Teac Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Prøver å legge inn windows 7 64bit utgaven via usb, men sliter litt. Dvdrommen har tatt kvelden og jeg har windows 7 liggende som iso fil. Har lest igjennom ørten guider, men disse er bare skrevet for 32-bit. Noen som har et lite tips? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Last ned unetbootin og legg over på minnepenn via det programmet. EDIT: 2mmy91, nei, dessverre. En rapport om sensorer på minst 11-12 sider, og mange andre kjipe ting tar knekken på fritiden Naaaaw Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Innstalerte W7 på en ny HDD selv som .iso fil, men det var på CD Men finnes det ikke noe som hjelper på humøret i BIOS? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Henger ikke helt med her... Dro du over en ISO-fil på noe du skulle boote? For jeg tror neppe at hovedkortet ditt er smart nok til å dekode ISO-filer før det henter det det skal ha. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Prøver å legge inn windows 7 64bit utgaven via usb, men sliter litt. Dvdrommen har tatt kvelden og jeg har windows 7 liggende som iso fil. Har lest igjennom ørten guider, men disse er bare skrevet for 32-bit. Noen som har et lite tips? Worth a shot: Mount i magicdisc og innstaller fra windows (om du har), da gjør den utpakkingen i windows, og etter en reboot trengs ikke iso'en lenger, da den booter rett opp i innstallasjonen som den pakket ut et sted Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Prøver å legge inn windows 7 64bit utgaven via usb, men sliter litt. Dvdrommen har tatt kvelden og jeg har windows 7 liggende som iso fil. Har lest igjennom ørten guider, men disse er bare skrevet for 32-bit. Noen som har et lite tips? Worth a shot: Mount i magicdisc og innstaller fra windows (om du har), da gjør den utpakkingen i windows, og etter en reboot trengs ikke iso'en lenger, da den booter rett opp i innstallasjonen som den pakket ut et sted Klarte å google meg frem til en tråd på Tom's hardware om at ultraISO skulle fynke. Tror nøkkelen er det at en ikke kan boote opp 64bit bootmanager dersom det allerede er en 32bit fra før. Da tror jeg det må til bootfiler fra 32bit inn i "iso" fila til 64bit Skal se om Ultraiso gjør jobben. Edit. Gir opp får kjøpe meg en ny dvdbrenner.... Endret 2. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 finner de til 250kr eller noe, helt grei oem-brenner fra NEC eller noe. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Klarte å google meg frem til en tråd på Tom's hardware om at ultraISO skulle fynke. Tror nøkkelen er det at en ikke kan boote opp 64bit bootmanager dersom det allerede er en 32bit fra før. Da tror jeg det må til bootfiler fra 32bit inn i "iso" fila til 64bit Skal se om Ultraiso gjør jobben. Edit. Gir opp får kjøpe meg en ny dvdbrenner.... Overså du svaret mitt her isted? Alt du trenger er å laste ned unetbootin, bruker selv dette programmet hver gang jeg reinstallerer en pc. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Brukte ultraiso og la win7 iso inn på usb stick jeg... Fungerte fint, i motsetning til windows 7 usb/dvd tool greien.' Måtte derimot kjøpe ny usb stick, da ingen av de andre var å finne. Endret 2. desember 2009 av Revolution Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Prøver å legge inn windows 7 64bit utgaven via usb, men sliter litt. Dvdrommen har tatt kvelden og jeg har windows 7 liggende som iso fil. Har lest igjennom ørten guider, men disse er bare skrevet for 32-bit. Noen som har et lite tips? Worth a shot: Mount i magicdisc og innstaller fra windows (om du har), da gjør den utpakkingen i windows, og etter en reboot trengs ikke iso'en lenger, da den booter rett opp i innstallasjonen som den pakket ut et sted Har prøvd å installere i Windows, men problemet er at en ikke kan starte en 64-bit installasjon i et 32bit "miljø". Har kun prøvd med daemontools da. Skal prøve ditt forslag og. Klarte