Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet for jeg får kjøpt Enermax vifter billigst mulig? Selges de i norge en plass?

Finner du dem ikkje i prisguiden, så finner du dem kanskje ikkje i Norge.

Enermax er jo verdt å betale for. Er man kjip på pengene når det gjelder Enermax, så fortjener man heller ikkje Enermax :p

Performance-pcs.com har de nok de viftene. Det er ikkje i norge, men vil du ha dem....

Lenke til kommentar
Be dem om å merke som gave.

Mange ganger blir det billigere å splitte ordrene enn å betale toll.

Hjelper ikke om det kommer fra firma...

Men det som hjelper er en trikset fraktsedel... Da blir ikke tollerene noe klokere og for alt de vet kan du ha forhandlet fram rabatt...

Lenke til kommentar

Det ble 530kr for 3 vifter. Frakta koster jo nesten det samme som vifta.:p

Så jeg tror prisen blir nesten det samma om jeg bestiller en og en, eller om jeg bestiller alle samtidig og må kanskje betale toll.

Har bestilt en del fra utlande uten og måtte betale toll, så jeg kan jo være heldig. ^^

Lenke til kommentar

Mohahaha. Smisket litt med dama nå. Skulle egentlig kjøpe en julegave til noen laken, men nå skal hun få bestemme selv hva hun vil ha, til en avtalt pris, så jeg får nokk penger til nytt Kabinett, PSU og DVD-rom. :D

Viktigere og kjøpe gave til meg selv vettu. ^^

Kabinettet er Corsair Obsidian 800D, PSU er Corsair HX1000W, så blir det en random billig DVD rom. Har en gammel IDE dvd-rom nå, og skal kjøpe ny så jeg får S-Ata. :p

Tips til en billig og grei DVD-rom?

Lenke til kommentar
Mohahaha. Smisket litt med dama nå. Skulle egentlig kjøpe en julegave til noen laken, men nå skal hun få bestemme selv hva hun vil ha, til en avtalt pris, så jeg får nokk penger til nytt Kabinett, PSU og DVD-rom. :D

Kabinettet er Corsair Obsidian 800D, PSU er Corsair HX1000W, så blir det en random billig DVD rom. Har en gammel IDE dvd-rom nå, og skal kjøpe ny så jeg får S-Ata. :p

Jeg kjøpte denne for et par dager siden. Hva er det folk bruker dvd-rom til nå om dagene ? :p Tror jeg bruker dvd-rommen ca 1 gang i året. Det er når jeg skal innstalere OS...

Lenke til kommentar

*Finne ut hvem dama til blashyrkh er og videresende innlegget*

Alle DVD-rom er billige og greie, kjøp den dyreste.

Lenke til kommentar

Hun vet det sjø. ^^ Skulle kjøpe en mobiltelefon til henne, men var vist ikke bra nokk det.. Så nå skal hun få kjøpe seg klær å whatever hun vil ha. :p

Teac: Bruker DVD-rom svært sjeldent jeg og. Installere OS, og kanskje se en DVD film en sjelden gang. ^^ Men vil ikke ha de store stygge IDE-kablene i kabinettet.:p

Fant en samsung dvd-brenner for 250 hos Dustin Home. Skal bestille alt samment der.

Den dvd brenneren jeg har nå og var rundt den billigste jeg fant, og har hatt den i mange år nå, uten problemer. Så jeg går for den billigste nå og. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...