Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Når vi snakker om skjermkort her...

Spiller GTA IV med oppløsning og all grafikk kvalitet på MAKS.

Satt med GTA på i sikkert 5 timer og jo mer tid det går jo mer rar blir grafikken, som for eksempel at hvis jeg snur meg fort og ser langt bort i byen så kan det ta kanskje 2 sekunder før alt jeg ser er ferdig loadet. Eller så kan jeg kjøre fort bortover og plutselig kjøre nedover, plutselig nedover fordi den faktisk var en nedover bakke på den sletta jeg kjørte på men det ble ikke loada så jeg så bare en lang slette foran meg.

Er det fordårlig hardware for spillet, er det GTA som er litt middels bugga eller hva er det? Kan ikke huske det var så ille når jeg spilte tidligere i dag men på slutten bare skrudde jeg av fordi den loada så tregt.

CPU: Intel I5 @ 3,5GHz

GPU: nVidia GTX 260

Sånn ellers testet jeg startopp tiden min som endte på sirka 45 sekunder. Windows 7.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mkay :)

Fikk foresten lyst til og bytte ut mine rævva antec kabinett vifter med disee: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=111104

Merk: 355m³/time :love:

Kjøpte en MIST 120mm og om jeg så har hånda HELT oppi vifte bladene når den snurrer så kan jeg ikke si den blåser en gang. Har ikke noe med vifte og gjøre bare en pimp med blå lys i mine øyne.

Endret av Captn Jack Yarr'ow !
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg husker når jeg var 14 år og hadde de samme tankene, skulle fylle kabinettet med alt for kraftige vifter.

Jeg er glad jeg vokste fra det der..

Lenke til kommentar
Broken link, Captain.

Fixed.

HER.

Silent vannkjøling FTW.

Har ikke penger til det :p

De viftene der er gode de om de vil sitte i jetfly støy i timesvis hver dag! :p

Hvorfor ikke kjøpe noen papst vifter med normalt støynivå, har 4stk i mitt P182, mener det er 32db, de er nesten ikke hørbare og flytter masse luft :)

Lenke til kommentar

Det er ikke nødvendigvis normalt at spill skal gå saktere etterhvert, men akkuratt gta 4 har vel vært kjent for å være særdeles dårlig portet til pc.

Og de viftene du har sett på vil kunne sammenlignes med en middels støvsuger i lydnivå, kan være verdt å tenke på, da det har lite for seg.

Lenke til kommentar

Det er så få spill der ute per dags dato som drar nytte av PhysX, at PhysX som kjøpskriterie kan utelukkes - mener nå jeg. :)

Edit; og 40nm for å tilføye ovennevnte. For øvrig er forbruket under idle laaangt mindre enn Radeon HD 4870 og HD 4890.

Endret av Onyx
Lenke til kommentar
Men det er kun guruer som deg, Nizzen, som utøver slikt. :p Undertegnede er utrolig glad for at 8800 GT ble pensjonert. Gotta love 40nm. :wee:

Har du 8800gt liggende?

Har planer om å kjøre 8800gt SLI som physX bare for å ha gjort det :D

Da blir jeg den første som kjører ATI i crossfire og nVidia i SLI samtidig i samme pc. Det er jeg jammen men sikker på :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...