å google meg frem til en tråd på Tom's hardware om at ultraISO skulle fynke. Tror nøkkelen er det at en ikke kan boote opp 64bit bootmanager dersom det allerede er en 32bit fra før. Da tror jeg det må til bootfiler fra 32bit inn i "iso" fila til 64bit Skal se om Ultraiso gjør jobben. Edit. Gir opp får kjøpe meg en ny dvdbrenner.... Overså du svaret mitt her isted? Alt du trenger er å laste ned unetbootin, bruker selv dette programmet hver gang jeg reinstallerer en pc. Beklager. Tror jeg blinkset over svaret ditt :/ Takk for svaret. Skal prøve med engang. Vil helst slippe å kjøre ut å kjøpe dvd-brenner når jeg bruker den så og si aldri. Edit. Prøvde på det programmet, men kom ingen vei. Prøvde med forskjellige innstillinger i biosen som Forced disk drive osv, men kom ikke lenger enn til en svart skjerm og en tikkende strek. Har du fått til å installere 64bit via usb? Jeg bruker et Sandisk SD minne kort klasse 6 i et SD til usb adapter. Det burde gå. Endret 2. desember 2009 av Teac Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg trenger en skjerm som kan vise load og temps mens jeg spiller. noen forslag? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Du finner sikksykt billige 22" på prisguide nå. Til tusenlappen så får du en som duger til det bruket :] Har selv vurdert det, å ha en skjerm for temps og chat osv https://prisguiden.no/produkt/113062 Tror jeg kjøper den til våren når jeg har penger :] utrolig mye for pengene! Endret 2. desember 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sånn, der var 64-bit windows 7 innstallert. Endte opp med at jeg kjøpte med en ny dvdbrenner... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 SSD i morgen og en haug hardware på lørdag om Posten ikke tuller med pakken. Lov å glede seg litt da Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ahhhhr er så mye jeg har lyst å bruke penger på.. D: Blant annet SSD.. Er blakk som ei kjerkerotte.. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Vell, mitt 280 er dødt og jeg fikk summen kredittert... Koselig, da må jeg jakte nytt kort i tørketiden. Endret 2. desember 2009 av 007CD Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ahhhhr er så mye jeg har lyst å bruke penger på.. D:Blant annet SSD.. Er blakk som ei kjerkerotte.. Da er vi to Lenke til kommentar
override16 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle kjøpe ny prosessor nå som penger til skjermkort er i hus. Opsett i spoiler: Hovedkort: MSI K9A2GM-FIH Prosessor: AMD Athlon 64 X2 5600+ RAM: 4GB billig ram Skjermkort: asus(?) en8500gt silent Strømforsyning: bZerk 500w Operativsystem: Windows XP pro Annet: 1 harddisk, fp01 viftestyring, dvd rom.... Tenkte å kjøpe Gainward GTS250 1GB, men så kommer spørsmålet: Hvilken prosessor bør jeg kjøpe? Billig Phenom? eller klarer jeg meg med en athlon? Og hvilken kjøler bør jeg ha? Skal ikke spille annet enn GTA IV på middels god kvalitet... Alle pengene mine går til bilen som aldri funker, så gidder ikke bruke mer penger enn nødvendig på pc.... Har forresten spurt før, men må jeg ha større strømforsyning etter jeg kjøper både skjermkort og prosessor som krever mer strøm? Edit: Blir nok komplett, gidder ikke bestille fra flere butikker... Endret 2. desember 2009 av override16 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Hvor sort er budsjettet ditt for prosessor og skjermkort? Lenke til kommentar
override16 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Tenker ca en høvding til skjermkort, så blir nok det jeg linka til regner jeg med. AMD prosessorene er jo ikke så dyre, men skal ha en som passer greit til opsettet og kravene mine. Er jo ikke noe super maskin... Skal som sagt spille GTA IV uten lag (forhåpentligvis) og COD4. Tenker jeg legger grensa på en høvding (eller er jeg for kjip nå?) Håper bare jeg klarer meg med den PSUen jeg har nå Endret 2. desember 2009 av override16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå