Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil du ha Jo/nei-krig? It's ON!

Jo.

:tease:

Men fra spøk til revolver. Med godt organiserte kabler blir det mye lettere mtp bytte av disker, og man får bedre luftgjennomstrømning i kassa. Og det blir lettere hvis man av en eller annen grunn skal fikle på HK etc.

Lenke til kommentar
Netshop skulle ha 140,- for frakten iallefall :wow:

Microplex 112,-

omg

Mulig du kan få den som brevpost.

Takk for svar, men det der var dyrt! Jeg synes ikke frakt burde være på mer enn maks 50% av prisen på produktet, men så er det vel ikke verdien som teller :ermm:

Send mail og spør om de kan sende det som et brev, det pleier å gå bra.

Får se hva jeg ender på... forlengerledning eller ny PSU :hmm: Klarer ikke bestemme meg...

Jeg vurderer å "rebygge" hele P183'et mitt. Gi et forsøk på å gjøre det enda mer ryddig : 3

Tell me if you do!

Jeg vil se bilder og worklogg! :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Endelig fant jeg noen ordentlige krympeslanger, vare nr 32275 hos Clas Ohlson. :D

Tok å testet en bit på 4 cm nå, krympa til under halvparten av orginale diameteren! Den ble ikke sprø, eller noen annen for for ufinheter! Kjennes ut som de er av fin kvalitet.

Forige gang jeg kjøpte et kit med krympeslanger og kabelstrømper på hos en nettbutikk var krympingen heller beskjeden, så si ubrukelig!

EDIT: Krympeslangen finnes i flere størrelser!

Endret av aGal
Lenke til kommentar

aGal: clasern har gode krympestrømper. Har et sett derifra som jeg bruker, og det fungerer knallbra.

Det ser ut som om jeg endelig har funnet en måte å få maskinen 100% stabil på stock. Memset ble løsningen; tydeligvis så setter hovedkortet mitt noen av de mer obskure minnetimingene alt for stramt på stock.

Lenke til kommentar
Fant vanilla sin stock-Vcore selv. Den var på 1,3125v, nå gjenstår bare å finne black-edition sin.

Noen som tror at 90'C er greit på 4890?

Når minnet passerer 115 grader får du grafiske bugs, hvis minnet går så høyt, så tar det ikke lang tid før vrmene er så høyt, og når det skjer vil grafiske bugs bli værre, det vil lagge litt, og du må restarte for at det skal bli bra igjen. Jeg vet ikke grensen på kjernen, men den klarer 110 grader uten artifacts i hvert fall.

Så da vet du litt om hvilke grenser kortet har :)

GF5950 ja.. hvordan går det med hørselen din i dag? :p

Så vidt jeg husker var ikke det en stille opplevelse.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...