Jann - Ove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 http://gpureview.com har effektforbruk oppgitt for samtlige skjermkort på stock-frekvenser. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg vil ha 5870 koret mitt nå!! Hvorfor kan de ikke bare sette en dato de får det inn, Komplett endret datoen idag til 1.12.09 Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Fordi leverandør støtt og stadig endrer leveringsdato, med andre ord får ikke komplett gjordt noe med det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ja er vel levrandørene, men synes det er dårlig å utsette det så veldig! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Leverandørene sliter også med å få kort fra de som lager de. De som lager kortene sliter med å få GPUer fra Wafer gutta eller TSMC eller hva enn de kallte seg. Spiller ingen rolle dog, de hadde ett problem som sendte antallet brukbare GPUer rett ned i 25 til 30% mener jeg å ha lest grunnet en feil i fabrikken. Om den er utbedret enda er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Iriterende er det uansett Ikke aktuelt å kjøpe ifra Pixmania når prisen er over 1000kr dyrere Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Er ikke det billigste du kan få tak i, nei. Var ikke klar over at du skulle tenke så mye på prisen - beklager. Dark Knight er nesten like god som Noctua\True men prisen er omtrent halvparten:D Joda, men den er en smule mer hissig på støy Hentet du forresten pakken? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 En god 400W psu skal holde med god margin til dette systemet, right? DFI Infinity 975X/G E6600 7900GT 4x1GB OCZ 2x250GB raid1 Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Sånn, da var ssd og ny cpu på vei Nå må jeg bare huske å skaffe meg MSDNAA-konto i morgen for å få lovlig W7-lisens. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Hva slags varer har du kjøpt? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ny mobil på vei posten! 04.11.09 11.07 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Bare synd den ikke har flyttet seg i det hele tatt i løpet av dagen. Må først til omlastningsterminal i drammen og så videre til mitt postkontor, fredag bør vel være realistisk Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 SSD er sweet. Fikk en Vertex Turbo opp å gå i går. Nå fapper jeg nesten heller til en oppstart enn voksenfilm Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ble en X25-M og en Q9550. Husker da jeg prøvde ssd-oppstart første gangen; et 8GB CF-kort med linux og KDE4beta. Grisetregt kort med noen få MB/s i maksytelse, men jaggu var oppstarten kjapp. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Ny mobil på vei posten! 04.11.09 11.07 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO Bare synd den ikke har flyttet seg i det hele tatt i løpet av dagen. Må først til omlastningsterminal i drammen og så videre til mitt postkontor, fredag bør vel være realistisk Hvilkeeeeen? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Typisk, blåst rent maskina for støv med kompressor. Førstegangen jeg starter maskina er det ikke noen musepil i windows -_- Jeg restarter maskina å den fortsetter bare å restarte seg selv, har vært borti det før så er bare å ta ut ene rambrikka. Skal sette den inn nå, har funka før så da får man krysse fingra å håpe det funker nå også Eneste problemet jeg har med maskina mi er dette.. EDIT: Prøvde sette innigjen rambrikka, samme problem fortsetter. Tar rammen ut og inn, prøver forskjellige kombinasjoner til slutt funker det.. Endret 4. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Nokia E52 i sort Nice, ser ikke dum ut den. Hentet selv en HTC Hero for noen dager siden. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Svoger har en HTC hero og er kjempefornøyd. Selv er jeg fan av telefoner uten touchscreen Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Har hatt touch de siste 2årene så klarer ikke å gå over til telefoner med fysiske taster nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå