Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Siterer meg selv så Nizzen skal legge merke til det ;)

Nizzen, når du bestilte Enermax Revolution 85+ fra prformance-pcs.com, hvilke fraktalternativ valgte du? Jeg får opp disse alternativene:

post-169569-1262217123_thumb.jpg

Er det meningen at man skal la "State/Province" stå åpen, eller skal man skrive fylke e.l.?

post-169569-1262217153_thumb.jpg

(Vil bare være på den sikre siden, jeg har hatt dårlig erfaring med utenlandske nettbutikker før :()

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flaks handler det om. Merker sjappa pakken som gave, eller setter verdi til 0, er det større sjans for at den går gjennom. Men ikke sikkert.

Jaja, men det kunne være det var noen fraktalternativer som gjorde noe lignende det du skrev over ;) Jeg får vel se om jeg rekker å bestille noe imorgen (idag).

Lenke til kommentar

Jeg valgte bare billigste frakta der. Satt inn Oslo jeg :p

Så lenge man setter inn Norway der det skal, så ordner det seg :D

Performance-pcs ser at pakka skal til Norge, og setter nødvendige tiltak i gang :D

Jeg skrev ingen ting om at jeg ville ha pakka som gift, men det ordnet seg automatisk. Samme skjer hvis man bestiller ting fra memoryc.com :)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Jeg valgte bare billigste frakta der. Satt inn Oslo jeg :p

Så lenge man setter inn Norway der det skal, så ordner det seg :D

Takk for svar ;) Jeg irriterer meg over hvor "vanskelig" det skal være å finne ut hvilke butikk jeg skal bestille fra... Hadde bare noen flere norske nettsider solgt Enermax-produkter hadde alt vært så mye enklere...

Om jeg nå først skal bestille noe fra performance-pcs.com, burde jeg skrive opp noe mer på handlelista (f.eks. viftestyring, vifter, støydempende materiale e.l.)?

Noen som har noe å si om denne? Den kunne passet bra til resten av hw'n jeg planlegger å skaffe meg, men jeg trenger noe som yter godt. Foreløpig ligger vel egentlig valget på Corsair H50.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...