Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
SSD er så dyrt at det ikke er verdt det.. 1000 spenn for 32Gb osv? LOOOL !

:D

Du glemmer selvfølgelig å se på fordelene med SSD? De trekker langt mindre strøm, de bråker ikke, og de tåler langt mer enn det en vanlig disk ville gjort? Dette er fordeler de med laptop vil sette størst pris på, for de av oss som skal bruke SSD i en stasjonær maskin har en fordelen ved at de ofte er langt raskere enn det en snurredisk er.

Jeg synes prisen på SSD er grei nok, med tanke på hva en får for pengene.

Dog, skal en ha mye lagringsplass er de ikke rette valget.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Har hvertfall hatt denne laptopen i over 3 år uten og høre en lyd fra HDD så vet ikke hva du babler om, CD-rommen kanskje?

For og være realistisk så trekker en vanlig HDD ekstremt lite strøm, vet ikke åssen du har, kanskje en disk på størrelse med kjøkkenbordet ditt eller?

Og på de tre åra har jeg som sagt utsatt disken for mye brutalt og den er like fin som ny.

Såå xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har hvertfall hatt denne laptopen i over 3 år uten og høre en lyd fra HDD så vet ikke hva du babler om, CD-rommen kanskje?

Laptopdisker lager lyd, det er ikke mye, men avhengig av hvordan laptopen er konstruert kan det fort bli irriterende mye lyd.

For og være realistisk så trekker en vanlig HDD ekstremt lite strøm, vet ikke åssen du har, kanskje en disk på størrelse med kjøkkenbordet ditt eller?

Spar deg for morsomhetene.

Jeg vet ikke med deg, men jeg sier ikke nei takk til laptoper med lengre batterilevetid.

Og på de tre åra har jeg som sagt utsatt disken for mye brutalt og den er like fin som ny.

Det at snurredisker ikke tåler fall fra høyder er ikke til å stikke under en stol, heller ikke det faktum at mange laptopdisker dør på grunn av det. Selv om du har vært heldig, betyr ikke det at alle er det. SSDer tåler fall fra høyder langt bedre enn det en snurredisk gjør.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Yep!

Btw en kompis kjøpte ny gamer hos PCSTYLING.NO, og før han fikk den klokka de alle deler pluss at de satt mere minne i skjermkort.

How? :O

Klokken er lett å få til, det er jo bare å sette opp og lagre det i bios.

Mer minne har de ikke satt på skjermkortet, men muligens valgt en modell med mer minne på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...