Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh.. Vel kan overleve uten 3,5mm men er jo såklart en fordel da jeg bytter mellom heasdset og høyttaler 100 ganger daglig

Blir nok ikke nytt tastatur på meg på en stund uansett sålenge mitt nåværende virker.

:]

Om du vi ha en unskyldning for å kjøpe nytt kan vi bytte. Litt Cola + Saitek Cyborg = Null fungerende taster bortsett fra touch-panelet... (Jeg har fiksa det så mesteparten funker, men hvem i helvete var så smart å "male"/trykke tynne metallag på plastikk for deretter å koble det opp i rotete seriekoblinger som er uoversiktlig og irriterende å fikse?) Colaen gjorde at en del av metallaget løsna og dermed er/blir det drit vanskelig å fikse det...

(Om noen f.eks. skal lyse opp et pleksiglassvindu i en PC tror jeg diodene i Saitek Cyborg kan være praktiske + at man kan endre fargene ;) )

Jaja, dette ble kanskje litt på kanten av diskusjonen, men det er bare å ta kontakt om noen lurer på noe angående Saitek Cyborg tastaturet og musa. Jeg har tatt en titt inni begge deler ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Etter at jeg fikk meg nytt kabinett og PSU nå, har jeg nokk deler til og bygge meg enda en PC. ^^

Q6600, 4Gb minne, HD 4850 etc. Har bare en 80GB harddisk som kan brukes i den da. Lurer på om jeg skal beholde den eller selge den. Men siden jeg ikke får så mye for den, tipper jeg at den blir brukt som reserve vist noe skulle skje med min hovedmaskin. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Milanjo: Logitech Illuminated

Har tenkt på dette men snappet opp at dette kanskje kunne bugge litt? Bah, jeg er da allikevel kravstor.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Smak er heldigvis subjektivt.

For min del er ikke utseende så viktig på tastaturet, men heller at det har god skrivekomfort.

De tastaturene er kanskje ikke pene å se på, det skal jeg være enig i, men skrivekomforten er utrolig god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Må si meg enig der, men igjen så syns jeg selv at laptoptastaturer generelt funker veldig godt å skrive på, minus at de ofte er noe komprimerte i forhold til vanlige tastaturer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...