Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel mer Nvidia-driverne som er optimalisert for Crysis, enn crysis for driverne..

 

you fail...

 

Nvidia betaler spillutvilerne for å optimalisere spillene sine for nvidia sine drivere!

Jupp, men alikevel knuser AMD nVidia i mange nVidia-spill. Noen er mer pro-nvidia enn andre.

 

Har ikke fått tid til å lest artikler eller previews, men endte det opp med at 4870X2 hadde 1gb gDDR5 eller 2gb?

 

BTW: Hvordan setter man spenning i RMClock? Laptop.. Spenningen vil ikke settes, standard spenning måles i både RMClock og Everest.. Win2k8 X64, funker likt som Vista Ultimate.

 

Og.. Fant denne på Anandtech sin side.. WTF!? http://dynamic1.anandtech.com/www/delivery...ontenttype=jpeg

Reklame da.. Hallo!? 9800GTX er jo eldgammelt! :roll:

Lenke til kommentar

Hei.

 

I morgen får jeg nytt hovedkort. Gigabyte GA-x48-DS4.

 

Tror dere jeg må reinstallere windows? Eller holder det å fjerne drivere fra det gamle kortet (Gigabyte GA-EX38-DS4)? Eller kanskje korta har samme driver?

 

 

 

Er en ting til som fikk meg litt i tvil nå:

denne sida står det "4 x 1.8V DDR2 DIMM sockets supporting up to 8 GB of system memory"

Men rammen min skal ha 2.1 Volts?

Har jeg gjort en tabbe?

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Har et spm angående strøm på hovedkortet. Tror det er strøm til cpu. Iallefall så kan man koble enten med 4pins eller 8pins. Hva skal jeg bruke? 4 eller 8?

 

For dere som ikke skjønner, se bildet.

 

(Låner det bilde MR. Fiskum posta tidligere. Så, nei jeg har ikke så mye rot i min pc.)

post-96937-1216637940_thumb.jpg

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Hvis du har en 8pins kontakt fra PSU så bruk den, kan hende det vil utgjøre litt forskjell hvis du skal klokke. Merk at det utgjør ellers ingen forskjell å bruke 4pin vs 8pin (som jeg vet), så hvis du bare har 4pins kontakt bruk den.

Hm, når jeg tenker meg om så bruker jeg 4pin og i tillegg så har jeg en 8pin liggende i kabinettet...

Endret av heanwi
Lenke til kommentar

Eid, Heanwi.. :p

 

Poenget med en 8-pin er bare mer stabil strøm til CPU. Om du har en sulten CPU som krever litt juice (les: quad) og et serøst behov for å overklokke (skyldig _o/ :blush:) så er det lurt å bruke den / investere i en PSU som har :)

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...