Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Da var to slike bestilt, fant tilslutt en fot/arm som har de justeringsmulighetene jeg trenger, tåler vekta fra hovedskjermen og som heller ikke koster en halv formue. Og siden prisen var så fin slang jeg likesågreit med en ekstra til sideskjermen min. Skal bli deilig å få spart inn litt plass på pulten.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Den festemetoden (stativ til bord) så rimelig talentløs ut, da. Har en lampe som er festet på samme måten, og den har jeg gitt opp.

 

Ja, er helt standard klammefeste.

Hadde en slik lampe selv, der selve klammen var laget i plast. Den knakk temmelig kjapt.

Satser på at denne er mer solid, hvis ikke returnerer jeg den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Lampen min er i metall, og veier egentlig ikke nevneverdig mye.

 

Lykke til, dog. Må jo testes. Gi feedback, noe slikt hadde vært deilig på oppsettet mitt.

 

Sjekket manualen på den nå, og klammen var litt bedre enn jeg fryktet, istedenfor bare en skrue som strammes til, brukes det to stykker. Det hjelper litt på.

 

Regner med at de er hos meg om noen dager, så skal gi feedback da.

Selv om ikke det blir på det helt endelige oppsettet, skal skifte ut pulten snart.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hehe, ser den. Ser for meg min 10 kilo tunge 30" kommer klappende over hendene mine - auch..

 

Ville ikke satset på å henge din 30" på den armen, selv om den er spesifisert til å tåle 10Kg.

Min skjerm veier rundt 7 kilo, og jeg var i tvil på om jeg skulle gå for denne armen, eller noe som tålte mer vekt, men det er på grunn av at skjermen min er såpass dyp, at tyngdepunktet kommer lengre ut enn normalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...