Meh. Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Siterer meg selv så Nizzen skal legge merke til det Nizzen, når du bestilte Enermax Revolution 85+ fra prformance-pcs.com, hvilke fraktalternativ valgte du? Jeg får opp disse alternativene: Er det meningen at man skal la "State/Province" stå åpen, eller skal man skrive fylke e.l.? (Vil bare være på den sikre siden, jeg har hatt dårlig erfaring med utenlandske nettbutikker før ) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er vell bedre og sende han en PM? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Du skriver bare Nordland/Akershus/Vest-Agder/ellernoe Hvertfall det jeg gjør. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Er vell bedre og sende han en PM? Det er det sikkert, men da får ikke andre høre/lese hva som kan ha ført til at han ikke måtte fortolle PSU-en Kanksje andre enn meg vurderer å bestille PSU derfra? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 30. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2009 Flaks handler det om. Merker sjappa pakken som gave, eller setter verdi til 0, er det større sjans for at den går gjennom. Men ikke sikkert. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Flaks handler det om. Merker sjappa pakken som gave, eller setter verdi til 0, er det større sjans for at den går gjennom. Men ikke sikkert. Jaja, men det kunne være det var noen fraktalternativer som gjorde noe lignende det du skrev over Jeg får vel se om jeg rekker å bestille noe imorgen (idag). Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Meh, er jo i utgangspunktet ikke helt lov, og det går jo ut over forsikringen på pakken. Mange som ikke vil gjøre det. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg valgte bare billigste frakta der. Satt inn Oslo jeg Så lenge man setter inn Norway der det skal, så ordner det seg Performance-pcs ser at pakka skal til Norge, og setter nødvendige tiltak i gang Jeg skrev ingen ting om at jeg ville ha pakka som gift, men det ordnet seg automatisk. Samme skjer hvis man bestiller ting fra memoryc.com Endret 31. desember 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Mange som er veldig greie på det der, spesielt butikker som satser på vannkjøling. Har dårlig erfaring med endel fotobutikker på akkurat det med merking av pakker Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg valgte bare billigste frakta der. Satt inn Oslo jeg Så lenge man setter inn Norway der det skal, så ordner det seg Takk for svar Jeg irriterer meg over hvor "vanskelig" det skal være å finne ut hvilke butikk jeg skal bestille fra... Hadde bare noen flere norske nettsider solgt Enermax-produkter hadde alt vært så mye enklere... Om jeg nå først skal bestille noe fra performance-pcs.com, burde jeg skrive opp noe mer på handlelista (f.eks. viftestyring, vifter, støydempende materiale e.l.)? Noen som har noe å si om denne? Den kunne passet bra til resten av hw'n jeg planlegger å skaffe meg, men jeg trenger noe som yter godt. Foreløpig ligger vel egentlig valget på Corsair H50. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Burde vi ikke ha en tråd der vi oppsumerer dette tiåret innen maskinvare? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Forslag til HW-artikkel? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Tar å tipser redaktør på hw.no jeg Edit: Men når jeg tenker meg om så har det jo ikke gått et tiår enda, har kun gått 9 år Men en artikkel som oppsummerer året skulle det komme. Endret 31. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
johome Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 1+2+3+4+5+6+7+8+9 .....+ 0 som er året 2000. Det skulle bli 10 år det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Har gått et tiår Man regner feks 1980 som åttitallet Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Edit:Men når jeg tenker meg om så har det jo ikke gått et tiår enda, har kun gått 9 år Det er ikke mange timene igjen til det har gått 10 år Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Hva er sunnest for batteriet? Lade det fra 96% opp til 100% eller utlade det til 15% og lade det helt opp? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 1+2+3+4+5+6+7+8+9 .....+ 0 som er året 2000.Det skulle bli 10 år det Hvis man skal være helt korrekt så er 31 Desember dagen det blir 10år...utifra mine regnestykker:P Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Bare innom for å si godt nytt år før jeg stikker ut! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 31. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nytt år til alle hw-gærne ute i det "store" landet vårt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå