Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kvinnfolk er flinke til å proppe laptoper med støv.

Hehe, ikke akkurat laptop da men, husker for lenge siden, da en kompis av meg vart så irritert på PCen sin for den bråket så jævlig, at han la dyna si over kabinette. :lol:

 

Tok ikke mange minutta før det gikk til hælvette. :p

Da viste vi ikke så my om PC og temp. og slikt heller. ^^

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om dere husker det eller ikke, men for en stund tilbake lurte jeg på om det var mulig å få tak i et hk med 1366-socket og rød/svart-fargebruk til rundt 1500 NOK. Etter minimalt med leting på netshop fant jeg disse:

- FOX+ QF FLAMINGBLADE GTI,X58,Socket-1366

- FOX+ QF BLOODRAGE GTI, X58, Socket-1366

- FOX+ QF FLAMINGBLADE, X58, Socket-1366

 

Kan noen av dere med litt bedre peiling på hw enn meg, anbefale eller bare gi meg noen gode råd rundt disse hk-ene? (Jeg kommer nok dessverre ikke til å kjøpe noe med det første, men jeg vil bruke dette som en del av læreprosessen rundt hw ;))

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Noobish spørsmål her. Er 8600gt et godt skjermkort?

 

spørs hvilken bruk det er snakk om, til nye spill i dag, er det nok ikke noe serlig, men på litt eldre spill i lavere oppløsninger funker det nok greit.

 

Jeg har 8400GS, det funker til CSS, TF2, og CoD4 (under lav oppløsning), regner med at 8600GT klarer seg en del bedre enn det ;)

Lenke til kommentar
Kjøp heller et 4850 enn 8600gt. Ikke så mye høyere pris, men 4 ganger mer ytelse.

Og dette kom fra en nvidia fan. :]

 

Nå heter Nopros prosjekt "Prosjekt 0,-" så det handler ikke om hva han skal kjøpe, men hva han kan få :p

 

EDIT: Det aGal sa stemmer ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...