Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var det en mulighet å kjøre to skjermkort på agp hovedkort? Når de var populære?

 

Vet det fantes til PCI porten på 90-tallet med 3dfx kort.

 

Er det sånn at HDDene er under skjermkortene med et sånt kabinett, og du slipper HDDer som koser litt med det?

 

 

Hva heter sånn effektmåler jeg kan ha mellom Stikkontakten og PSUen? Lyst til å finne ut hva pcen krever av strøm, og vil ha noe fast.

Nei, trur ikke det kom noen med dual AGP, men det kom noen med PCIe 16x og AGP

Lenke til kommentar

Har:

 

8800GTS sli

Q6600

2G RAM

XFX 780i

Vista 32bit

19" LCD @1440x900

 

Kommer det til å kjøre farcry 2? På greit grafikknivå? Oppløsning og teksturer som er viktigst for meg er så inni effekter :p

 

Saken er at jeg helst vil klare meg med dette til neste sommer (sommerjobb)

Lenke til kommentar
Kjører ikke Farcry2 på samme grafikkmotor som Crysis?

Farcry 2 kjører på ubisoft sin egen Dunia engine elns.

 

 

Engine

 

Ubisoft has developed a new engine specifically for Far Cry 2, called Dunia, meaning "world" or "earth" in many languages including Persian, Hindi, Urdu, Punjabi, Arabic, Marathi, Bengali, Swahili, Assyrian, Indonesian and Malay.[6] The engine will take advantage of multi-core processors and support DirectX 9 as well as DirectX 10.[7] Only 2 or 3 percent of the original CryENGINE code is being re-used, according to Michiel Verheijdt, Senior Product Manager for Ubisoft Netherlands.[8]

 

Far Cry 2 will also support the Ambx-technology from Philips. With the proper hardware, this adds effects like vibrations, ambient coloured lights, and fans that generate wind effects. The agreement will also see an amBX patch being released for the original Far Cry.[9]

Endret av Terje92
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...