Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Wprime? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Bah, kjipt å komme hjem til maskin som ikke vil boote You know the drill! Gogogogo! Code black! BIOS, reset to default settings, F10. Er nok ikke så enkelt, dessverre Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Lov og prøve seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Er nok ikke så enkelt, dessverre Da prøver vi det "vanlige: Prøve å koble ut alt unødvendig? Prøvd med annet skjermkort/minne/PSU om mulig? Får du POST overhodet? Får du noen feilmelding? Får du noe bilde på skjermen? Har du et error-kode display på HK eller på et diagnostikkkort? Isåfall: Hvilken kode får du? Piper høyttaleren som er koblet til hovedkortet mer enn det som er normalt ved POST? (et pip) Hvis ja: Hvilken rytme piper det i, og hva slags bios har hovedkortet ditt (AMI, Award, Phoenix eller noe annet obskurt) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Er nok bare en ny installering av OS så er det i orden igjen. Kan evt. prøve gjenoppretting av windows. Harddisken vil ikke boote, har vært noen rare lyder i det sise. Så kan være disken har gått. Men legger inn Windows 7 så da ordner det seg nok. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Mener den jeg la ut her varer til du trykker på stop. Mhm, men den funket dårlig i Win7 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Kvifor går det ikkje an å legge varer i handlekorga? Edit: Fant ut av stave-problemet Endret 18. november 2009 av Scarn Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Nå er nytt skjermkort bestil siden 5870 aldri kommer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Hva med et HD 5970? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Prisen da har ikke behov for så sykt kort tbh Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Er jo ikke ille den prisen der da. Va var det GTX 295 kostet da den kom? 5-6K? Var nettopp på postkontoret og hentet ny musa mi nå iste. Cooler Master Storm Sentinel. Gleder meg til jeg kommer hjem nå. ^^ Endret 18. november 2009 av blashyrkh Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Du sier noe, men man kjøper jo ikke Nvidia da. Det er fail med prisene og yteslsen som er idag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Herlig. Har koblet PS3 kontrollen til PCen og fått den til å fungere. Litt knotete og tungvint, men verdt det Bare finne noen spill jeg kan bruke den i. Kan bruke den som mus om du vil, pretty neat Fulgte disse to guidene. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Det fungerer i LFS. Det er gøy. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Det fungerer i LFS. Det er gøy. Jepp, men synes styringa ble for sensitiv dessverre. Ellers hadde jeg brukt den frem til den nye patchen kommer. Får se om jeg ikke tar meg råd til en G25 eller G27 da Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Z25 er rimelig heftig, syns jeg. Kjører med joystick selv. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Driver med eksamenforberedelser så det blir ikke mye kjøring nå, har for øvrig gjenoppdaget EvE (passet ekstremt dårlig), så jeg "prioriterer" det i hvert fall frem til patchen kommer. Når jeg kjører bruker jeg til vanlig DFP, hatt rattet siden 2004. Fungerer utrolig bra, men motoren bråker noe forferdelig når jeg svinger brått og hardt. Hva kaller du deg? Kanskje jeg har kjørt med deg. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Noen som vet om noen guide eller lignende hvor en kan få oversikt over hvor stor strømforsyning som trengs? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Den her er ganske god: http://extreme.outervision.com/psucalculatorlite.jsp Dog, ta den med en klype salt - og husk at en dualcore / quadcore maskin fortsatt er single CPU. Mange som feiler der. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 18. november 2009 Rapporter Del Skrevet 18. november 2009 Mener den jeg la ut her varer til du trykker på stop. Mhm, men den funket dårlig i Win7 Jaha? Kjører W7 jeg og den funker 100% for meg Kan være at det er 64bit da ? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå