Teac Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Et kjapt spørsmål. Har noen små partisjoner på +/- 100 gb som står tomme. Hvordan kan jeg slå i sammen to partisjoner. Altså utvide de partisjonene som jeg bruker med de som er tomme. Har vært inni diskbehandleren i windows 7, men får kun muligheten til å krympe. Får å utvide en partisjon, så må det være ledig plass etter den partisjonen på harddisken, du kan ikke ha halve partisjonen på et sted av disken, og den andre halvparten et annet sted. Du må selvsagt slette partisjonene før du kan utvidde de andre partisjonene også. Er klar over det. Har en 320 gb disk med to partisjoner. Den ene er på 200 og er i bruk. Den andre er på 100 og er tom. Har prøvd å slette den tomme partisjonen får å så velge extend, men får ikke opp dette valget. Det er ikke på tvers av harddisker. Edit. Slette begge to partisjonene? Endret 12. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Snakker om 3 pluggs kontakter, rød, svart og gul ledning. :O Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Nei, alle tomme partisjoner må slettes for området kan brukes. Det er ikke sånn at du har hatt to forskjellige primærpartisjoner da? (du kan ikke gjøre en primærpartisjon større enn den er) Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Bruk en tredjeparts pratisjonsbehandler og du har mer fleksibilitet når det gjelder flytting og sammenslåing av partisjoner. F.eks om man har 100GB upartisjonert, 300GB data og 100GB upartisjonert etter hverandre kan en smart tredjeparts partisjonsbehandler flytte 300GB-partisjonen lenger fram slik at man ender opp med 200GB upartisjonert på slutten av disken osv. Slike operasjoner tar tid, og er ikke 100% feilfrie mtp. strømbrudd og lignende, men det fungerer, og tar man enkle forhåndsregler er det trygt. (Ikke rokk om på partisjoner midt i skikkelig ruskevær med blinkende lys og ustabile strømforhold, og ta backup av det aller viktigste.) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Kan noen fortelle meg forskjellen på "Mobiltelefon-minne" og RAM til PC? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Arg, får ikke bootet maskinen med E8400. Fungerer fint med E6600, har oppdadert til bios versjon 2301. Hovedkortet er et Asus P5Q Deluxe. Har testet prosessoren i en annen maskin og den fungerer fint. Noen tips? *frustrert* Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen her som har denne eller har synspunkter på hvordan den kan passe sammen med Corsair 800D? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Burde ha sort da, men ikke sånn sikkelig sort...litt mattere. Men for all del, den var fin den der JEg har bare en greie for at alt skal passe:P Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Burde ha sort da, men ikke sånn sikkelig sort...litt mattere.Men for all del, den var fin den der JEg har bare en greie for at alt skal passe Så klart, men jeg tror denne kan passe fint utseendemessig sel om den ikke har samme farge, men jeg er ikke helt sikker før jeg ser det Jeg vurderer bare mulighetene så jeg vet hva jeg skal skaffe til prosjektet mitt (se signaturen). EDIT: Ser ganske grei ut da... Synd at skjermen ikke har rødt bakgrnnslys Endret 12. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Noen som har tips til kjøler for en Pentium D 940 for å få ned lydnivået? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 True eller Noctua uten vifte foreks eller med en veldig stille vifte på Dark Night er også et godt valg , prismessig og ligger ganske likt med de 2 over. Selv om de 2 første er best så burde Dark Knight gjøre jobben;) Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 True kommer til å rive i filler hovedkortet mitt Kikka på den Noctua NH-D14, og lurer på om det ikke blir den. Men får se om jeg vinner meg ny kjøler i julekalenderen først Drepe støyen på et ATI X1900XT kort er vel en større utfordring. Hvordan er ytelsen på de kortene som kommer vifteløse nå om dagen? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Du får bare ytelse lik den du hadde fått fra to av det svakeste kortet. F.eks; 4890 + 4870 i CF = 2 4870 i CF. Det er ikke helt korrekt, selv om internett sier at skaleringen blir best med to identiske kort. Skal være annerledes i teorien. Riktig Wheelman. Det skal være slik i crossfire så får det kraftigste kortet størst del av skjermen å rendre. Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 @Teac legg ut bilde av diskbehandling. Lettere å se hva som kan gjøres da. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hvordan kan jeg få lagt inn en eldre versjon av bios enn den jeg allerede har inne? Sliter fryktelig med denne maskinen.. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Noen her som har denne eller har synspunkter på hvordan den kan passe sammen med Corsair 800D? Jeg har en MFC1 og den er kjempefin til 800D. Ta av det blå dekselet, borr noen hull i et cover som dekker 5.25" stasjonene og tre innpå. Ser fantastisk ut, kan se om jeg kan ta et bilde Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg og kjøpte MFC1 sammens med Corsair 800D. Så hadde vært fint om du kunne komme med et bilde ja. Borret du hull i de dekslene på kabinettet, eller laget du et selv? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 MFC1 har noen fryktelige leds, men de kan lett klippes av. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 MFC1 har noen fryktelige leds, men de kan lett klippes av. Enig, av den grunn blir ikke min brukt per i dag. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 MFC1 har noen fryktelige leds, men de kan lett klippes av. Fryktelig hvordan? At de lyser sterkt? Mulig jeg kutter de av jeg og, for de lyste litt i det sterkeste laget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå