Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Vel... Det kan jo være en slik.

 

Jeg kan ikke se noen plass at det er en 920 hvertfall. :p

 

Sendte mail til han og fikk svar tilbake:

heisann, det er korrekt at det er en i7 920, den går på 3.9GZ som er bedre enn noen annen I7 prosessor. Så jeg rettferdig gjør prisen slik. Men du har helt rett, det er kanskje missvisende. men pcen er ferdig prutet. komponetene er nettopp kjøpt og jeg kan ikke selge den med for mye tap, det vil være ufornuftig.

>

 

Jeg syns det der er latterlig, ja min også klokker utrolig bra men jeg kan ikke si at den er verdt like mye som en 975.

 

Epic :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En ting skal dere vite: Det funker. Garantert.

 

Gjort det selv, bare ikke så.. åpenlyst :p

 

Alle selger jo overprisa goods fra tid til annen, men det får da være grenser.

 

Kanskje jeg skulle legge min E8400 ut? Den klokker til 4Ghz ca, så da kan jeg vel si... 5000?

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. Jeg holder på å installere et sunbeam frontpanel med kortleser osv på pcen. Men lurer litt på hvilken vei den ledningen som kobler til frontpanelet skal stå i hovedkortet. Den kan stå begge veier. Ground er merket, men jeg vet ikke hvilken rettning som skal være ground. Jeg har et Gigabyte GA-EP45-UD3P. Vet ledningen skal kobles til nederst i høyre hjørne.

Link til manual.

Så er det høyre eller venstre som er ground?

Lenke til kommentar

Det mangler ingen pinne. Det er fire hull i en rekke. Ikke to rekker med hull hvor det er 5 hull på den ene og fire på den andre. Det hadde vært for enkelt.

 

Det er forresten ikke ledningen til audio jeg prøver å finne ut hvor jeg skal ha. Det er til kortleserdelen.

 

Det er denne det er snakk om:

http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/3.5Sup...rior-Panel.html

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...