Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Bare flere porter så handler du den SIMPLESTE PCI-E kontrolleren med SATA porter du finner.

Tror Nextron hadde en til en relativt ok pris faktisk.

Og sjekk at den er lansert for ikke så veldig lenge siden, sånn at du har håp om at den fungerer i neste windows også. Har hatt to bedritne s-ata kontrollere som ikke funker i noe nyere enn xp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan det være...

Dette avhenger av hvordan Windows velger å plassere trådene dine det...

Det er vell normalt mellom 600 til 700 tråder i Windows, og alle skal plasseres på antall kjerner, og ikke alle har lik last så dette kan variere.

Endret av 007CD
Lenke til kommentar

Dette er kanskje ikke det rette stedet å spørre, men jeg regner med at dere kan hjelpe ;)

Det står veldig lite informasjon om denne norske oppgraderingen til Windows 7, så jeg lurer på noen ting:

- Siden det ikke står "DVD" ved siden av denne, vil det si at man må laste den?

- Får man 32/64 bits-versjonen alt ettersom hva man hadde før man oppgraderte, eller er det kun snakk om 32 bit i denne bakken?

- Om man må laste ned, hvordan installerer man det enklest mulig? (Hvordan funker det egentlig når man laster ned OS?)

Lenke til kommentar

Har en Dazzle DVC 100 kompositt til USB dings.

Hvor mye hardware trenger jeg for å streame i 720x576 ?

Har en Pentium Celeron 2.8GHz med 1GB PC3200. Er det nok?

Grunnen til at jeg ikke har prøvd, er fordi jeg kjører Ubuntu på den nå. Og fikk ikke til forrige gang jeg prøvde å installere drivere som skulle gjøre det mulig å få det til å funke. Guiden var på fransk og masse rart. menmen

Lenke til kommentar
Dette er kanskje ikke det rette stedet å spørre, men jeg regner med at dere kan hjelpe ;)

Det står veldig lite informasjon om denne norske oppgraderingen til Windows 7, så jeg lurer på noen ting:

- Får man 32/64 bits-versjonen alt ettersom hva man hadde før man oppgraderte, eller er det kun snakk om 32 bit i denne bakken?

- Om man må laste ned, hvordan installerer man det enklest mulig? (Hvordan funker det egentlig når man laster ned OS?)

Det er en DVD (95% sikker)

Man kan velge melleom 32 og 64 bit

Har holdt i den og lest det siste selv :)

Lenke til kommentar

Man kan fint laste ned Windows fra for eksempel illegale sider og skrive inn produktnøkkelen man har betalt for. Men her må man være sikker på at nøkkelen samsvarer med versjonen av windows du har lastet ned osv. Når du har hentet det kan du enten brenne det ut på dvd eller legge det over på et SD kort eller en minnebrikke. Bare husk på at 64bit må brennes ut ettersom minnebrikken ikke blir bootbar.

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det ordnet seg. Jeg må si jeg blir overrasket over min egen evne til å overse løsningene noen ganger.

Var jo bare å trykke på "enable ati overdrive". :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...