KKake Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Skal du bruke den til da?512Mb minne var da jævlig lite. Selv med mitt nye GTX 260 ed 892Mb elns så er jeg i underskudd ville jeg si... Klarer meg nå helt fint med mitt HD4850 med 512MB minne jeg. Har ikke problemer med noen spill. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lurer litt på hva folk her mener er digg å ha i PCen. Sånn utenom kritisk hardware selvfølgelig. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Lurer litt på hva folk her mener er digg å ha i PCen. Sånn utenom kritisk hardware selvfølgelig. En stor kjøler på CPU Liker egentlig å ha minst mulig dill, best mulig kjøling. Er ganske digg å ha hardware som matcher i farge da, blir liksom krona på verket! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Sort HK og GPU PCB <3 Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 vann er et must:) Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Jøss. Nice den der BTW, min OC går dårlig. Blåskjerm etter ca 2 minutter med prime95. Blåskjermen synes i 3 sec så blir den borte, ikke lett å få med seg hva som står. Aner ikke om det er noe nyttig info som står der Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 vann er et must:) Vann på dyr hardware = fail Vannkjøling uten lekkasje = win Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nice den der BTW, min OC går dårlig. Blåskjerm etter ca 2 minutter med prime95. Blåskjermen synes i 3 sec så blir den borte, ikke lett å få med seg hva som står. Aner ikke om det er noe nyttig info som står der Skal oversette for deg: Too much juice Terminate Vann på dyr hardware = fail Vannkjøling uten lekkasje = win Vann på dyr hardware uten lekkasje = Epic Win Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 vann er et must:) Vann på dyr hardware = fail Vannkjøling uten lekkasje = win Og derfor har man alltid opp\ned kabinett Men mange får til bra ting på luft også ( hinter til Nizzen sin galante 1.plass i pcmark05 ) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Jøss. Nice den der BTW, min OC går dårlig. Blåskjerm etter ca 2 minutter med prime95. Blåskjermen synes i 3 sec så blir den borte, ikke lett å få med seg hva som står. Aner ikke om det er noe nyttig info som står der Som sagt, too much juice. Enten gi mer volt eller klokk lavere Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Eller les om hovedkortet og generell overklokking:) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Lurer litt på hva folk her mener er digg å ha i PCen. Sånn utenom kritisk hardware selvfølgelig. Noe sånt noe: I dette tilfellet; Ikke pga hardwaren, men det awesome følelsen av kraft du får av å se på den mursetinhaugen med skjermkort Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Gleder meg til SSD'en min kommer:D Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hva faen tenkte Zalman med når de designet festeløsningen til 9500-serien? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 - At brukerne nesten skulle drive skrutrekkeren så hardt i skruen at hvis den glipper, så går den rett igjennom hovedkortet. Det. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Hmm, gøy. Orthos gir error etter kun noen få sekunder. Noe er galt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Vurderer sterkt å kjøpe inn en SSD til meg selv i julegave, i et håp om at det kan gjøre maskinen bedre i bruk, synes den er litt treg når det kommer til diskintensive oppgaver. Per i dag sitter jeg med: q9550 @ stock 8Gb pc6400 ram Asus P5E HD4870x2 2x 320Gb i raid0 Når jeg testet med HDtach, rett etter å ha puttet disse diskene i raid0 viste de en hastighet på 165Mb/s les og skriv, og det er hovedsakelig lesehastigheten jeg synes er alt for lav. Så tror derfor at 1-2 gode SSD disker kan være en grei investering. Vurderer også å klokke CPUen litt, tror det også kan hjelpe litt på. Noe annet dere ser som en stor flaskehals i maskinen min? Vet skjermkortet kunne vært kraftigere, men siden jeg nesten aldri spiller så får det duge. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 NOTE: Before you begin to overclock, you MUST have good cooling. PLEASE go to the cooling section for more information. Jeg har en CPU-kjøler som ligner litt på denne kjøleribba, men med en annen vifte oppå. Regner med at det ikke går under "good cooling", men vil det fortsatt være "lurt" av meg å klokke litt, selv om jeg ikke skaffer ny kjøler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå