Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God jul alle sammen!

Vel, ble det noe heftig hardware på folket til jul?

Fikk noe av madamen, Dominator GT 1600mhz 7-7-7-20 6gb.

Jeg har verdens beste dame :love:

i7-920, WD 1 TB Black og DVD-brenner på meg :)

Betalte noe av det selv da men.

Heldiggriser! :p

Selv fikk jeg G19 av noen kompiser da vi feiret jul på forskudd den 19. :dribble: Det lå dessverre ikke hw under juletreet her idag/ikveld, men penger gjør mye av samme nytten :xmas:

Regner med at jeg bestiller Enermax Revolution 85+ (1050W/1250W) om ikke alt for lenge, men jeg er litt usikker på hvor jeg skal bestille fra :hmm:

Jeg synes dette og dette ble litt i meste laget, i og med at Nizzen (eller var det noen andre?) hadde en dårlig erfaring med pixmania.

Jeg vurderer også performance-pcs, men jeg synes det er litt synd at de ikke har 1250W ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Jeg har verdens beste dame :love:
Sorry mac. Jeg kan strekke meg til å si at dama di har en del peil på HW tydeligvis, men det er helt klart jeg som har verdens deiligste dame.

Gavekort på scarification fikk jeg også. Det varer lenger enn de stakkarslige rambrikkene dine!

Bare får og få en ting klart din blærete lauk, VI har verdens beste damer :love::love:

Men vil gjerne vite når du kommer til Oslo, kanskje jeg kan planlegge slik at jeg gjør noe samtidig da;)

TMWH: Grattis:D

Og bittelitt misunnelig:P

God Jul mate;)

Wiki: God jul og takk for din gudommelig modd-support:D

God jul løken min:D

Cyph: Ja, hvis du tenker på madamen så...så er jeg helt enig.

Er på det 7 året sammen nå og faktisk bedre nå enn i starten, og det var bra da også:D

Håper du har en knall kveld visdomsmannen min:)

Mye skryt og blabla fra meg nå, men mange her inne har gjort at jeg har ihvertfall noen dager et annet syn på livet enn det jeg hadde før.

2B1: Du klarer deg MASSEVIS med 1050;)

Det lover jeg det, hvis ikke skal du får hele under stellet mitt pluss skrukken på en glass med sprit...venter du noen år så har du ekte pung-likør :laugh:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Bare får og få en ting klart din blærete lauk, VI har verdens beste damer :love::love:

Da kan vi være enige. ;):yes:

Men vil gjerne vite når du kommer til Oslo, kanskje jeg kan planlegge slik at jeg gjør noe samtidig da;)

Har ikke planlagt noe enda. Det er fortsatt litt uklart. Men skal selvsagt la deg få vite i god tid på forhånd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...