Mr.Anki Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Kablene er pene på Enermax sine PSUer ja Slik Nizzen har? https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=324829 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Kablene er pene på Enermax sine PSUer ja Slik Nizzen har? https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=324829 Håper jeg får en sånn av Nissen i år (Dessverre har han ikke pleid å komme så ofte ) Endret 1. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) 2B: Hvis du driver med et prosjekt der du prøver og holde deg til en viss farge combo så er strømping en artig ting og gjøre, men hvis ikke så ser den fin ut som den er syns jeg:) Endret 1. desember 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) 2B: Hvis du driver med et prosjekt der du prøver og holde deg til en viss farge combo så er strømping en artig ting og gjøre, men hvis ikke så ser den fin ut som den er syns jeg:) Jeg holder på å oppgraderer min 2 år-gamle Fujitsu Siemens Scaleo L. Så langt har jeg kjøpt Corsair 800D og en 24 pin forlenger. Jeg har planer om å holde meg til rødt og svart, så planen så langt ser slik ut: Enermax Revolution 85+ Foxconn Bloodrage e.l. Corsair Dominator GT Intel Core i7 920 + Kjøler De tre siste må nok kjøpes samtidig for at jeg skal ha noen glede av dem. Jeg har verken hovedkort, prosessor, eller ram av typene LGA1366 og DDR3... Et eller annen sted må jeg prøve å få skaffa en SSD og Windows 7 også EDIT: Glemte nesten GPU Kjøper nok det etter PSU tenker jeg. Jeg har lyst på HD 5870/5970, men jeg vet ikke helt om lommeboka har så lyst (Må bare ha et eller annet som er bedre enn det jeg har nå (GF 8400 GS)) Endret 1. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hørtes ut som en fin farge kombo 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hørtes ut som en fin farge kombo 2B'1 Dog begynner den å bli oppbrukt. Men er vel egentlig ikke så mange andre fargekomboer man kan kjøre i en PC. Svart og blått/grønt/rødt/hvitt/gult/lilla. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hørtes ut som en fin farge kombo 2B'1 Ja, når man først skal svi av litt penger er det vel greit at det ser ok ut også Jeg er litt usikker på hvilke CPU-kjøler jeg skal velge. Har vurdert disse: - Noctua NH-U12P SE2 - Cooler Master V10 - Corsair H50 Vet ikke helt hvilke jeg liker best, men V10 tar mye plass, og skygger vel for hovedkortet(?), og det kommer muligens i veien for viftene til Dominator GT?. Noctua-vifter passer dessverre ikke så bra til rødt og svart. H50 er kanskje mest passende? EDIT: Kongakake, jeg prøver å bygge et system som passer meg og min stil, ikke skille meg ut bare for morroskyld Endret 1. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 EDIT: Kongakake, jeg prøver å bygge et system som passer meg og min stil, ikke skille meg ut bare for morroskyld Jaudå, sort og rødt kan nå bli veldig bra det, bare du gjør det litt mer gjennomført enn den gjennomsnittlige fjortiss. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) EDIT: Kongakake, jeg prøver å bygge et system som passer meg og min stil, ikke skille meg ut bare for morroskyld Jaudå, sort og rødt kan nå bli veldig bra det, bare du gjør det litt mer gjennomført enn den gjennomsnittlige fjortiss. Har du noen eksempler (bilder) av det den gjennomsnittlige fjortiss ville gjort? Jeg skal gjøre det jeg kan for å få det til å se fint ut, men jeg skal ikke lyse opp kabinettet med masse LED-vifter og blinkende katoder. Om jeg skal ha lys må det bli noe hvitt som kan lyse opp det pene hovedkortet osv. (Men dette driter jeg i foreløpig) Nå konsentrer jeg meg om å skaffe PSU og GPU til TG10, og håper det lar seg gjøre Burde jeg lage en worklogg? Endret 1. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Teac Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Da var i5 prosessor og 24" skjerm på plass. Herlig Dette blir en lang kveld.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Har du noen eksempler (bilder) av det den gjennomsnittlige fjortiss ville gjort? men jeg skal ikke lyse opp kabinettet med masse LED-vifter og blinkende katoder. Du svarte deg selv på det. Ellers kan du jo alltids sjekke ut ITAvisen sin Pimp My PC -kategori for nok av fjortissPC-er. Men liker planene dine. Hold deg unna katoder og opplyste vifter, så blir det nok bra. Et par leds funker dog da, og kan bli veldig stilig. Stemmer for worklog! Endret 1. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Stemmer for worklog! 2 more votes required Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Stemmer for worklog! 2 more votes required +1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Siste vote! Må jo ha en worklogg. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Siste vote! Må jo ha en worklogg. Da prøver jeg å få satt i gang en til helgen. Nå har jeg alt for mye annet som skal gjøres Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Arbeidslogg er jo en selvfølge, trenger ikke stemme om slikt Men du får en ekstra stemme fra meg, i tilfelle noen av de over trekker tilbake sin stemme Endret 1. desember 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Siste vote! Må jo ha en worklogg. Da prøver jeg å få satt i gang en til helgen. Nå har jeg alt for mye annet som skal gjøres Worklogg regner jeg jo egentlig med at har førsteprioritet? Eller? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Arbeidslogg er jo en selvfølge, trenger ikke stemme om slikt Men du får en ekstra stemme fra meg, i tilfelle noen av de over trekker tilbake sin stemme Jeg måtte bare finne ut om det var noe poeng Jeg regner med at det kommer til å ta laaaaang tid før jeg får ferdigstilt prosjektet, men mindre jeg blir sponsa EDIT: 2mmy91, nei, dessverre. En rapport om sensorer på minst 11-12 sider, og mange andre kjipe ting tar knekken på fritiden Endret 1. desember 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Noen som vet om et greit lite LCD panel som man kobler til USB? (sån man kan ha i frontbay) Fordel om det er å få tak i, i Norge. Pris max 300,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå