt utsatt disken for mye brutalt og den er like fin som ny. Det at snurredisker ikke tåler fall fra høyder er ikke til å stikke under en stol, heller ikke det faktum at mange laptopdisker dør på grunn av det. Selv om du har vært heldig, betyr ikke det at alle er det. SSDer tåler fall fra høyder langt bedre enn det en snurredisk gjør. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Dunno husker ikke hva butikk det var men jeg og en satt og lo av en annonse med 32Gb SSD'er til lett over 1000 kroner -.- Da regner jeg med at dere ikke visste hva SSD-er var til... http://www.youtube.com/watch?v=T_Jz7IMwBt4&hd=1 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Vell forsåvidt om du skal ha Laptop på batteri så må jeg si at SSD kan være en Stor fordel Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) kombinasjon...det er det rette ordet;) et par ssder og "vanlig" hd til lagring er tingen. På stasjonær er også ssd fint og ha. Endret 2. januar 2010 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Yep! Btw en kompis kjøpte ny gamer hos PCSTYLING.NO, og før han fikk den klokka de alle deler pluss at de satt mere minne i skjermkort. How? :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Yep! Btw en kompis kjøpte ny gamer hos PCSTYLING.NO, og før han fikk den klokka de alle deler pluss at de satt mere minne i skjermkort. How? :O Klokken er lett å få til, det er jo bare å sette opp og lagre det i bios. Mer minne har de ikke satt på skjermkortet, men muligens valgt en modell med mer minne på? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Neida det var klart at de hadde adda mer minne i kortet, husker ikke helt åssen kort det var men de mente de hadde gjort det hvertfall. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Skeptisk. Dobbelskeptisk. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 Skeptisk. Dobbelskeptisk. Trippelskeptisk. Derfor jeg spør for det virket litt vell huggærn. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Er det en stasjonær PC eller en bærbar da? Mener og ha hørt at man kan gjøre noe slikt på bærbar PCer. Endret 2. januar 2010 av blashyrkh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå