CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Vel, ble det noe heftig hardware på folket til jul? Ja :!: Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk ingen HW nei, men ønsket meg egentlig ikke noe heller. Selvfølgelig, frister med en upgrade av PC-en, men trenger det strengt talt ikke enda. Når jeg får masse penger så. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Ble desverre ikke noe hardware på meg, så det blir bestilling av Corsair 800D i morgen... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Vel, ble det noe heftig hardware på folket til jul? Fikk noe av madamen, Dominator GT 1600mhz 7-7-7-20 6gb. Jeg har verdens beste dame Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Aj Aj Aj, ikke værst Soppen Skal få bestillt CPU, UV dye, noen nipler og kabelstrømper nå. Me happy Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk bare trådløs USB-mus og en minnepinne D: Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 i7-920, WD 1 TB Black og DVD-brenner på meg Betalte noe av det selv da men. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Bra fangst Amanita. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) God jul alle sammen! Vel, ble det noe heftig hardware på folket til jul? Fikk noe av madamen, Dominator GT 1600mhz 7-7-7-20 6gb. Jeg har verdens beste dame i7-920, WD 1 TB Black og DVD-brenner på meg Betalte noe av det selv da men. Heldiggriser! Selv fikk jeg G19 av noen kompiser da vi feiret jul på forskudd den 19. Det lå dessverre ikke hw under juletreet her idag/ikveld, men penger gjør mye av samme nytten Regner med at jeg bestiller Enermax Revolution 85+ (1050W/1250W) om ikke alt for lenge, men jeg er litt usikker på hvor jeg skal bestille fra Jeg synes dette og dette ble litt i meste laget, i og med at Nizzen (eller var det noen andre?) hadde en dårlig erfaring med pixmania. Jeg vurderer også performance-pcs, men jeg synes det er litt synd at de ikke har 1250W Endret 24. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har verdens beste dame Sorry mac. Jeg kan strekke meg til å si at dama di har en del peil på HW tydeligvis, men det er helt klart jeg som har verdens deiligste dame. Gavekort på scarification fikk jeg også. Det varer lenger enn de stakkarslige rambrikkene dine! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Skyter et raskt spørsmål. Kan man sette BTX-kort i vanlige ATX-kasser på ett eller annet vis? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 ja hvis det er btx kompitabelt(da må man vanligvis bytte hk brettet) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Bæh. Kortet jeg sitter på har også en forferdelig festeløsning for kjølere, noe som irriterer med grenseløst. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Corsair 800D tok opp ca 95% av plassen under juletreet hos meg Så lå det Beats By Dr.Dre, kan ikke tolkes som hw, men det er rått!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Jeg har verdens beste dame Sorry mac. Jeg kan strekke meg til å si at dama di har en del peil på HW tydeligvis, men det er helt klart jeg som har verdens deiligste dame. Gavekort på scarification fikk jeg også. Det varer lenger enn de stakkarslige rambrikkene dine! Bare får og få en ting klart din blærete lauk, VI har verdens beste damer Men vil gjerne vite når du kommer til Oslo, kanskje jeg kan planlegge slik at jeg gjør noe samtidig da;) TMWH: Grattis:D Og bittelitt misunnelig:P God Jul mate;) Wiki: God jul og takk for din gudommelig modd-support:D God jul løken min:D Cyph: Ja, hvis du tenker på madamen så...så er jeg helt enig. Er på det 7 året sammen nå og faktisk bedre nå enn i starten, og det var bra da også Håper du har en knall kveld visdomsmannen min:) Mye skryt og blabla fra meg nå, men mange her inne har gjort at jeg har ihvertfall noen dager et annet syn på livet enn det jeg hadde før. 2B1: Du klarer deg MASSEVIS med 1050;) Det lover jeg det, hvis ikke skal du får hele under stellet mitt pluss skrukken på en glass med sprit...venter du noen år så har du ekte pung-likør Endret 24. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Flott å høre det Flue! Håper du har en fin jul, og koser deg med rammen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Bare får og få en ting klart din blærete lauk, VI har verdens beste damer Da kan vi være enige. Men vil gjerne vite når du kommer til Oslo, kanskje jeg kan planlegge slik at jeg gjør noe samtidig da;) Har ikke planlagt noe enda. Det er fortsatt litt uklart. Men skal selvsagt la deg få vite i god tid på forhånd. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk en gamingmus til min samling, ellers ble det dårlig. Liker uansett best å kjøpe hardware etc. selv Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 jeg fikk nesten hardware (900kr gavekort hos komplett ) mye bedre og få gavekort en å få noe man ikke trenger Lenke til kommentar
Teac Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Sånn, der var Corsair 800d bestilt. Håper bare på at Dustin Home ikke bruker altfor lang tid. Neste prosjekt som står for tur blir SSD og raid-5 oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå