Gå til innhold

Hardwarekaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er bare til de hullene er konvertert fra "Kina mål" til riktige mål etter skruene at du må hamre eller at du driller de korrekt med en gang.

Med "Kina mål" så mener jeg at om ett hull skal være 2Cm fra en kant for eksempel, så vil de i Kina borre 2,2 eller 2,3 eller 1,7 eller 1,8 aldri de nøyaktige 2cm.

 

Så nøye er de ikke, og i ditt tilfelle og hos meg så betyr det at jeg må kompensere for det tøvet der.

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale deg Asus Triton 88 hvertfall. Hadde ikke noe forventinger til den siden jeg ikke har hørt noe spessielt om asus kjølere, men jeg angra hvertfall ikke på kjøpet. :)

 

Bruker en Intel i7 920 @ 4GHz og Idle tempen ligger på 30-35grader, og rundt det dobbelte under full load. (med vifta på lav hastighet - 800RPM)

 

Så får du med 2 ekstra klammer som du kan montere på 2 ekstra 120mm vifter, så du får hele 3 vifter på kjøleren. Men jeg fikk kun plass til 1 ekstra vifte pga. at kjøleribbene på rammen som var for høy. :p

Lenke til kommentar

Jeg er på jakt etter en touch maskin. Jeg har sett på Sony Vaio VGN-UX50 uPC, men finner ikke noen måte å få kjøpt den i norge. Så også en artikkel om HTC Shift, men trenger ikke den tlf delen. Den virket også veldig dyr.

 

Det jeg skal bruke den til er å styre et hus. Har snekkret sammen et prog som kommuniserer med en stasjonær pc som kan syre huset. Varme, lys, bilde på tv, lys osv. Touch maskinen skal da kjøre dette lille gui programmet.

 

Har hørt mye positivt om Sony Vaio VGN-UX50. Er det noen som har testet denne, og eller vet hvor jeg kan få kjøt en slik.

 

Eller er det noe annet jeg burde gå for? Den må kunne kjøre enten Windows eller linux.

 

 

Gisle

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...