Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Da var to slike bestilt, fant tilslutt en fot/arm som har de justeringsmulighetene jeg trenger, tåler vekta fra hovedskjermen og som heller ikke koster en halv formue. Og siden prisen var så fin slang jeg likesågreit med en ekstra til sideskjermen min. Skal bli deilig å få spart inn litt plass på pulten. Endret 11. november 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Den festemetoden (stativ til bord) så rimelig talentløs ut, da. Har en lampe som er festet på samme måten, og den har jeg gitt opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Den festemetoden (stativ til bord) så rimelig talentløs ut, da. Har en lampe som er festet på samme måten, og den har jeg gitt opp. Ja, er helt standard klammefeste. Hadde en slik lampe selv, der selve klammen var laget i plast. Den knakk temmelig kjapt. Satser på at denne er mer solid, hvis ikke returnerer jeg den. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. november 2009 Forfatter Del Skrevet 11. november 2009 Lampen min er i metall, og veier egentlig ikke nevneverdig mye. Lykke til, dog. Må jo testes. Gi feedback, noe slikt hadde vært deilig på oppsettet mitt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 (endret) Lampen min er i metall, og veier egentlig ikke nevneverdig mye. Lykke til, dog. Må jo testes. Gi feedback, noe slikt hadde vært deilig på oppsettet mitt. Sjekket manualen på den nå, og klammen var litt bedre enn jeg fryktet, istedenfor bare en skrue som strammes til, brukes det to stykker. Det hjelper litt på. Regner med at de er hos meg om noen dager, så skal gi feedback da. Selv om ikke det blir på det helt endelige oppsettet, skal skifte ut pulten snart. Endret 11. november 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ser for meg at stativet knekker og skjermen deiser ned på fingrene dine. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Hehe, ser den. Ser for meg min 10 kilo tunge 30" kommer klappende over hendene mine - auch.. EDIT: Ser stativet tåler 10 kilo. Skjermen veier 11,3 med fot, og foten er rimelig heftig. Prøve? Endret 12. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hehe, ser den. Ser for meg min 10 kilo tunge 30" kommer klappende over hendene mine - auch.. Ville ikke satset på å henge din 30" på den armen, selv om den er spesifisert til å tåle 10Kg. Min skjerm veier rundt 7 kilo, og jeg var i tvil på om jeg skulle gå for denne armen, eller noe som tålte mer vekt, men det er på grunn av at skjermen min er såpass dyp, at tyngdepunktet kommer lengre ut enn normalt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hadde gjort seg med en leviterende skjerm. Men inntil da så er den medfølgende foten på 30"ern min stiligste løsning for å holde skjermen oppe. Apple kan design Og selvfølgelig går estetikk over funksjon! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Hvordan er det med tilkoblinger på Apple-skjermen? Litt sugen på å bytte ut 3007 WFPen, da den kun har en inngang. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Kun en inngang, lite skaleringsmuligheter, og kun lysstyrke-justering. Altså alt man *egentlig* trenger. Men er det ikke bedre å kjøpe en dvi-svitsj istedet for å bytte skjerm? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Eventuelt en HDMI-DVI adapter, og så en HDMI-svitsj? Det kan også fungere. Tror HDMI-svitsjer er lettere å få tak i Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Vet at singel-link hdmi har samme båndbredde som dobbel-link dvi; men er det samme antall pinner eller bærer hver leder dobbelt så mye data? Er det snakk om sistnevnte så funker hdmi-svitsj dårlig til dvi med 2560x1600. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Når jeg tenker meg om er jo Apple 30" Cinema og Dell 3007WFP samme skjermen, med samme innmat. Eneste forskjellen er designet. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) (og prisen) HP har visstnok en 30" med to dvi-innganger, men baklyset på den går for å være underlegent Apple/Dell+proffmerkene. Endret 12. november 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 3008WFP er da en verdig avtager til Cinema / 3007WFP. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Liker ikke designet + den har vel mer inputlag iirc? Panelet er vel omtrent identisk også? Endret 12. november 2009 av Jann - Ove Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Inputlag har jeg aldri tenkt over. Hvordan fungerer / oppstår det, og hva vil det si i forskjellige situasjoner? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det kan merkes i spill. Siden s-ips paneler har relativt dårlig responstid er det greit om ikke elektronikken legger til enda mer forsinkelse. Tenk f.eks forskjellen mellom 0 og 3 prerenderframes i spill. Det kan være nok til at det påvirker reaksjonsevnen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Inputlag blir vel noe danket ned av den talentløse frameraten man får ved full oppløsning, selv med dagens mainstream hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå