Meh. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Protip når det gjelder usynlige kabler: kabinett uten vindu i sidedøren Om man ikke har sidevindu er en god del av vitsen men "usynlige" kabler borte Grunnen til at jeg vil se minst mulig av dem er jo fordi man ellers kan se dem godt gjennom vinduet Endret 28. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vinduer er kun brukbare til en ting: man må ha et vindu for å kaste pc-en ut vinduet når man har problemer. Jeg liker ryddige og organiserte kabinetter; men man må ikke dra det så langt at det blir upraktisk. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Vinduer er kun brukbare til en ting: man må ha et vindu for å kaste pc-en ut vinduet når man har problemer. Vinduer kan være kjekke å bruke som OS også Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) B2: Du kan bruke 1800-brikke rett på kortet ja, hvis det ikke står (oc) etter så Og er ikke noe poeng med perfekt kabelføring hvis man ikke kan se det og vindu for min sin del er og ha kontroll tilfelle man får lekasje foreks. Upraktisk for deg kanskje JV, men det betyr ikke automatisk at det er upraktisk for alle;) Endret 28. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg er glad jeg er over bling-perioden min, og heldigvis hadde jeg den når jeg var relativt fattig. Akkurat nå er jeg i care-perioden, har et gammel og ødelagt Chieftec Dragon at the moment. Snart skal jeg begynne på det skikkelige kabinettet mitt. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Bling hater jeg bare for og si det:P juletre har man på juleaften:D Jeg liker bare at alt ser fint ut når man først skal ha ting i et kabinett;) Endret 28. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Takk for svar! Noen andre som har hørt om bunnkort? EDIT: Nå er jeg mest opptatt av kvalitet og pris enn utseende, men jeg liker når ting ser fint ut også,som f.eks. Foxconn Bloodrage, Corsair Dominator GT, Enermax Revolution osv Endret 29. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Selv med vannkjøling så skal det være mulig å gjøre lekasjer til en teoretisk usansynlighet. Det fins mellomting. Men av og til gjør det seg å ta ting ut i det ekstreme. Men objektivt sett så er perfeksjonisme upraktisk. Det skal så lite til for å ødelegge et perfekt resultat. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Men objektivt sett så er perfeksjonisme upraktisk. Det skal så lite til for å ødelegge et perfekt resultat. Det er det som tar knekken på meg Hater å få småriper, feil e.l. på nye ting, samme hvor ubetydelig det egentlig er... Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Lurer på om jeg skal dra fram gammelkabinettet jeg. Gammelt generisk maxitower. Lakkert i herlig custom mørkeblå metallic. Vinduer i blå acryl. Ikke lenger i perfekt kosmetisk stand, og litt vinglete - men det burde funke til en maskin nr.2. Forslag til strømforsyning < 400,- som duger btw? Mangler egentlig bare strømforsyning. Endret 28. november 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Selv med vannkjøling så skal det være mulig å gjøre lekasjer til en teoretisk usansynlighet. Det fins mellomting. Men av og til gjør det seg å ta ting ut i det ekstreme. Men objektivt sett så er perfeksjonisme upraktisk. Det skal så lite til for å ødelegge et perfekt resultat. Ja, man kan godt tenke det og jeg vet at jeg er såpass dyktig med vannkjøling at det skal helsikkes mye til før jeg får lekasje. Men det har mer med behovet for kontroll;) Og hvorfor er perfeksjonisme upraktisk? Bare for at det tar tid, når man først er ferdig med maskinen og ikke roter inni der så skal det litt til og ødelegge resultatet. Og hvis man må gjøre noe så er det bare og fikse det. Hobby er hobby, nå prater jeg utifra hvis man går inn for og få det perfekt. Når man klarer det så er det en jævlig god følelse etterpå. Men for og ikke være en umulig kverulant så ser jeg helt klart poenget ditt:) Psu til 400 , anbefaler bruktmarkedet da:) Av og til noen varp der:D 2B: Da gjør du alt for og unngå striper, foreks. mens du driver inni pcen så lager du beskyttelse til dørene i papp. Dekk utsiden med plast osv. Bruk tid;) Endret 28. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Perfeksjonisme tar tid. Er man for perfeksjonistisk med alt så blir terskelen for å gjøre noe for stor. Selv om det er upraktisk så har det sin plass. Man må være kritisk på hvor man legger ned tid og perfeksjon. Det gir en herlig følelse, ja - men man må også tåle å ikke stå igjen med et perfekt resultat av og til. Når det gjelder perfeksjonisme så har jeg en ting jeg drar vel langt; sliping av barberkniver. Det krever innsats og perfeksjonisme å matche skarpheten til komersielle barberblad. Det klarer jeg faenmeg om jeg vil. Jeg vet at man nesten må til med elektronmikroskop for å finne feil i en egg jeg har slipt frem på en av mine barberkniver. Sært, og ikke spesielt praktisk - men utrolig herlig alikevel. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Trikset er og stoppe på rett plass eller man venter noen dager og så går over igjen. Bruker og gi litt mer perspektiv:) Sliping er en kunst ja, alltid blitt fasinert av den delen. Endret 29. november 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 En kniv er en kniv. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, men stål er ikke stål. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Litt i grenseland for "hardware" men har dårlig erfaring med å lage egne tråder for småproblemer.. Etter innstallasjon av Nvidia driver "195.62_desktop_win7_winvista_64bit_international_whql" (Og den forrige jeg prøvde), så yter alle spillene mine som møkk. CSS kjører på rundt 30-40 fps osv. Jeg har sjekket det meste av innstillinger i nvidia kontrollpanel, men ingenting ser ut til å være helt på trynet. Når jeg avinstallerer driveren, uten å reboote da, er alle spillene som normalt igjen og css går på 150+ fps, men etter en reboot så forsvinner hele driveren, og da kan jeg b.l.a ikke ha aero i windows 7.. Noen tips til hva som kan gjøres? En innstilling i nvidia kontrollpanel som slakter alt? Har skrudd av Physx og satt ytelsesmodus for èn skjerm Utvikling i saken: Ok, stilte fra fra "3D Programmet styrer innstillingen" til "Bruk min preferanse på - kvalitet", da fikk jeg god fps på 200+ i css. Men dette vil bli et problem i mer krevende spill, da den "tvinger" programmene til å kjøre på de oppgitte innstillingene. Må være noe feil med "programstyrte innstillinger"..... Ok med samme innstillinger som gikk bra for css, gikk det helt katastrofalt for COD 4, kjøres med 22fps nå.... EDIT: Kan noen ta et skjermbilde av innstillingene sine i Nvidia Control Panel (Forutsatt at oppsettet ditt virker bra) Mitt: Endret 29. november 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Oh my god, en slik SKAL jeg ha: ViBook Plus Endret 29. november 2009 av Benny Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ikkeno særlig å spille med da. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Men så spiller jeg ikkeno særlig heller Edit: Har man laptop med dååårlig skjermkort og har lyst til å game kjøper man et slikt pluss et eller annet brukendes skjermkort. ViDock 2 box Endret 29. november 2009 av Benny Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Finnes det skjøtestykker for SATA-kabler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå