TMWH Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva med et filter på¨den vifta i bunnen da? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 http://downloadcenter.intel.com/Detail_Des...p;DwnldID=18363 Intel SSD, ny FW ute. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kald luft synker, dermed får man kald luft inn i kabinettet, og varm luft ut i toppen og bak. Støv faller ned på gulvet og pc tiltrekker seg støv. Dermed er man garantert en del støv inn i pc iallefall Derfor er det støvfilter der... Hva med et filter på¨den vifta i bunnen da? Er jo så klart det Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Nå er endelig prosjektets arbeidslogg i gang! - Arbeidlogg - Kommentartråd Fint om dere skriver ut om dere vet om et nytt navn jeg kan ha på prosjektet Endret 6. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Får ny psu på mandag og lurer på en ting. I CM stackeren min har jeg mulighet for å ha strømforsyning både oppe og nede, men hvilken plass egner seg egentlig best med tanke på støy og varme? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Har drøyt 1000 kr som brenner i lomma, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Jeg trenger en nettverkkabel, men kanskje skal jeg kjøpe et lydkort også. Er det mye forskjell? Og, hvis jeg setter inn headesettet mitt foran på PCen, så vil jeg vel ikke bruke lydkortet da? Kanskje jeg heller kjøper Roccat Kone, som jeg har siklet på i flere måneder. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Frontpanelet kan stort sett kobles til de fleste lydkort. Om headset er usb så vil naturligvis ikke lydkortet brukes uansett, men det er nok ingen grunn til å skifte med mindre du er misfornyd med det du har. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Greia er at jeg ikke har lydkort(dvs, det er jo integrert i HK) og har heller ikke prøvd det, så vet ikke hvordan det er. Hører man forskjell? Eller trenger du headsett til 5k for å høre det? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 De integrerte lydkortene er helt fine de, jeg ser ingen grunn til kjøpe nytt om en har det. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Du har et lydkort ja, ellers hadde du ikke fått lyd. Hovedkort har en lang rekke forskjellige lydkort innebygget, noen av de er skikkelig, skikkelig, dårlige, men de fleste er helt ok. Så om du ikke har et problem med dårlig lyd, så er det bortkastede penger. Endret 6. desember 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Og kjøpe eget lydkort hvis man foreks. spiller mye er langt ifra dumt mener nå jeg. Og jeg merker stor forskjell fra lydkortet på hk og et eget lydkort. Men spørs hvor "seriøs" man er, jeg har ikke opplevd et hk med et lydkort jeg har vært fornøyd med ennå så......... Endret 6. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Og kjøpe eget lydkort hvis man foreks. spiller mye er langt ifra dumt mener nå jeg.Og jeg merker stor forskjell fra lydkortet på hk og et eget lydkort. Men spørs hvor "seriøs" man er, jeg har ikke opplevd et hk med et lydkort jeg har vært fornøyd med ennå så......... Også kommer det jo så klart an på hvilke headsetet man bruker... Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Da jeg satte i et gammelt Soundblaster Live! lydkort i PCen min merket jeg stor forskjell fra det på HK. Fikk mye bedre bass, og lyden kunne skrues opp mye høyere. Men dette lydkorte funket kun til win XP, så nå har jeg tatt det ut for lenge siden. Bruker nå et Hi-Fi anlegg koblet via optisk kabel, så har ikke bruk for lydkort lenger. Men ja, du merker stor forskjell fra det på HK og et eget lydkort. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gi meg styrke. Den nye prisguiden suger. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Den er så sugen at man skulle tro de som står bak den har vært dritings og pillevrengt samtidig....... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg fikk omtrent sjokk når jeg koblet anlegget på Macbooken min - lyden ble mye klarere og detaljrik, og bassen dypere enn stasjonære maskinen. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Kan ikke folka begynne å liste opp hvilke lydkort det er snakk om her da? Jeg for eksempel, får helt grei lyd ut av den ene stasjonære, som har et SoundMax(analog devices) ADI1988 lydkort, og fra den ene bærbare som har et Soundmax (analog devices) ADI1981A. Den andre stasjonære derimot har et RealTek ALC850, og der snakker vi bedriten lyd. Og alt av utstyr jeg har vært borti med realtek lydkort har hatt skikkelig ræva lyd, og masse støy. SoundMax/Analog Devices har jeg derimot ganske god erfaring med. Noen andre som har samme/annerledes opplevelser? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Mine opplevelser stemmer ganske godt med dine, ja. Vet ikke helt hva macbooken har, dog. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Gi meg styrke. Den nye prisguiden suger. Den er så sugen at man skulle tro de som står bak den har vært dritings og pillevrengt samtidig....... Nei dere sier ikke det.. Er helt håpløs... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Hva med å lage en tråd i tilbakemeldingsforumet hvor vi kun er negative og kritiske? EDIT: ^ seriøst forslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå