Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Æsj, nye pcn får innfall på å restarte eller henge seg innimella, ingen feilmeldinger eller no slikt. Vell bare å begynne med drivere og sjekke litt i bios da.

Noen som har en formening om hva det kan være?

Trur selv SSD eller RAM kan ha skylden for det hele, i allefall noe i forbindelse med de.

HW er:

Intel CORE I7 860

ASUS Maximus III Formula

HIS Radeon HD 3870

Corsair Dominator 4GB

Intel x25-m 80 GB SSD

Chieftec Super Series PSU 650W Modulær

Windows Pro 7

Lenke til kommentar
Har noen her erfaring med zipzoomfly.com ved kjøp av hw? Jeg vurderer å bestille Enermax Revolution 85+ derfra.

Det første du må sjekke er om de faktisk sender til Norge. zipzoomfly er vel en av USA's største nettbutikker av datautstyr, så det skal ikkje være noen fare å kjøpe derfra :)

Takk for informasjonen, selv hadde jeg ikke hørt om dem før jeg så dem på denne lista idag ;)

Når jeg trykker på "Add to Cart" for deretter å skrive inn postnummeret, kommer det opp at det er gratis frakt ved FedEx 5-7 Day Delivery, så derfor regner jeg med at de sender til Norge ;)

Men nå har jeg funnet noen gode tilbud på amazon.com, så det kan godt være jeg ender opp med å bestille derfra i stedet.

Lenke til kommentar
Har noen her erfaring med zipzoomfly.com ved kjøp av hw? Jeg vurderer å bestille Enermax Revolution 85+ derfra.

Det første du må sjekke er om de faktisk sender til Norge. zipzoomfly er vel en av USA's største nettbutikker av datautstyr, så det skal ikkje være noen fare å kjøpe derfra :)

Takk for informasjonen, selv hadde jeg ikke hørt om dem før jeg så dem på denne lista idag ;)

Når jeg trykker på "Add to Cart" for deretter å skrive inn postnummeret, kommer det opp at det er gratis frakt ved FedEx 5-7 Day Delivery, så derfor regner jeg med at de sender til Norge ;)

Men nå har jeg funnet noen gode tilbud på amazon.com, så det kan godt være jeg ender opp med å bestille derfra i stedet.

http://www.amazon.co.uk/ENERMAX-Revolution...746&sr=8-10

Om dette er billig må du vel spørre lommeboka di om :p

Zipzoomfly:

We only ship to the 50 US states at this time.

Det sier vel sitt...

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

http://www.amazon.co.uk/ENERMAX-Revolution...746&sr=8-10

Om dette er billig må du vel spørre lommeboka di om :p

Zipzoomfly:

We only ship to the 50 US states at this time.

Det sier vel sitt...

Det der var ikke billig, nei, men dette er billig ;)

Uten frakt: $220 (ca. 1276,09 kr)

Med frakt: $230,49 (ca. 1336,93 kr (om man runder av får man 1337 :p)) med MVA blir dette ca 1671,16 kr om beregningene mine er riktige ;)

(Det er fint om noen kan bekrefte/avkrefte om beregningene mine er riktige)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Sender amazon.com til norge?

Den strømforsyningen er verdt 2000kr lett! Det er jo tross alt en av de beste strømforsyningene som finnes ;)

For meg er den faktisk best, grunnet den har flere satakabler enn noen andre strømforsyninger som jeg har sett :p

I tillegg så er det veldig effektiv og ser kul ut. Det siste der bryr jeg meg egentlig ikkje om da, men det gjør mange fjortisser med vindu i kassa si :grin2:

Lenke til kommentar
Sender amazon.com til norge?

Den strømforsyningen er verdt 2000kr lett! Det er jo tross alt en av de beste strømforsyningene som finnes ;)

For meg er den faktisk best, grunnet den har flere satakabler enn noen andre strømforsyninger som jeg har sett :p

I tillegg så er det veldig effektiv og ser kul ut. Det siste der bryr jeg meg egentlig ikkje om da, men det gjør mange fjortisser med vindu i kassa si :grin2:

Ser sånn ut. Se lista et stykke ned på denne siden ;)

Ja, du liker vel å ha satakabler til alle harddiskene dine du ;)

EDIT: Så plutselig denne:

Please note: Buyers outside the U.S. cannot purchase the following types of items via Amazon Marketplace: video games, toy and baby items, electronics, cameras and photo items, tools and hardware, kitchenware and housewares, sporting goods and outdoor equipment, software, and computers.

:(

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Synn :wee:

Ser ut som du må bestille fra performance-pcs.com alikevel da :mrgreen:

Vil iallefall bare anbefale den sjappa der på det sterkeste. Jeg gulla jo også igjennom "tullet" :woot:

Slapp av kamerat, det ordner seg for snille gutter :thumbs::fun:

Håper i så fall at jeg også er like lucky som deg ;)

Lenke til kommentar
Performance er en fin sjappe. Sinnsykt utvalg. Eneste jeg sliter med der er fraktkostnaden. Og enkelte sider som Sidewinder og PetrasTech er litt billigere.

Er enig med deg med frakta. Den tar halt av! Kan lønne seg å bestille mye "tull" for å forsvare den dyre frakta :D Ellers så er det genialt å bestille sammen med andre hw frelste. Noe som jeg kommer til å gjøre sammen med Soppen på nyåret. Det er iallefall planen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...