Jann - Ove Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvorfor ta den av en gang i måneden? Er det i forbindelse med transport så velg heller en kjøler med lavere vekt og/eller fester som sitter godt nok til å tåle transport. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er i forbindelse med ekstrem kjøling Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Han har sikkert en helg eller noe i måneden som han klokker med kulde og da må man sette på rør. Så når han er ferdig setter han på luft-kjølern igjen;) Endret 25. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 .. Hæ Tipper at han mente at han skulle ta den AV for å ekstremklokke. Ikke omvendt. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Åja.. lol. Trodde han skulle bytte ut vifte hver måned eller noe sånt for å holde kjølingen optimal. lol Endret 25. oktober 2009 av ThomGreen Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Haha! det hørtes jo logisk ut. AM fikk Bingo Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Er bare til de hullene er konvertert fra "Kina mål" til riktige mål etter skruene at du må hamre eller at du driller de korrekt med en gang. Med "Kina mål" så mener jeg at om ett hull skal være 2Cm fra en kant for eksempel, så vil de i Kina borre 2,2 eller 2,3 eller 1,7 eller 1,8 aldri de nøyaktige 2cm. Så nøye er de ikke, og i ditt tilfelle og hos meg så betyr det at jeg må kompensere for det tøvet der. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Stress! Men er usikker på hva jeg bør gå for. Virker som det er lite poeng å kjøpe True C. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 som alltid så stemmer jeg Xigmatek Dark Knight. Billig og råbra :3 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg kan anbefale deg Asus Triton 88 hvertfall. Hadde ikke noe forventinger til den siden jeg ikke har hørt noe spessielt om asus kjølere, men jeg angra hvertfall ikke på kjøpet. Bruker en Intel i7 920 @ 4GHz og Idle tempen ligger på 30-35grader, og rundt det dobbelte under full load. (med vifta på lav hastighet - 800RPM) Så får du med 2 ekstra klammer som du kan montere på 2 ekstra 120mm vifter, så du får hele 3 vifter på kjøleren. Men jeg fikk kun plass til 1 ekstra vifte pga. at kjøleribbene på rammen som var for høy. Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Nja, tror enten Mega, eller True. Synes bare at mega'en ikke var noe spesielt pen å se på, ikke at det har så mye å si, men liker det pent. Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg hadde valgt Mega framfor True. H50 er jo også et godt alternativ, men der er kanskje ikke så praktisk hvis du ska ta den ut hver måned. Lenke til kommentar
Glypher Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er på jakt etter en touch maskin. Jeg har sett på Sony Vaio VGN-UX50 uPC, men finner ikke noen måte å få kjøpt den i norge. Så også en artikkel om HTC Shift, men trenger ikke den tlf delen. Den virket også veldig dyr. Det jeg skal bruke den til er å styre et hus. Har snekkret sammen et prog som kommuniserer med en stasjonær pc som kan syre huset. Varme, lys, bilde på tv, lys osv. Touch maskinen skal da kjøre dette lille gui programmet. Har hørt mye positivt om Sony Vaio VGN-UX50. Er det noen som har testet denne, og eller vet hvor jeg kan få kjøt en slik. Eller er det noe annet jeg burde gå for? Den må kunne kjøre enten Windows eller linux. Gisle Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har noen tips for en rolig luftkjøler til min Intel core2 e8400? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har noen tips for en rolig luftkjøler til min Intel core2 e8400? Igjeeeen; Xigmatek Dark Knight Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dark Knight kanskje? den skal jo ikke være så dyr heller og yter ganske bra:) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fine greier. Dette blir den første viften jeg skifter. Finnes det en god guide for slikt? Takker på forhånd Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Hvis du tenker på manual for kjølern så følger det med:) Eller at de har det på hjemmesiden. Endret 26. oktober 2009 av Amanita Muscaria Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skjedde med de Xigmantech socketene som skulle komme i slutten av September da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå