Sam_Oslo Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Du bør vente minst til lansering av HD4870X2 for å kjøpe GPU. flere rykter antyder at Nvidia vil lansere/annonsere et kort samtidig. når er det skjer? skal bruke noe rundt 8400kr på nye skjermkort og psu. Etter nåværende planer kommer Hd4870x2 til å lanseres på midt August. Det er litt uklart når Nvidia vil slå tilbake, men flere rykter antyder at det kan bli ganske umiddelbar. Vi kommer til å se bedre og rimeligere kort, det er lurt å vente 3 uker til. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 (endret) Vil anbefale Noctua sin til q6600, bruker den selv på en q6600....og holder helt fine temps=) Glemte å si at de må ikke være høyere enn 15cm, men jeg bestillte Linksys WMP54GS Trådløst PCI kort sammen med OCZ Vendetta CPU-Kjøler til en billig penge på netshop.no. Leste endel reviews og fant til slutt ut at Vendetta gjorde jobben bra i tillegg til å ikke være for stor. Prioriterte den foran Scythe Ninja Mini og Scythe Katana som begge ikke kjølte så bra som vendetta... pluss at installering og støy er meget bra på den Endret 24. juli 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 damn ødela mitt maximus formula når jeg skulle ha på ny NB og SB kjøler :S sansynligvis jeg som var litt uforsiktig. det er sendt inn nå Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Er det noen her som har et CPU-rør som funker fint med tørris, og som ikke har planer om å bruke røret på en uke eller to? Som da hadde giddet å låne meg det? Jeg har så ekstremt lyst å hive på litt tørris på prosessoren sammen med Rampage Extreme for å se hva korte virkelig er godt for. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Aleksanderro: Hvis ikke du får tak i ett rør så kan du bruke Intel stock kjøleren. Bare ta av vifta og kjør på Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Det er godt og varmt i dissa dager og nå har jeg 6 vifter + CPU vifte og alle kjører på 100%. Det begynner å bli godt hørbart og jeg kunne tenke meg en bra viftestyring for å kunne skru dem ned av og til. Jeg har ikke følgt med viftestyring, hva anbefaler dere? Endret 26. juli 2008 av Sam_Oslo Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Jeg er meget fornøyd med Sunbeam Rheobus Extreme. En av få som faktisk kan kontrollere Delta-viftene mine. 10 vifter i mitt kabinett forresten Endret 26. juli 2008 av heanwi Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Aleksanderro: Hvis ikke du får tak i ett rør så kan du bruke Intel stock kjøleren. Bare ta av vifta og kjør på Hehe, har faktisk tatt ut den kobbertingen av Intel stock kjøleren, men jeg må jo ha et rør som jeg kan tre utenfor den. Har prøvd å finne noe, men det var litt vanskeligere enn jeg trodde. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. juli 2008 Del Skrevet 26. juli 2008 Gå til en jernvarehandel/sveiseversksted, de kan nok ordne noe for deg Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Har hatt et virus som ble rakst fikset etter norbat sin tråd, SAS og combofix rett og slett Men etter det virus ble fjernet og jeg fikk tilbake administator rettighetene og sånt vil ikke msn logge seg på, det kommer opp det ikonet at msn holder på å logge på. Men thats it, så skjer det ingenting. Så jeg lukker det enten ved bare klikke på krysset i hjørnet eller me oppgavebehandling, da kommer det opp sånn programmet må lukkes. Bildene er tatt i reeal time, ikonet går ikke rundt, screenshotetene viser nøyaktig sånn som jeg ser det. haalo, 0.o beklager dette Endret 27. juli 2008 av Masterfifty Lenke til kommentar
haalo Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Dette er da ikke et hardware-problem . Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Jeg har nylig kjøpt Windows XP Pro x64 (OEM) fra Netshop. Det fulgte med 1 CD. Stemmer det , eller skal ikke det også følge med en System CD ? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Er bare en cd når det gjelder innleggelse av Win=) Lenke til kommentar
johome Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Javel. På min nåverende PC som er en bærbar er det 1 system CD + 2 recovery. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Recovery-cd lager man vel selv? Jeg har 12 xp-cder...og alle er bare en, men kanskje det er noe annet med 64-versjonen. Uansett så kan man lage egen recovery-cd=) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Uansett så kan man lage egen recovery-cd=) ...Noe som i mine øyne bare er tull Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Da var endelig DDR3 brikkene kommet, så nå blir det testing av Asus Rampage Extreme. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 FY HELVETTE!!! KOM HJEM MÅ ETTER UKE I SVERIGE!! DEILIG!!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Uansett så kan man lage egen recovery-cd=) ...Noe som i mine øyne bare er tull Ja det er jeg enig i, men det var ikke jeg som skal ha det Lenke til kommentar
haalo Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Da var endelig DDR3 brikkene kommet, så nå blir det testing av Asus Rampage Extreme. Spesifikasjoner? Hvor mye betalte du for dem? FY HELVETTE!!! KOM HJEM MÅ ETTER UKE I SVERIGE!!DEILIG!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå