Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Man lærer bare av feil vettu Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) ... Det går ikke med mindre du har maskineri verdt flere millioner dollar. :] Se forrige side for et bilde jeg postet. Er forresten fullt klar over at jeg nesten ikke har rørt memory klokken, får ikke så høy core eller shader med den høyt. Dette oppsettet har gitt meg et ganske stort hopp i ytelse uansett Endret 26. november 2009 av Möllers Tran Lenke til kommentar
aGal Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fikk egentlig ikke noe svar jeg.. Et lite spørsmål. Jeg skal ha minne til et nytt PC oppsett. Blir Intel sin i5 LGA 1156, den støtter opp til 1333MHz minne etter det jeg vet. Etter som det er sån halvdårlig utvalg med ram på 1333MHz så tenkte jeg å gå for 1600MHz. Klokkes dette ned automatisk eller åssen blir det? Om det kan hjelpe trur jeg hovedkortet blir et ASUS MAXIMUS III FORMULA P55. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Siden vi har begge har samme kort så kanskje jeg kunne scammet din klokk bare da Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Yep, men skal nevnes at noen kort yter bedre enn andre.. Sånn er det bare. Og jeg har 55nm versjonen, vet ikke hva du har. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Angrer på at jeg kjøpte kortet mitt frabrikkoverklokket, så nå kan jeg ikke kose meg med tweaking. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Du kan jo fortsatt overklokke selvom den er fabrikkklokket da.. ? Liker ikke fabrikkklokkede kort.. Betaler flere hundre kroner for minimal klokk som enhver lett kan klare selv. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vet ikke hva jeg har, sto ikke i produkt infoen heller :/ Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vet ikke hva jeg har, sto ikke i produkt infoen heller :/ link plk0x Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Du kan jo fortsatt overklokke selvom den er fabrikkklokket da.. ? Liker ikke fabrikkklokkede kort.. Betaler flere hundre kroner for minimal klokk som enhver lett kan klare selv. Å? Mener det på esken min sto at det var ferdig klokket fra fabrikken? :O Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg har selvfølgelig prøvd å klokke det litt mer, men det kom artifacts med en gang. Jeg kjøpte det fordi jeg trodde de hadde økt spenningen slik som på Toxic. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Vet ikke hva jeg har, sto ikke i produkt infoen heller :/ link plk0x XFX GTX 260 @ Komplett Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Du kan jo fortsatt overklokke selvom den er fabrikkklokket da.. ? Liker ikke fabrikkklokkede kort.. Betaler flere hundre kroner for minimal klokk som enhver lett kan klare selv. Å? Mener det på esken min sto at det var ferdig klokket fra fabrikken? :O Det kan godt hende, men som jeg sier, de klokkene som er ferdig-klokket, er vanligvis bare minimal iforhold til det mannen i gata ville klokket det til. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Mja, men jeg gir den en shot of love i mårra når jeg er ved PC'n Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Bra! Jeg vurderer å "rebygge" hele P183'et mitt. Gi et forsøk på å gjøre det enda mer ryddig : 3 Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Høh, mitt antec 902 er så "cleant" so det går ann Eneste jeg har lyst til er og lage masse rot inni der (og ja jeg snakker om vannkjøling !) -.- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ryddig kabinett er oppskrytt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Høh, mitt antec 902 er så "cleant" so det går ann Eneste jeg har lyst til er og lage masse rot inni der (og ja jeg snakker om vannkjøling !) -.- Bilder? Ryddig kabinett er oppskrytt. Lies. Nåværende: Fortsatt ikke heeelt fornøyd. Har ikke turt å åpne bakpanelet siden jeg fikk kabinettet og satt inn alt.. så jææævla vanskelig å få på plass igjen med så mye kabler Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ryddig kabinett er oppskrytt. Pøh. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ryddig kabinett er oppskrytt. Pøh. Counter-pøh! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå