Eirik Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det må se ordentlig ut! Kabelsalat er vondt å se på Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Bare om du har phansy blingkabinett med sidevindu. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vil du ha Jo/nei-krig? It's ON! Jo. Men fra spøk til revolver. Med godt organiserte kabler blir det mye lettere mtp bytte av disker, og man får bedre luftgjennomstrømning i kassa. Og det blir lettere hvis man av en eller annen grunn skal fikle på HK etc. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Luftgjennomstrømning tviler jeg på blir svekket av noen 3mm tynne kabler her og der. Bytte av disker er ikke min hverdag. Oppskrytt ja, hendig ja. Så jeg skal ikke være så veldig vrang. Edit: NEI! (Just for the phun) Endret 26. november 2009 av Gavekort Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hei, så en referanse til GTX 260+ i en artikkel her på HW, er det virkelig lansert noe sånt eller er det en skrivefeil? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 GTX 260+ og GTX 260-216 er samme vare. Dvs fler shadere. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Netshop skulle ha 140,- for frakten iallefall Microplex 112,- omg Mulig du kan få den som brevpost. Takk for svar, men det der var dyrt! Jeg synes ikke frakt burde være på mer enn maks 50% av prisen på produktet, men så er det vel ikke verdien som teller Send mail og spør om de kan sende det som et brev, det pleier å gå bra. Får se hva jeg ender på... forlengerledning eller ny PSU Klarer ikke bestemme meg... Jeg vurderer å "rebygge" hele P183'et mitt. Gi et forsøk på å gjøre det enda mer ryddig : 3 Tell me if you do! Jeg vil se bilder og worklogg! Endret 26. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Om det er bare den forlengeren du skal ha, så er det mye billigere her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18878 Gratis frakt er det også Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Endelig fant jeg noen ordentlige krympeslanger, vare nr 32275 hos Clas Ohlson. Tok å testet en bit på 4 cm nå, krympa til under halvparten av orginale diameteren! Den ble ikke sprø, eller noen annen for for ufinheter! Kjennes ut som de er av fin kvalitet. Forige gang jeg kjøpte et kit med krympeslanger og kabelstrømper på hos en nettbutikk var krympingen heller beskjeden, så si ubrukelig! EDIT: Krympeslangen finnes i flere størrelser! Endret 26. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 aGal: clasern har gode krympestrømper. Har et sett derifra som jeg bruker, og det fungerer knallbra. Det ser ut som om jeg endelig har funnet en måte å få maskinen 100% stabil på stock. Memset ble løsningen; tydeligvis så setter hovedkortet mitt noen av de mer obskure minnetimingene alt for stramt på stock. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva er stockvoltage på 4890? Er det greit med 84'C på alle komponenter under stresstest eller er dette i det meste laget? Hva er stockvoltage på Toxic-versjonene av 4890? Er litt viktig at jeg får vite dette. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Herregud jeg har lyst på en , men har ikke samvittighet til å bytte ut CM Stackeren min... Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Om det er bare den forlengeren du skal ha, så er det mye billigere her: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.18878 Gratis frakt er det også MEN! Er de sleevet? : 3neh Finn deg noe dyrere du har lyst på hos netshop, så tar du med forlenger samtidig. Endret 26. november 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Man sleever selv ja;) Er jo litt av sjarmen mener jeg, mye arbeid..men når man ser hvor fint det er til slutt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fant vanilla sin stock-Vcore selv. Den var på 1,3125v, nå gjenstår bare å finne black-edition sin. Noen som tror at 90'C er greit på 4890? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Burde ikke være et storproblem. Skjermkort takler å bli kokt Men pass på at du har nok luftflyt til å holde resten av kortet innonfor normale temperaturer - kjærnen tåler mye mer enn det rundt. Husker jeg hadde et gf5950U som peaket på 105C engang. Lå på 100C+ hele tiden under load. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Fant vanilla sin stock-Vcore selv. Den var på 1,3125v, nå gjenstår bare å finne black-edition sin. Noen som tror at 90'C er greit på 4890? Når minnet passerer 115 grader får du grafiske bugs, hvis minnet går så høyt, så tar det ikke lang tid før vrmene er så høyt, og når det skjer vil grafiske bugs bli værre, det vil lagge litt, og du må restarte for at det skal bli bra igjen. Jeg vet ikke grensen på kjernen, men den klarer 110 grader uten artifacts i hvert fall. Så da vet du litt om hvilke grenser kortet har GF5950 ja.. hvordan går det med hørselen din i dag? Så vidt jeg husker var ikke det en stille opplevelse. Endret 27. november 2009 av Flimzes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå