Gå til innhold

Hardwarekaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen for noe dritt. Kompis av meg fikk nye PC deler idag, HK, CPU, RAM, Kjøler osv.

Kjøpte seg Cooler Master V8, og da jeg skulle skru fast de to brakettene på kjøleren (S-1366), og de 4 bittesmå skruene som skal feste disse, de knakk rett og slett av da jeg skrudde de fast.

2 av skruene knakk hvertfall. Så nå må han bruke stock-kjøler. :p

Skrudde ikke hardt heller. Burde være bedre kvalitet en dette når den koster såpass mye.

Samma type feste på min kjøler og, og de skrudde jeg fast som faen.

Dette burde vell gå på garanti? Kanskje de kan sende tilbake en SLIK, istede for å sende tilbake hele driten. :p

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar
Eller bare gå på clas ohlosn og kjøpe skruer for 9.90kr?

Er ikke sikkert det finnes der, da de må ha ekstremt tynt hode. Og nærmeste Clas ohlson er 10 mil unna, så er litt gørr vist de ikke har det. :p

Prøvde en del forskjellige skruer jeg hadde liggende her, men alle tok neddi CPU sokkelen.

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

Det skal du få :)

Skal få fiksa sammenligningsvideo av oppstartstid, lastetid, åpning av programmer osv.

Hadde egentlig tenkt meg en Intel-disk, men de blir litt for dyre. 30gb holder uansett til OS m/programmer + 1-2 spill :)

I tillegg får jeg en Raptor fri, som skal brukes til DL-disk, pga av fine tider på utpakking av RAR. Kan også bruke en liten partisjon på den til de spillene jeg ikke får plass til på SSD'en.

Endret av Wikipedersen
Lenke til kommentar

Inteldiskene holder på å bli så billige at jeg knap klarer å motstå fristelsen.

Enda værre blir det av at jeg har såpass på brukskontoen at jeg kan svi av litt på hardware uten å merke det.

Tipper jeg kommer til å bestille en 80GB G2 intel mlc når de kommer ned i 1500,- inkludert frakt.

Endret av Jann - Ove
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...