Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Lampen min er i metall, og veier egentlig ikke nevneverdig mye.

 

Lykke til, dog. Må jo testes. Gi feedback, noe slikt hadde vært deilig på oppsettet mitt.

 

Sjekket manualen på den nå, og klammen var litt bedre enn jeg fryktet, istedenfor bare en skrue som strammes til, brukes det to stykker. Det hjelper litt på.

 

Regner med at de er hos meg om noen dager, så skal gi feedback da.

Selv om ikke det blir på det helt endelige oppsettet, skal skifte ut pulten snart.

 

Fått festene nå, og montert de opp. Du verden så deilig det er å ha en pult som plustelig virker endel dypere.

Kvaliteten var veldig god, spesielt til prisen. Og monteringen var veldig lett. Største problemet var vel å stramme ytterste leddet, og det er ikke akkurat vanskelig, bare tre skruer som må skrues til hardt. Festet til bordet fungerte også bedre enn ventet, bare å stramme skikkelig til så beveger ikke det festet seg noen steder.

 

Tror også stativet tåler langt over 10kg om en passer på at mesteparten av vekta ligger rett foran festet, og en ikke har armen til skjermen strukket for langt ut.

 

Jeg er ihvertfall utrolig fornøyd, og jeg får endelig skjermene mine i den høyden jeg vil ha de. Vel verdt de drøyt 1300,- jeg betalte for begge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Tror jeg venter med de bildene, er alt for dårlig lys her til at jeg klarte å få noen bilder som viser noe særlig.

Slenger ved de bedre bildene: (Jada, jeg vet de suger eselballe)

post-78434-1258212407_thumb.jpg

post-78434-1258212427_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Okey har et problem eller spørsmål med mitt GTX 260.

 

Har 2x DVI og en HDTV input.

Prøver og koble XBOX360'en til datan men siden skjermen ikke har HDMI så prøvde jeg HDTV noe jeg aldri har vært borti før, det er en vanlig kabel som scarten bare at de tre fargene er rød, blå og grønn.

Så jeg tok de tre kablene og koblet inn i den medfølgende HDTV adapteren som fulgte med skjermkortet og ingenting skjer. Om det går så regner jeg med at man må bytte til og bruke HDTV men åssen, og om det idet hele tatt går :p

 

?

Lenke til kommentar
Okey har et problem eller spørsmål med mitt GTX 260.

 

Har 2x DVI og en HDTV input.

Prøver og koble XBOX360'en til datan men siden skjermen ikke har HDMI så prøvde jeg HDTV noe jeg aldri har vært borti før, det er en vanlig kabel som scarten bare at de tre fargene er rød, blå og grønn.

Så jeg tok de tre kablene og koblet inn i den medfølgende HDTV adapteren som fulgte med skjermkortet og ingenting skjer. Om det går så regner jeg med at man må bytte til og bruke HDTV men åssen, og om det idet hele tatt går :p

 

?

 

skjønner ikke helt hva du mener, men det virker som om du har tenkt å koble xbox'en til pc skjermen?

Kabelen du snakker om er en komponent kabel, du får ikke bilde på skjermen om du kobler de kablene til skjermkortet, fordi skjermkortet sende ut video signaler, det tar de ikke imot.

Lenke til kommentar

Tror jeg fant ut av det, men uansett det jeg mente:

Vil koble til Xboxen til skjermen min. Men skjermen har bare DVi og vga. Men jeg vet mitt skjermkort har HDTV input og jeg har en hdtv komponent kabel til xboxen så jeg spør om dette vil fungere og hvordan. Siden jeg koblet xboxen til skjermkortet håpet jeg på at jeg kunne bytte skjermbilde til xboxen.

 

MEN leste nå nettop etter mye leting at HDTV inputen på skjermkortet er bare hvis du vil koble til en hd tv på fra PC'n sånn jeg forsto det, altså ingen inn signaler.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...