Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om det er bare den forlengeren du skal ha, så er det mye billigere her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18878

Gratis frakt er det også :)

Jeg tror jeg har funnet den før, men jeg tenkte kanskje det ville være mulig å få kjøpt fra en norsk nettbutikk så man ikke må vente så lenge :p (Vet det ikke alltid tar alt for lang tid med DX, men vet ikke helt hva jeg gjør enda ;)

Takk uansett!

Om det er bare den forlengeren du skal ha, så er det mye billigere her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18878

Gratis frakt er det også :)

MEN! Er de sleevet? : 3neh

Finn deg noe dyrere du har lyst på hos netshop, så tar du med forlenger samtidig.

Om jeg skal ha noe dyrere nå må det bli ny PSU... da trenger jeg ikke forlanger lenger, og dermed er det ikke så viktig om forlengeren er sleevet eller ikke.

Vifter fra gamle strømforsyinger funker fett som ekstra kjøling, sånn btw. :p

Det kommer an på. Jeg har en 80mm fra en strømforsyning fra en Victor V2** som flytter en god del luft, men den bråker overdrevent! :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Hva er anbefalt temperatur da? De strømkontrollerene blir kanskje 100-110'C under stresstest.

Jeg trodde jeg beskrev temperaturene ganske nøye i mitt innlegg?

VRM modulene gir deg problemer ved ca 115-120 grader.

Minne gir deg grafiske glitches ved 115-120 grader.

Kjernen fungerer fint opp til 110 grader, har ikke hatt den over det.

Lenke til kommentar
Hva er anbefalt temperatur da? De strømkontrollerene blir kanskje 100-110'C under stresstest.

Jeg trodde jeg beskrev temperaturene ganske nøye i mitt innlegg?

VRM modulene gir deg problemer ved ca 115-120 grader.

Minne gir deg grafiske glitches ved 115-120 grader.

Kjernen fungerer fint opp til 110 grader, har ikke hatt den over det.

Beklager at jeg ikke fikk dette festet i hodet mitt, men da høres voltmodden min grei ut da. For furmark er aldri en realistisk tester, derimot Crysis og Unigine burde vel være den optimale average testeren.

Lenke til kommentar
Hva trur folket om dette oppsettet:

Asus Maximus III Formula P55 S 1156

Corsair XMS3 DHX, 8 GB av den typen

Intel Core I7 860 2,80 Ghz S 1156

Sammen med:

AMD HD5870

Intel SSD

Et bra oppsett det, men hadde jeg vært deg ville jeg byttet ut i7 cpuen med en i5. Du sier ikke noe om hva du skal bruke maskinen til, men mangfoldige tester viser at i7 såvidt er bedre enn i5. De pengene du hadde spart på deg ville jeg lagt i litt raskere ram. For eksempel går fra 1333 MHz til 1600mhz. Det er min subjektive mening. Uansett får du en über pc.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...