Nizzen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vel... Det kan jo være en slik. Jeg kan ikke se noen plass at det er en 920 hvertfall. Sendte mail til han og fikk svar tilbake: heisann, det er korrekt at det er en i7 920, den går på 3.9GZ som er bedre enn noen annen I7 prosessor. Så jeg rettferdig gjør prisen slik. Men du har helt rett, det er kanskje missvisende. men pcen er ferdig prutet. komponetene er nettopp kjøpt og jeg kan ikke selge den med for mye tap, det vil være ufornuftig. > Jeg syns det der er latterlig, ja min også klokker utrolig bra men jeg kan ikke si at den er verdt like mye som en 975. Epic :!: Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 *sukk* Det der er bare feil.. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hahaha! fin kar det der :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 En ting skal dere vite: Det funker. Garantert. Gjort det selv, bare ikke så.. åpenlyst Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/11303 Fyfaen for en nisse. Prosessoren er av typen Intel I7 920 på hele 3.9GZ. Intel I7 prosessor 3.9gz (7999kr) Kan noen fortelle meg når en 920 gikk opp til 8 høvdinger? "Merk: Denne annonsen er trukket tilbake fra eieren og annonsen er ikke lenger til salgs." Hehehehe, fikk litt mange "klage mails" ? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Haha, "you got own'd" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) En ting skal dere vite: Det funker. Garantert. Gjort det selv, bare ikke så.. åpenlyst Alle selger jo overprisa goods fra tid til annen, men det får da være grenser. Kanskje jeg skulle legge min E8400 ut? Den klokker til 4Ghz ca, så da kan jeg vel si... 5000? Endret 10. november 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da selger jeg min e8600 for 20 000kr fordi den klarte 6.2 ghz på ln2 i superpi Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Min i7 920 på 5.1(dice) bør jeg jo få rundt 20 000kr for. :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hmm, jeg kan bli rik på dette... 8D Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hmm, jeg kan bli rik på dette... 8D Hva er din definisjon på rik? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Han ga seg ikke Ute med ny annonse, gitt... Med bilde av et helt annet kabinett enn det han har. Jau jau. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Kjapt spørsmål. Jeg holder på å installere et sunbeam frontpanel med kortleser osv på pcen. Men lurer litt på hvilken vei den ledningen som kobler til frontpanelet skal stå i hovedkortet. Den kan stå begge veier. Ground er merket, men jeg vet ikke hvilken rettning som skal være ground. Jeg har et Gigabyte GA-EP45-UD3P. Vet ledningen skal kobles til nederst i høyre hjørne. Link til manual. Så er det høyre eller venstre som er ground? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Vanligvis er det en pinne som mangler. Du ser da på kontakten hvor hullet er støpt igjen Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Relevant info starter på side 28 i manualen. Diagrammene over de forskjellige headerne har pinnrekkefølgen markert og beskrevet. Flere av disse headerne er idiotsikre i den forstand at det er umulig å sette i pluggene feil; se etter om det er et hjørne uten hull. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Det mangler ingen pinne. Det er fire hull i en rekke. Ikke to rekker med hull hvor det er 5 hull på den ene og fire på den andre. Det hadde vært for enkelt. Det er forresten ikke ledningen til audio jeg prøver å finne ut hvor jeg skal ha. Det er til kortleserdelen. Det er denne det er snakk om: http://www.sunbeamtech.com/PRODUCTS/3.5Sup...rior-Panel.html Endret 10. november 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da er det usb, og du må ta utgangspunkt i diagrammene i manualen. USB-headerne har to usb-kanaler i seg, og en plugg med 4 pinner bruker bare 1 av disse. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da tror jeg at jeg skjønner litt mer. (Det vil si at jeg ikke lenger holder på å ta rennafart og stange hodet i veggen.) Hvorfor kunne det ikke vært litt bedre forklart i manualen? Det sto bare at du skal koble den til hovedkortet and that's it. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har en maskin her som ikke greier å laste windows, kommer bare til menyer hvor jeg kan "starte med siste fungerende innstillinger" mm, men der stopper det. Prøvde å sette inn XP cden nå, men ser ikke ut til at den vil komme lengre enn til "Laster inn filer <Windows Executive>" Noen gode tips? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Du har ikke noen USB disker / kortlesere eller noe annet tilkoblet? Det kan gi noen slike symptomer, Windows har litt råtne USB drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå