Eirik Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 cpuvifta må skiftes ut.. Bråker som et hangarskip Viftekontroller funker gull om du ikke klokker. i5 er ikke spesietl varm Jaja, hadde vært fett om du hadde fått kabinettet tilnærmet 100% ryddig innvendig. Vil uansett ha bilder av det. Satser på det Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Gleder meg. Gleder meg til å se P182 Reux også. Får lyst til å starte på et casemoddingprosjekt selv jeg, men mangler verktøy og penger. Endret 19. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 cpuvifta må skiftes ut.. Bråker som et hangarskip Viftekontroller funker gull om du ikke klokker. i5 er ikke spesietl varm Jaja, hadde vært fett om du hadde fått kabinettet tilnærmet 100% ryddig innvendig. Vil uansett ha bilder av det. Satser på det Har klokket den opp til 3.2 ghz på stock kjøler. Spilte nettopp Cod mw 2 og da øker vifta opp til over 3000 rps, da snakker vi støy. I tillegg tar det litt tid før den beveger seg ned igjen. Nei, må nok gå til innkjøp av en Noctua NH-U12P SE2. 545,- frakfritt levert på døra er ikke så gale. Får bare håpe på at den er stillere enn stockjøler hvertfall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 det bestemmer du, bråker den kjøper du ei vifte som er stillere;) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Fraktfritt på dør hvor sa du? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Fraktfritt på dør hvor sa du? Studentpriser på Dustin home De er i tregeste laget,men en sparer såpass mye på det. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Hva skjer om jeg kjører 2 ampere på en 12-volts vifte som egentlig skal ha 1 ampere? Får det store konsekvenser, kanskje? Prøvde nettopp på 2A, og skal si den blåste godt. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) At det står 1A på viften betyr at du trenger en strømforsyning som er på minst 1A til den, du kan ikke ha en "for kraftig" strømforsyning så lenge spenningen er riktig. EDIT: Bare tenk når du kobler til en vifte i pcen, på si 1A. En 12v rail i en psu er jo gjerne på 20-30A. Endret 19. desember 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Fraktfritt på dør hvor sa du? Studentpriser på Dustin home De er i tregeste laget,men en sparer såpass mye på det. Hvordan funker de stundentprisene? Må man ha et studentnummer eller kan man bare vise stundentbeviset/kortet? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Fraktfritt på dør hvor sa du? Studentpriser på Dustin home De er i tregeste laget,men en sparer såpass mye på det. Hvordan funker de stundentprisene? Må man ha et studentnummer eller kan man bare vise stundentbeviset/kortet? Du registrerer deg med mailen du har fått fra din høyskole/universitet. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Fraktfritt på dør hvor sa du? Studentpriser på Dustin home De er i tregeste laget,men en sparer såpass mye på det. Hvordan funker de stundentprisene? Må man ha et studentnummer eller kan man bare vise stundentbeviset/kortet? Bare legge inn studentmailen din når du registerer deg. Da skjer det automatisk. Det må være unviersitet/høyskole. Videregående osv gjelder ikke. Sparer som oftest noen tiere på det meste i butikken i tillegg til en får gratis frakt på alt. Ganske greit. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Åja, daså. Hadde et lite håp om at det gjaldt elever på VGS også jeg nå. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Julerydding på harddiskene. Hater små partisjoner Flytte frem og tilbake. Tenkte jeg skulle kjøpe et par nye disker. Hva ville dere gått for av 3 stk 1 tb eller 2 stk 1.5 tb. Ser at samsung sine 1.5 tb er kun på 5400rpm. Må nok kjøpe på nyåret. Ser ut som de fleste er utsolgt. Endret 19. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 At det står 1A på viften betyr at du trenger en strømforsyning som er på minst 1A til den, du kan ikke ha en "for kraftig" strømforsyning så lenge spenningen er riktig. EDIT: Bare tenk når du kobler til en vifte i pcen, på si 1A. En 12v rail i en psu er jo gjerne på 20-30A. Bruker egen strømadapter (230v->12v, 2A) til alle mine vifter da PSUene er for svake.. Betyr det at viften ikke 'tar imot' mer enn den trenger? Altså bare 1A? Har bare hatt 3 timer elektrofag såeh.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Kan noen si meg hvor jeg kan få tak i en gammel driver til et Radeon X1650 AGP-kort? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Eh.. http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Altså, tror du virkelig ikke jeg har sjekket der? Legacy-driverene som er ment å støtte kortet gjør bare at jeg får svart skjerm etter reboot. "Input signal out of range" står det. Etter at jeg går inn i sikkermodus og sletter dem fungerer det dog fint. Eller, jeg får bilde, i alle fall. Når jeg mener "gammel driver" mener jeg gjerne en versjon som ble gitt ut på samme tid som kortet, ikke den nyeste fra Ati. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Har du esken til kortet? Om ja, se om du finner driver-CDen der. Btw, det var ikke en undervurdering av deg, da jeg regner med at det allerede er gjort, men, i tilfelle. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Neida, slapp av. Men altså, det er et gammelt kort og eska er for lengst kastet. Min far innehar en haug av diverse CDer med drivere, så jeg har større håp i å finne rett versjon på nett. Har lett litt rundt og holder for øyeblikket på å laste ned Catalyst 7.1 fra 3DGuru, så jeg får se hvordan det går. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2009 Får håpe det går bra. Da lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå