kaffebryggare Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Knakk en av pinnene på SATA-tilkoblingen på en av mine disker i går. I tillegg til at det var min personlige backup lå utrolig mange familiebilder på den som tilhørte mamma og pappa. Har ikke turt å fortelle dem enda, da jeg ikke vil ødelegge julen dems. :S Lenke til kommentar
Teac Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Jeg hadde heldgvis ingenting på den ene disken og tatt kopi av den andre. På nyåret skal OS innpå SSD disk med jevnlig backup på ekstern disk på nettverket. I tillegg skal alt over på raid-5, orker ikke tanken på at diskene kan svikte. Endret 23. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
KKake Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Klarte å formatere og overskrive alt av personlige filer på harddisken min jeg. Heldigvis klarte jeg å hente ut og redde det viktigste. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Benny: det kan fikses slik at du får hentet ut dataene. Enten ved kreativ lodding, eller ved å bytte kretskort. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Hmm, sier du det? Hvor får man kretskort da? Er en Seagate-disk. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Man kjøper en disk av samme modell, helst også samme revisjon. Da skal det være rett fram å bytte ut kretskortet og få hentet ut dataene. Mye billigere enn f.eks IBAS; da forsvinner tusenlappene fort. Uansett så er en disk der det kun er en knekt pinne som er problemet veldig grei når det gjelder å få hentet ut dataene. Selv ville jeg ofret en vanlig satakabel og loddet på. Endret 23. desember 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Man må kjøpe en helt lik disk. Mest sannsynlig fra samme batch. Og det er ikke alltid det funker. Men hvis ikke lodding funker, så er vel IBAS en mulighet. De blir vel glad for å få inn plater som er hele for en gangs skyld Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 Kan du ikke lodde så kan jeg fikse det for noen hundrelapper. Jeg vet så inderlig godt hvor ekkelt det er å miste data; Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Takk for tilbudet! Får se etter jul, da jeg har litt pengemangel akkurat nå. (Adrian som ikke klarer å betale i tide.... >.<) Endret 23. desember 2009 av Benny Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 23. desember 2009 God yule, folkens. Måtte dere få mange harde pakker under treet! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God yule, folkens. Måtte dere få mange harde pakker under treet! Takk det samme. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul til alle kjente og ukjente Lenke til kommentar
Balli Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul til alle kjente og ukjente ditto Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God Jul alle sammen Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 God jul folkens : D Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Siden dette er min tråd benytter jeg denne muligheten til å ønske alle deltagende debatannter og entusiaster en riktig god jul Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Nokon som har installert w7 på Timeline 4810TG ? Har versjonen med 4330 og SU9400 cpu. Batteritida er på maks 3 timar no med windows 7 ultimate 64bit, og før var det jo 5-6+ med vista.. Utrulig irriterande, og det er ikkje noko som krever meir no enn før eller noko sånt. Kan ikkje kallast timeline med så dårlig batteritid! Ganske pussig, då mange bærbare pc-ar får ein ekstra boost når du oppgraderar til w7. Er nok eit bios-problem. Er fleire som har same problem God jul Endret 24. desember 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Riktig god jul, flott det Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Vel, ble det noe heftig hardware på folket til jul? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Fatter la ut for 5970-kortet mitt når jeg hentet det, og han slettet gjelden min - så kan vel si det, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå