Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg føler veldig for å kjøpe et nytt kabinett, noen forslag? Sett på Silverstone RV01, og RV02 og jeg må si at begge faller i smak.

Og en ting til, er det lurt å kjøpe et LGA775 oppsett i disse dager med i5 og i7? Eller får man tilsvarende/bedre ytelse, samtidig om man kanskje slipper å bytte ut så mye ved neste oppgradering?

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for P55 + I5 750. Det gir mye for pengene.

Lenke til kommentar
3D MARK VANTAGE

Resultat !

Bra score det der. Spesielt CPUen. Skal selv bestille en slik oppgradering til uka når jeg er ferdig med diverse eksamener. Så blir det en måned med gaming ;)

Edit.

Prøver å forstå meg på forskjellene mellom de ulike P55 hovedkortene til Asus, men sliter med å skille dem fra hverandre. Hva bør jeg se etter, eller bør den billigste duge?

Endret av Teac
Lenke til kommentar
Jeg føler veldig for å kjøpe et nytt kabinett, noen forslag? Sett på Silverstone RV01, og RV02 og jeg må si at begge faller i smak.

Og en ting til, er det lurt å kjøpe et LGA775 oppsett i disse dager med i5 og i7? Eller får man tilsvarende/bedre ytelse, samtidig om man kanskje slipper å bytte ut så mye ved neste oppgradering?

Hadde jeg vært deg hadde jeg gått for P55 + I5 750. Det gir mye for pengene.

Men det vil kanskje ikke være verdt det når jeg har E8400 fra før?

Og, jeg har et 4870, burde jeg kjøpe et til, eller ta 5850/70?

Lenke til kommentar

Hvilken oppløsning kjører du på? Hvis du har E8400 er det absolutt ikke et must å kjøpe ny prosessor, du kan eventuelt overklokke det. Til gaming har skjermkortet mest å si. Jeg foretrekker enkeltkortløsninger og synes du burde kjøpe enten 5850/70 av grunner som:dx11, mindre strømforbruk og eyefinity.

Lenke til kommentar

Hvilken oppløsning kjører du på? Hvis du har E8400 er det absolutt ikke et must å kjøpe ny prosessor, du kan eventuelt overklokke det. Til gaming har skjermkortet mest å si. Jeg foretrekker enkeltkortløsninger og synes du burde kjøpe enten 5850/70 av grunner som:dx11, mindre strømforbruk og eyefinity.

Oppløsning: 1680x1050

Ja. Virker best som du sier å bare ha et kort. Får se om det blir et kjøp i nær fremtid.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sittet i to dager og scannet harddisken min opp og ned, ut og inn og vel så det med GetDataBack for å finne filene på partisjonen jeg klarte å formatere å legge inn Windows på, uten at det ser ut som om jeg finner noe. Noen som har tips til noen andre programmer som kan klare det samme, kanskje bedre?

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått Corsair 800D, og er storfornøyd! Det virker som om alt er veldig solid, og det har drøssevis av fine løsninger! Men som alltid er det et problem: Ledningen(e) fra PSU til hk (4 pin og 24 pin) er for korte :( Det følger med forlenger til 4 pin, men 24 pin-en er fortsatt alt for kort...

Hva synes dere? Skal jeg kjøpe en 24 pin-forlenger, eller skal jeg skaffe meg ny PSU? (Jeg har planer om å kjøpe ny PSU rundt juletider uansett)

Bilder kommer nok etter hvert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...