TMWH Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Kjørte en runde prime95 på 1.352 Vcore. Max temp etter 15 min var 48 grader. Noen som vil gjette om det var kaldt på rommet mitt den dagen eller? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Kjørte en runde prime95 på 1.352 Vcore. Max temp etter 15 min var 48 grader.Noen som vil gjette om det var kaldt på rommet mitt den dagen eller? Sannsynligvis ganske kaldt. Snakket med bror min her om dagen, han har en filserver stående ute i en bod. Den dagen det var -5 grader hadde han 16 grader på prosessoren og inni selve kabinettet. Det kaller jeg gratis kjøling Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Noen som vet om man alltid må sende inn for å kunne få "RMA"? Har et skjermkort med en defekt vifte, og trenger igrunn bare en ny (står en hissig 92mm og blåser på det nå, uten feste, så det er en VELDIG midlertidig løsning). Kjipt å sende inn et helt kort og sitte uten i lange tider når det ikke er rare reparasjonen som trengs. Med tanke på garantier osv så tviler jeg på at de sender deg en ny vifte kun. De har sannsynligvis ikke sånnt liggende engang. Du må nok sende dette i retur, så sender butikken du kjøpte det hos det videre til sin leverandør så får du et nytt et. Lurer på om jeg får prøve å finne en gammel vf700-cu elns... vil ikke risikere å bli krditert heller, all den tid kortet var råbillig da jeg kjøpte det. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Ikke like skøy når maskinen dør på grunn av kondens Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Det skal vell litt til når det er like kaldt på rommet som det er ute? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Ja, et åpent vindu Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yJ8TyiQ9 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) . Endret 9. desember 2017 av Slettet-yJ8TyiQ9 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Kan man kutte ledningene til ledlysene på en vifte, uten at det blir noen problemer? Har tenkt til å kjøpe disse viftene, men vil slippe ledlyset... Jupp, funker fett. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Var oppe i 76 grader under stresstest på maskinen. Er dette for høyt eller er det akseptabelt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Ligger innenfor det Intel syns er akseptabelt:) Jeg syns det er varmt Endret 20. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Var oppe i 76 grader under stresstest på maskinen. Er dette for høyt eller er det akseptabelt? Ikke direkte skadelig, men jeg syns det blir for varmt. Specs? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Var oppe i 76 grader under stresstest på maskinen. Er dette for høyt eller er det akseptabelt? Den bærbare maskinen min lå en gang på 80-90 og surret fremdeles, så om det er snakk om en stasjonær, nei. Med mindre maskinen skrur seg av pga. varme er det vel strengt tatt ikke for varmt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Var oppe i 76 grader under stresstest på maskinen. Er dette for høyt eller er det akseptabelt? Om det var en IBT eller Linpack-test så er det akseptabelt, typisk problem med heatpipe-kjølere. Er det en vanlig OCCT, Orthos eller Prime95 så er det hakket høyt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 76 er akseptabelt i stresstestprogrammer. Når de nærmer seg 85-90 er det på tide å skru av, da prosessoren aldri vil nå den temperaturen under spilling o.l. uansett - med mindre temperaturendringen skjer instant. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Som sagt så varierer det på hvilken type stresstest du har. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Kjørte Prime 95 test. Prøver å feilsøke hvorfor Cod Mw 2 lagger online så tenkte jeg gjerne at prosessoren var litt for varm. Endret 20. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Det der skal ikke være noe problem. Jeg ville sjekket om kjøleren satt riktig på, for med i7 860, 4 GHz, og 1,25v på core makset jeg ved 88 grader. EDIT: Feil CPU. Endret 20. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Serveren du spilte på hadde nok en dårlig host, kan jeg tenke meg. Hvilken linje har du? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Serveren du spilte på hadde nok en dårlig host, kan jeg tenke meg. Hvilken linje har du? Merkelig det der. Har 15/15 mbit linje fra lyse. Kjører trådløst, men har ypperlig signal over N. Endret 20. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå